به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۲/۱۳ ساعت ۱۶:۲۶
کد مطلب : ۱۰۶۴۳۶

4 فیلم تازه به سینماها می‌آیند

گروه فرهنگی: در تازه‌ترین جلسه‌ی شورای صنفی نمایش قرارداد فیلم «آاادت نمی‌کنیم» ثبت شد و این فیلم بعد از فیلم «خنده‌های آتوسا» در گروه «اریکه ایرانیان» به نمایش درمی‌آید.
4 فیلم تازه به سینماها می‌آیند

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش با بیان این مطلب به خبرنگار سینمایی ایسنا گفت: در جلسه امروز (دوشنبه، 13 اردیبهشت‌ماه) مقرر شد که فیلم‌های «رسوایی»، «دلبری»، «یک دزدی عاشقانه» و «مرگ ماهی» از روز چهارشنبه 15 اردیبهشت‌ماه به ترتیب در گروه‌های «استقلال»، «آزادی»، «کوروش» و «ماندانا» به نمایش دربیایند. به گفته او، از همین تاریخ فیلم «من سالوادور نیستم» به طور کامل از سینماها برداشته می‌شود اما فیلم‌های «ابد و یک روز»، «بادیگارد» و «پنجاه کیلو آلبالو» می‌توانند در سینماهای آزاد تا سقف 10 هفته به نمایش خود ادامه دهند.

 

فیلم «آاادت نمی‌کنیم» دومین ساخته‌ی ابراهیمیان است که با قلم مشترک او و سارا سلطانی به نگارش درآمده است.محمدرضا فروتن، ساره بیات، حمیدرضا آذرنگ و هدیه تهرانی بازیگر نقش‌های اصلی این اثر سینمایی هستند. پانته آ پناهی‌ها، شیرین یزدان بخش، نقی سیف جمالی، رویا حسینی و حدیث میرامینی نیز در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: وقتی همه چی خوبه و خوشه زندگی کردن هنر نیست.

 

همچنین «رسوایی 2 » ساخته مسعود ده نمکی با بازی اکبر عبدی، سحر قریشی، محمدرضا شریفی‌نیا، امیر نوری، مهران رجبی، فخرالدین صدیق‌ شریف، رامین راستاد، ابوالفضل همراه، اسماعیل خلج، امین ایمانی داستانش در ادامه قسمت قبلی «رسوایی» روایت می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم «دلبری» که دومین ساخته سیدجلال اشکذری است، آمده است: طوبی: امشب عروسی امیرحسینِ، دوتامون خوشحالیم ...من نبایداون حرف ها رو می زدم فقط بهم بگو چرا چهار بار چشمت و بازبسته کردی ... منظور خاصی داشتی میثم ؟

هنگامه قاضیانی، آتیلا پسیانی، عباس غزالی، محمدرضا شیرخانلو، مهسا هاشمی، مهدی عطاران بازیگران «دلبری» هستند.

 

همچنین در خلاصه داستان فیلم «یک دزدی عاشقانه» ساخته امیرشهاب رضویان که پیش از این «سرقت مردان خاکستری» نامیده می‌شد، آمده است: «دو دزد پیر کهنه کار، پس از سال‌ها از زندان آزاد می‌شوند. به امید دریافت سهمشان از آخرین دزدی به سراغ زنی که همدستشان بوده می‌روند، اما زن پول‌ها را برای بازی در یک فیلم هزینه کرده و پیرمردها علی‌رغم میل‌شان دوباره مجبور به دزدی می‌شوند، در حالی که شرایط در سال‌هایی که ایشان در زندان بوده‌اند، تغییر کرده و ابزارهای الکترونیک مانع موفقیت ایشان می‌شود...»

این فیلم اثری پر بازیگر است که بازیگران اصلی آن مهدی هاشمی، فرهاد آئیش، لوون هفتوان، لادن مستوفی، امیر حسین رستمی هستند.

 

در «مَرگِ ماهی» نیکی کریمی، علی مصفا، طناز طباطبایی، ریما رامین‌‏فر، بابک کریمی، بهرنگ علوی، حسام محمودی، مروارید کاشیان، با هنرمندی پانته‌آ بهرام، بابک حمیدیان، رابعه مدنی و سحر دولتشاهی و همچنین کیمیا مرادیان، ملیکا پارسا، حسام رحیمی‌منش (بازیگران خردسال) ایفای نقش کرده‌اند.

مرجع : ایسنا