به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۵
 
۵۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ ساعت ۱۳:۳۹
کد مطلب : ۱۰۶۳۸۶
مطهری: امکان ورود خالقی به مجلس با تاخیر

خالقی: عکس‌های جعلی علیه من منتشر کردند

گروه سیاسی: نماینده مردم تهران در مجلس نهم گفت: هنگامی که هیات نظارت استان اصفهان انتخابات را در این حوزه انتخابیه تایید کرده، به معنای امضا و تایید نهایی است و امضا نکردن اعتبارنامه یکی از منتخبان، در حکم تخلف آشکار از قانون است.
خالقی: عکس‌های جعلی علیه من منتشر کردند
پس از اینکه روز گذشته، عکس‌هایی منتسب به مینو خالقی در یک کانال تلگرامی همسو با اصولگرایان منتشر شد، نماینده سوم مردم اصفهان در بیانیه‌ای اعلام کرد:

هو العادل
یا ایها الذین آمنو اجتنبوا کثیراً مِن الظّن انّ بَعْضَ الظّنِ اثمٌ

در کمال تأسف افرادی بی هویت و منفعت طلب که در رسیدن به منافع و مطامع سیاسی خود تمامی اصول شرعی و قانونی را زیر پا می‌گذارند ؛ اقدام به انتشار تصاویر جعلی و انتساب بی شرمانه آن‌ها به اینجانب در فضای مجازی نموده‌اند ؛ بدین وسیله ضمن تکذیب شدید هرگونه ارتباط این تصاویر جعلی به خود ، از کلیه مراجع ذی‌صلاح تقاضا می‌نمایم در جهت حفظ شئون جامعه اسلامی و حق خود به عنوان زنی مسلمان و پایبند به اصول شریعت اسلامی با جدیت کامل با بر هم زنندگان امنیت روانی جامعه و مرتکبین جرم افترا در این زمینه برخورد نمایند. ضمناً پی‌گیری قضایی این موضوع توسط اینجانب در حال انجام است. قطعاً مرتکبین این اعمال شنیع باید خود را آماده پاسخگویی در محضر عدل الهی و سپس قانون و ملت نمایند. و العاقبه للمتقین مینو خالقی- ۹۵/۲/۱۳

انتشار عکس خصوصی منتسب به مینو خالقی پس از سخنان روحانی!

ساعاتی پس از حمایت تلویحی رییس جمهور از نماینده ماندن «مینو خالقی» که شورای نگهبان پیشتر آرای او را باطل اعلام کرده بود، عکس‌هایی از در یک کانال تلگرامی همسو با اصولگرایان منتشر شد. به گزارش انصاف نیوز، این کانال با تیتر «اختصاصی/ مینو خالقی کاندیدای جنجالی نمایندگی مجلس از اصفهان!»، سه عکس بی حجاب منتسب به مینو خالقی منتشر کرده اما هیچ مردی در عکس‌ها نیست. این عکس‌ها، در محیط‌های زنانه و حتی خصوصی و خانوادگی به نظر می‌رسد و هیچ نشانه‌ای از عمومی بودن محیط در آنها نیست.

این عکس‌های مینو خالقی نیست

کانالی به نام «اصلاح طلبان اصفهان» درباره ی ماجرای انتشار عکس منتسب به مینو خالقی نوشت: ساعاتی پیش پس از انتشار خبر سخنرانی رییس جمهور و احتساب کردن سرکار خانم مینو خالقی به عنوان یکی از بانوان منتخب مردم در مجلس دهم کانالی نزدیک به جبهه پایداری در اقدامی بیشرمانه و عاری از اخلاق و تقوا اقدام به انتشار عکسهایی مضحک، جعلی و یا فتوشاپی از زنانی کرد که آنان را منتسب به خانم خالقی میدانست عکسهایی که هر بیننده کند ذهنی به راحتی به جعلی بودن و فاقد اصالت بودن آنها پی میبرد.

جالب اینجاست که فرد یا افراد کودن منتشر کننده زحمت این را به خود نداده اند تا در فتوشاپ چهره ای بسازند که در عکسها اینقدر متفاوت نباشد. مردم ما حتما به یاد دارند در زمان ریاست جمهوری جناب سید محمد خاتمی در سفری که ایشان به ایتالیا داشتند چه عکسهای مضحک و خنده داری به ایشان منتسب کردند که در آن زنی با پوشش آنچنانی در کنار ایشان و جام مشروب نیز در مقابلشان قرار داشت، پس وقتی مدعیان اخلاق و اصول با رییس جمهور یک مملکت چنین کنند وای به حال بقیه افراد.

