به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۴:۵۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ ساعت ۱۶:۲۳
کد مطلب : ۱۰۶۵۱۸
شاید با گمنام‌ها کار کنم

شمسایی: بعضی از بازیکنانم هوایی شده‌اند

گروه ورزشی: مربی – بازیکن تاسیسات دریایی می‌گوید برخی از بازیکنان و مربیان این تیم هوایی شده‌اند و اگر لازم باشد فصل جدید را با بازیکنان جوان و گمنام آغاز خواهد کرد.
شمسایی: بعضی از بازیکنانم هوایی شده‌اند

وحید شمسایی  درباره وضعیت تیم فوتسال تاسیسات دریایی در فصل نقل و انتقالات، اظها‌ر کرد: ما در طول هفته‌ گذشته صحبت‌هایی را با هیات مدیره داشته‌ایم و به همه بازیکنان و مربیان حق انتخاب دادیم. در روزهای آینده مشخص می‌شود که چه کسانی با ما می‌مانند و چه کسانی از تیم ما جدا خواهند شد.

 

مربی  بازیکن تاسیسات دریایی درباره این که پیش از این گفته بود تمرینات تیمش از پانزدهم و بیستم اردیبهشت ماه آغاز می‌شود، افزود: مدیر‌عامل تیم‌مان در حال‌ حاضر در ایران حضور ندارد و خود من هم دو روزی است که به ایران باز گشته‌ام. به همین دلیل تا حدودی کارهای ما عقب افتاده است، اما آقای رمضانی مسئولیت پیگیری سالن تمرین و وسایل اولیه تیم را برعهده دارد تا به زودی تمرینات را‌ آغاز کنیم. شمسایی درباره این که قبلا گفته بود با وجود بازیکنان ایرانی به سمت بازیکنان خارجی نمی‌رود، اما در حال‌ حاضر و با سرمایه‌گذاری چند تیم فوتسال قصد جذب بازیکن خارجی را هم دارد، گفت: ما برنامه‌ای را برای چند تورنمنت مختلف ترسیم کرده‌ایم. ابتدا در اولین دوره جام باشگاه‌های جهان که به صورت رسمی و آزمایشی زیر نظر فیفا برگزار می‌شود شرکت خواهیم کرد. بهترین تیم‌های جهان در این مسابقات حضور دارند، ولی باز هم اولویت اصلی ما جام باشگاه‌های آسیا است و باید با آمادگی بالایی در این مسابقات شرکت کنیم.

 

او ا‌ضافه‌ کرد‌: خو‌شبختا‌نه فوتسال ما به جایی رسیده است که دو، سه تیم خوب سرمایه‌گذاری مناسبی را در این رشته انجام داده‌اند و در این شرایط برخی از بازیکنان‌مان ما هم هوایی شده‌اند و قصد جدایی دارند. من بازیکنانی را می‌خواهم که با تمام وجود بازی کنند. اگر توانسته‌ایم در این سال‌ها به اهدافمان برسیم به خاطر پایبندی روی اصولمان بوده است. الان هم می‌گویم اگر بازیکنی نمی‌خواهد باشد به سراغ بازیکنان جوان می‌روم و راه موفقیت را با آنها پیش می‌گیرم، همان طور که در تیم دبیری و در سال اول تاسیسات دریایی انجام دادم.

 

مربی  بازیکن تاسیسات دریایی در واکنش به جدایی چند مربی و بازیکن تاسیسات دریایی از جمله امیر شمسایی برادرش از این تیم، خاطر‌ نشان کرد: امیر شمسایی هم حق انتخاب دارد. او بزرگتر من است و هر جا که رفتم او را با خودم برده‌ام. از همان زمان فولاد ماهان که در نیم فصل به این تیم رفتم شمسایی را هم بردم. در تیم دبیری و تاسیسات دریایی نیز او به همراه من بود. الان شرایطی به وجود آمده است که او علاقه ای به همکاری ندارد. او بزرگتر من است و برای خود تصورات ذهنی دارد و حق طبیعی است که از تیم جدا شود و با تیم دیگری به توافق برسد.

 

او ا‌دا‌مه‌ داد: فرد دیگر سیامک داداشی که دوست صمیمی و چندین و چند ساله من است. تا به حال با او صحبتی نکرده‌ام و باید ببینم او می‌خواهد در کنار ما باشد یا نه. نفر بعدی هم کسی است که علاقه‌ای به بردن نامش ندارم، اما هر چه که دارد از همکاری با ماست. این فرد هر سال جمعا حدود 10 میلیون تومان دریافت می‌کرد، اما او در سه سال گذشته و پس از همکاری با ما 300 میلیون تومان دریافت کرده است. یکسری از بازیکنان هم مانند او شده‌اند. من همیشه صادقانه کار کرده‌ام و سعی می‌کنم هر کجا که باشم 99 درصد صحبت‌هایم اجرایی شود. اگر قرار است کسی با ما همکاری کند باید به منافع‌اش هم برسد. ما ارقام نجومی نمی‌دهیم، اما تا ریال آخر به تعهداتمان عمل می‌کنیم. ما سعی می‌کنیم راه خودمان را برویم و به اهدافمان دست یابیم.

 

وی در پایان بیا‌ن‌ کرد: دیگر فکر نمی‌کنم که امیر شمسایی بخواهد با همکاری کند و از امروز گزینه‌های دیگر را بررسی می‌کنم و تا 10 روز دیگر هم تمریناتمان آغاز می‌شود.

مرجع : ایسنا