به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۲۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب : ۱۰۶۳۹۶
مردم عملکردهای تندروانه را نقض می‌کنند

طعنه تابش به اصولگرایان بازنده در انتخابات

گروه سیاسی: نماینده اردکان در مجلس گفت: امیدوارم اصولگرایان از این عدم اقبال مردم درس بگیرند و میدان‌داری جریان اصولگرایی را به افرادی معتدل، کارآمد، منطقی و ملی بسپارند و عرصه را به افراد افراطی که جایگاهی نزد مردم ندارند، نسپارند.
طعنه تابش به اصولگرایان بازنده در انتخابات
محمدرضا تابش همچنین با تاکید بر معنای روشن رای مردم در 7 اسفند 94 و 10 اردیبهشت 95، یادآور شد: اگر اصولگرایان در دور نخست هم هنوز درخصوص رای مردم و معنای این رای به باور دقیقی نرسیدند، پیروزی خیره‌کننده اصلاح‌طلبان در دور دوم انتخابات آن‌ها را به این باور رسانده که مردم عملکردهای تندروانه را نقض می‌کنند و طالب شعارهایی هستند که از سوی اصلاح‌طلبان و اعتدال‌گرایان عنوان شده و امیدوارم در مجلس دهم موفق شویم که این شعارها را محقق سازیم.


او گفت: این درست نیست که اصولگرایان از این پس همچنان از مواضعی که ازسوی مردم طرد شده، به تحلیل و اخذ موضع درخصوص مسائل سیاسی و غیرسیاسی کشور بپردازند. تابش پیشنهاد کرد: بهتر است اصولگرایان با تشکیل مجلس در سایه، نظاره‌گر اقدام‌هایی که ازسوی مجلس دهم و دولت انجام می‌شود، باشند و با نقدهای منطقی و پیشنهادهایی که مطرح می‌کنند به انجام امور یاری برسانند. اگر اصولگرایان به اصولی پایبند هستند، باید فضا را به سمتی پیش ببرند که منجر به پیشرفت و اعتلای کشور و مردم باشد.
مرجع : نامه نیوز