حال سوال اینجاست آن زمان که اقدام به انتشار وکپی این چنین عکسها در مورد یک زن مسلمان می کنید و آبروی یک مومنه را به خاطر یک صندلی نمایندگی مجلس اینچنین به بازی می گیرید آنگاه اخلاق و تقوا و اصولی که دائما از آن دمِ میزنید و سالهاست مدعی و دایه دار آن هستید کجاست؟! آنچه مسلم است قدرت درک و تشخیص ملت بزرگ و فهیم ایران و اصفهان است که اینچنین بی اخلاقیها و لجن پراکنیها نه تنها آنان را نسبت به انتخابشان دچار شک و تزلزل نمی کند بلکه باعث می شود تا هر چه بیشتر بر حقانیت و مظلومیت منتخبشان گواهی دهند و بر سر احقاق رأی خویش پافشاری نمایند.

اگر می گویید چنین نیست انتخابات شهر اصفهان را تجدید کرده و در فرصتی زود هنگام با زهم اجازه دهید تا منتخب فعلی مردم مجددا خویش را در معرض آرای مردم شهرش بگذارد… تا سیه روی شود هرکه در او غل باشد. ُِ وَ تُعِزُّ مَنْ تَشاءُ وَ تُذِلُّ مَنْ تَشاءُ بِيَدِکَ الْخَيْرُ إِنَّکَ عَلي‏ کُلِّ شَيْ‏ءٍ قَديرٌ

چندی پیش، روزنامه‌ی وقایع اتفاقیه به نقل از شخصی که از آن نام نبرد، نوشته بود: «طریقه به دست‌آوردن عکس‌های مینو خالقی به این نحو بوده است که یکی از افراد که خود را از دوستان و همفکران مینو خالقی معرفی می‌کند و از معدود افرادی است که از سفر علمی وی به چین مطلع بوده است و به دلیل اینکه خودش در انتخابات رد‌صلاحیت شده، درباره این سفر مینو اطلاعاتی می‌دهد. … همسر یکی از مقامات شهری اصفهان که در انتخابات هزینه بسیار زیادی کرده و شائبه‌ی تخلفات گسترده‌ای در مورد او وجود دارد و همچنین فیلم تخلفاتش در اختیار نهادهای مربوطه است، وقتی متوجه می‌شوند که قرار است آرای وی در برخی صندوق‌ها ابطال شود و ممکن است وی رأی نیاورد و مینو خالقی که با اختلاف کمی از فرد مورد نظر رأی آوره است در لیست بماند، موضوع سفر چین و عکس‌های مربوط به سفر مینوخالقی را منتشر می‌کند».

اختلاف‌نظرات درباره‌ی وضعیت مینو خالقی همچنان ادامه دارد در حالی که کمتر از ۲۰ روز دیگر مجلس جدید تشکیل می‌شود و اعتبارنامه‌ی منتخبان در آن به رای گذاشته می‌شود. وزارت کشور و حامیان دولت معتقدند که بر اساس قانون پس از انتخاب شدن مینو خالقی و تایید شورای نگهبان بر انتخابات اصفهان، امکان قانونی ابطال آرای او وجود نداشته و تنها مجلس است که می‌تواند در بررسی اعتبارنامه‌ی او به ادعاها رسیدگی کند.

ممانعت وزارت کشور از صدور اعتبارنامه خالقی تخلف آشکار است
در همین حال، علی مطهری با اشاره به استیضاح وزیر کشور به دلیل تعلل در ارسال اعتبارنامه مینو خالقی به مجلس، اظهار داشت: موضوع استیضاح وزیر کشور همچنان در حال پی‌گیری است و بر این اساس از طریق قانونی این مسئله را دنبال خواهیم کرد. نماینده مردم تهران در مجلس در واکنش به اظهارنظر وزیرکشور مبنی بر این‌که عدم صدور اعتبارنامه منتخب سوم اصفهان ارتباطی به مجموعه وزارت کشور نداشته، اعلام کرد: هنگامی که هیات نظارت استان اصفهان انتخابات را در این حوزه انتخابیه تایید کرده، به معنای امضا و تایید نهایی است و امضا نکردن اعتبارنامه یکی از منتخبان، در حکم تخلف آشکار از قانون است.

نماینده برگزیده مردم تهران در مجلس دهم اضافه کرد: در واقع درصورتی می‌توانند اعتبارنامه برگزیدگان را امضاء نکنند که انتخابات در آن حوزه انتخابیه ابطال شده‌باشد. بنابر این هنگامی که می‌گویند انتخابات در حوزه انتخابیه اصفهان به تایید هیات نظارت رسیده، به معنای امضای آن است و هنگامی که این اعتبارنامه‌ها امضا شده، وزارت کشور موظف است که آن‌را به مجلس ارسال کند. مطهری با بیان این‌که جلسه‌ای با قائم‌مقام وزارت کشور درخصوص استیضاح وزیر کشور و مشکل عدم ارسال اعتبارنامه مینو خالقی برگزار نشده، گفت: آقای امیری با بنده به‌صورت تلفنی صحبت کردند و گفتند که در وزارت کشور به‌دنبال به نتیجه رساندن این پرونده به‌شکل قانونی هستیم و حرف ما هم این است که همچنان منتظر تصمیم‌گیری ازسوی وزارت کشور هستیم.

وزارت کشور باید اعتبارنامه خالقی را صادر کند
او گفت: در مجموع وزارت کشور در بحث برگزاری انتخابات عملکرد مثبتی داشت و به‌طور کلی ایستادگی خوبی کرد اما به نظر ما این میزان از تلاش کافی نیست. نماینده مردم تهران در مجلس نهم یادآور شد: دوستان در وزارت کشور می‌گویند که ما تلاش خودمان را انجام دادیم اما نتوانستیم به نتیجه برسیم و ما هم می‌گوییم که این میزان از تلاش کافی نیست و باید اعتبارنامه این نماینده منتخب هرچه سریع‌تر صادر شود.

خالقی حتی می‌تواند با چندماه تاخیر وارد مجلس شود
او همچنین در پاسخ به این سوال که آیا باتوجه به مهلت اندک باقی‌مانده تا پایان کار مجلس، می‌توان منتظر استیضاح وزیر کشور در این مجلس بود یا خیر، گفت: ممکن است که امکان استیضاح وزیر کشور در همین مجلس هم فراهم شود اما اگر هم این‌گونه نشد، مشکلی نیست. چراکه در مجلس دهم هم می‌توان موضوع استیضاح را پی‌گیری کرد و در آن صورت، منتخب سوم اصفهان می‌تواند با چندماه تاخیر وارد مجلس شود. عضو کمیسیون فرهنگی مجلس همچنین با اشاره به تکرار این اتفاق در مجلس سوم، گفت: این مسئله در گذشته نیز سابقه داشته و دوستان باید این مسئله را بررسی کنند.

هیچ ابهامی در پرونده منتخب سوم اصفهان وجود ندارد
او گفت: از نظر قانونی، وضعیت این پرونده کاملاً روشن است و هیچ ابهامی در آن وجود ندارد و این‌که اعلام شده باید استفساریه صادر شود، چندان ضرورتی ندارد.

راه‌های سه‌گانه رسیدگی به پرونده خالقی
مطهری در تشریح راه‌های سه‌گانه ممکن برای رسیدگی به این پرونده گفت: به طور کلی سه راه برای رسیدگی به این پرونده وجود دارد؛ فارغ از راه اول نخست که‌‌ همان استیضاح وزیر است، امکان استفسار به‌عنوان راه‌حل دوم نیز مطرح شده که به نظر بنده باتوجه به این‌که قانون در این خصوص هیچ ابهامی ندارد، ضروری نیست و راه سوم این است که رهبر انقلاب این پرونده را به هیات حل‌اختلاف واگذار کند. مطهری در پایان نتیجه‌گیری کرد: شخصاً معتقدم وزارت کشور باید هرچه سریع‌تر اعتبارنامه را صادر و به مجلس ارسال کند، ‌ چراکه هیچ مشکل و ابهامی در این پرونده وجود ندارد.

امیرازقم
۱۳۹۵/۰۲/۱۳ ۱۴:۱۰
بصیرت بصیرت که میگند یعنی این ! برای یک صندلی همه ی ارزش ها و شرف را زیر پا بگذاریم !این تذهبون ؟؟؟؟؟؟؟؟من حرفی برا گفتن ندارم ! فقط میخوام بدونید معنی بصیرت یعنی آبروی مردم و ناموس مردم را بردند ! (335529)
محمود دزفولی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۱۳ ۲۱:۵۸
اولا عکس ها مال ایشون نبوده
دومادر قرآن آمده و لاتجسسوا
سوما چرا در رابطه با محمود احمدی نژاد و دست دادن با مادر چاوز شورای نگهبان هیچ کاری نکرد. (335581)
جمالی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۱۳ ۱۴:۲۳
فرض کن عکس بی حجاب هم مال خود ایشون باشه که چی؟؟؟؟ بانوان توی حوزه خصوصیشون هم باید حجاب داشته باشن؟؟؟؟ (335533)
شب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۱۳ ۱۴:۳۷
وزارت کشور باید توجه کند حق و حقوق ملت چه بعنوان منتخب و چه بعنوان رای دهنده قابل مصالحه و معامله نیست.وتا امروز مواضع این وزرات خانه در حدواندازه های انتظارات مردم و متناسب با اراده و جهت گیری های دولت روحانی نبوده است. تعامل خوب است اما انفعال مخصوصا در مردم حقوق مردم هرگز.اصلا قابل هضم نیست که وزرات کشور اعتبار نامه را صادر نکند و خود را کنار بکشد و رئیس جمهور محترم مجبور شوند شخصا موضع بگیرند.ضمنا این وزرات خانه قبلا نمره منفی دیگری در خصوص پیگیری موضوع اسیدپاشی اصفهان در کارنامه خود دارد. (335534)
تازه مسلمان نروژی مقیم ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۱۳ ۱۴:۳۸
خانم مینو خالقی گناهت را با گناه دروغ لاپوشانی نکن بهتر است از پیشگاه خداوند طلب استغفار کنی شاید در این ماه مبارک آمرزیده شوی (335535)
طالب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۱۳ ۱۹:۲۲
شما هم اگر ذره ای اعتقاد به آخرت داری بخاطر اینکه به یک مسلمان توهبن ناروا می زنی طلب بخشش کن که گناهی هزار برابر مرتکب شده ای. (335557)
ابوذر از قوچان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۱۳ ۱۹:۳۳
خيلي بدون فكر و تعقل ،حرفهاي مفت مي زني و البته بهارنيوز هم با نجابت آنها را چاپ مي كند... (335562)
کهنه مسلمان مقیم تهران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۱۳ ۲۱:۱۶
تو اول با این عنوان دروغ جعلی وارد بحث نشو تا نشون بدی اخلاق مداری. یک نروژی اینقدر سنگ مملکت منو به سینه میزنه که حتی وارد مسایل پارلمانی کشور م میشه و عرق مجلس کشور مرا داره. کی مسلمان شدی و واژگان محاوره و سیاسی را کی یاد گرفتی؟؟ دماغ تا خود کشور نروژ دراز شده. حتما منظور این درازی دماغ را میدونی. کی (335576)
تازه مسلمان نروژی مقیم ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۱۳ ۱۴:۴۱
خانم خالقی مجلس جای افراد کشف حجاب کرده نیست امثال شما اگر واردمجلس شوید اباحه گری و بی حجابی را تصویب میکنیدولابد بعد ازمخالفت شورای نگهبان دست به تحصن و اغتشاش میزنیدولله العزه ولرسوله وللمومنین (335536)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۱۳ ۱۹:۳۱
آیا اختلاس گناه نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (335561)
ابوذر از قوچان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۱۳ ۱۹:۳۷
حتماً از نظر تو كه مشخص نيست واقعاً مسلماني ، نروژي هستي و.....؛
مجلس جاي اختلاسگران و دروغگويان و دلواپسان و افراطيون است. (335564)
شب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۱۳ ۲۰:۰۰
دین انسان ساز است و هر فرد دین داری می داند که حفظ آبروی مسلمان واجب است و ربطی به بازی قدرت ندارد.و کسانی که در این شرایط عکس ها را منتشر کردند نشان دادند که حاضرند همه ارزشهای دینی را به پای منافعشان قربانی کنند. و این یعنی ضعف در ایمان و نگاه ابزاری به دین.یعنی هرجا آموزه های دینی به نفعتان است از آن مایه می گذارید و هرجا به ضررتان باشد آن را نادیده می گیرید.و باز یعنی دین نتوانسته است مارا انسان کند فقط شعار دادنشو بلدیم. (335570)
شب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۱۳ ۲۰:۰۸
ضمنا انتشار عکس ها آبروی خودتان را می برد و نشان می دهد ایمانتان چقدر ضعیف و سطحیست که با هر نسیمی می لرزد!!! (335571)
طرفدار لیست امید به جز خالقی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۱۳ ۲۰:۴۸
منم با نظر ایشون موافقم . (335574)
کهنه مسلمان مقیم تهران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۱۳ ۲۱:۲۱
"نروژی" جان چند صد سال وقت صرف کردی تا معنی اباحه گری را یاد بگیری؟ العزه از آن کسانی است که دروغ نمیگند و بیهوده خودشونو به یه کشور خارجی منتسب نمی کنند. راستی نمیشد تازه مسلمان ایتالیایی باشی یا آلمانی؟ لا اقل اولی در هنر و دومی در اقتصاد حرفی برای گفتن دارند. (335577)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۱۳ ۲۳:۵۵
تازه مسلمان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
بچه گول میزنی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
اسلام دین رحمت است (335588)
صادق
Portugal
۱۳۹۵/۰۲/۱۴ ۰۷:۲۶
خوب که تو تاز مسلمونی ما که یه عمره مسلمونیم نمیدونستیم بدحجابی از دزدی ئ اختلاس بدتره همیشه فکر میکردیم دزدی در بیت المال که حق مردمه بدتره اخه میگفتن خدا هر گناهی رو ببخشه حق الناس نمیبخشه (335603)
منصوره
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۱۳ ۱۵:۵۹
خانم خالقی
این مرام و منش افراطیون داعشی است که برای بد نام کردن و پیشی گرفتن از رقیب به هر اقدامی حتی گناهان کبیره و اخلاقی دست میزنند . اما نگاه کنید و ببینید که اینها در سالهای اخیر به شدت در پیش مردم خراب و ضایع شده اند و آبرو و اعتباری ندارند . خداوند جواب این اقدامات زشت و شرم آور و خلاف اسلامی و انسانی اونا رو میده (335542)
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۱۳ ۱۹:۳۴
دوست عزیز، شما که ادعای افراطی نبودن داری جملاتت ته افراطیاستا! شما چه میدونی اصل قضیه چیه! اگ شورای نگهبان کارش درسته که هیچ! اگه غلطه چرا با تایید شورای نگهبان به دوستان و هم قطاران خانم خالقی رای دادید؟باز شد 88؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یکی به نعل میزنید یکی به میخ؟ نظامو شورای نگهبانشو قبول ندارید نماینده مجلسشو قبول دارید! انتخابات 88 رو قبول ندارید انتخابات 92 و 94 رو قبول دارید آخه شتر سواری که دولا دولا نمیشه! نمیدونم شایدم میشه آخه ما بیسوادیم! (335563)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۱۳ ۱۶:۲۱
واقعا باید متاسف بود برای کسانی که با آبروی یک مسلمان که همتراز کعبه تشبیه شده بازی می کنند.
18زن در این دوره به مجلس راه پیداکرده اند اگر قرارباشد با این خانم ها همین کاری که با ایشان کرده اند را کنند چه ؟
بایدبا کسانی که این عکس ها را منتشرکرده اند برخورد شدید صورت گیرد .
اجازه دفاع چرا به ایشان نمی دهند تا ازخود دفاع کند ؟
ایشان هرچه می گوید اینها جعلی است یکسری اصرار بر درست بودن آن را دارند
وای بر ذبح اخلاق (335545)
گل پسر
۱۳۹۵/۰۲/۱۳ ۱۶:۳۷
ما آخر نفهمیدیم میزان حال فعلی افراد است یا گذشته آنان.... (335548)
دو..ست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۱۳ ۲۱:۲۲
معیار منفعت الان افراد تصمیم گیرنده هستش. (335578)
امیدوار به آینده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۱۳ ۱۶:۴۵
جناب آقای مطهری الحق و الانصاف پیگیر حقوق مظلومانی ، انشاا... دیگر نمایندگان در این قضیه به جنابعالی یاری خواهند کرد والسلام . (335549)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۱۳ ۱۸:۵۳
این مینو خالقی هم خیلی دارن قضییه رو بزرگ میکنن، کشور هزار تا مشکل بزرگتر داره (335553)
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۱۳ ۱۹:۲۴
امیدوارم هرچی که شد دوستان قانون گرا به قانون شورای نگهبانی که 29تاشون رو تایید کرده احترام بذارن و با تهمت زدن به تمام دستگاهها مثل 88 پیراهن عثمان راه نندازن... وحداقل کمی به خودشون و دم از قانون گرایی و شرافت زدنشون احترام بذارن! این موضوع هم به قوه ی مجریه مربوط نیست و باید به قانون نظارت شورای نگهبان احترام گذاشت! محض اطلاع حقوق دان ها عرض کردم! (335559)
نازنین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۱۳ ۱۹:۳۱
از جناب آقای خالقی که سالها در کسوت مسئول گزینش دانشگاه اصفهان جلو ورود افراد خارج از دین،بدحجاب و بی ایمان را برای استخدام در دانشگاه اصفهان می گرفت و همچنین در هیئت نظارت بر انتخابات اصفهان وظیفه جلوگیری از داخل شدن کاندیداهای بی صلاحیت و غیر متعهد به آداب اسلامی را بخوبی انجام می داد داشتن چنین فرزندی خیلی بعید است؛ هرچند به قول قدیمیاخدا از شاه محمود بزرگتر است و جای حق نشسته است. (335560)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۱۳ ۱۹:۴۰
بله اصولشون رو سال هاست داریم میبینیم. (335566)
....
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۱۳ ۱۹:۴۴
بانو خالقی شما با افرادی طرفید که مدعی اصولگرایی هستند اما برای انسان هیچ حرمتی قائل نیستند و برای حذف رقیب دست به هر کاری میزنند. (335567)
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۱۳ ۱۹:۴۶
قانون در این باره کاملا صریح و روشنه و جای تفسیرهای میلی باقی نگذاشته. وقتی نام شخصی از صندوق بیرون اومد او دیگه نماینده رسمی مردمه و از مرحله نظارت و رد صلاحیت گذشته و با هیچ بهانه ای نمیشه او رو عزل کرد. قانون در موارد خاص بررسی اعتبارنامه منتخبان رو به خود مجلس سپرده. (335568)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۱۳ ۲۰:۲۳
من اصفهانی نیستم ولی بسیار پیگییر اخبار انتخابات بودم با خودم قرار گذاشتم اگر این خانم که منتخب مردم اصفهانه وارد مجلس نشه دیگه تو هیچ رای گیری شرکت نکنم. وقتی رای مردم از طرف شورای نگهبان به سخره گرفته میشه من نمیتونم برم دوباره رای بدم به شعور خودم توهین کنم.. (335572)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۱۳ ۲۱:۵۹
و آنگاه هدف وسیله را توجیح می کند. ننگ بر کسانی که اسم خود را مسلمان می گذارند ولی از هر کافری کافر ترند (335582)
نرگس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۱۴ ۰۰:۵۹
آفرین بر کهنه مسلمان تهرانی
شرمش باد مسلمان نمای نروژی نما! (335594)
ت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۱۴ ۰۲:۰۰
شمه ای از اصول اخلاقی جریان بصیرت دار. (335596)
صادق
Portugal
۱۳۹۵/۰۲/۱۴ ۰۷:۲۱
خان خالقی عزیز درسته که شما شکایت کردید اما بدونید هیچی از این شکایتتون در نمیاد (335602)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۱۴ ۰۷:۴۶
سلام بر خانوم مینوخالقی. و درود بر هموطنان اصفهانی ما که خلق کردن حماسه ای دیگر را .به فرض هم عکس ها منتصب به ایشان باشد .به فرض که کشف حجاب در مملکت غریبه باشد .و هزاران مفروضات دیگر که به ما هیچ ربطی ندارد که در زندگی خصوصی یک بانو دخالت و فضولی کنیم
مینو خالقی تو خالق یک حماسه ای .درود بر تو .امیدوارم زمان راهیابی ب مجلس از قشر عظیم روشنفکران حصر شده دفاع کنی (335606)