به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۲/۱۴ ساعت ۱۶:۳۴
کد مطلب : ۱۰۶۵۲۴
جان تری:

فصل بعد مدعی قهرمانی هستیم

گروه ورزشی: کاپیتان چلسی از فصل ناامید کننده چلسی ابراز ناراحتی کرد و به هواداران تیمش قول داد فصل بعد برای قهرمانی به میدان خواهند رفت.
فصل بعد مدعی قهرمانی هستیم
لسترسیتی فصل رویایی را پشت سرگذاشت. این تیم توانست با وجود تیم های قدرتمندی چون منچستر یونایتد، چلسی، منچسترسیتی، تاتنهام و آرسنال جام قهرمانی را بالای سر برد و برای نخستین بار در تاریخ خود دست به چنین کار بزرگی بزند. جان تری لسترسیتی را شایسته ترین تیم به کس عنوان قهرمانی دانست. کاپیتان چلسی بعد از تساوی دو بر دو برابر تاتنهام در پیامی به بازیکنان لسترسیتی گفت: شما شایسته جشن هستید چرا که نهایت تلاش خود را برای کسب عنوان قهرمانی به کار بردید و در نهایت به چیزی که شایسته آن بودید رسیدید و من این قهرمانی را به شما تبریک می گویم.

 

او ادامه داد: بازیکنان برای کسب عنوان قهرمانی نهایت تلاش خود را به کار می گیرند. لحظات بسیار زیبایی برای بازیکنان لسترسیتی رقم خورده است. آنها بسیار خوب بازی کردند. کاپیتان چلسی درباره چلسی گفت: فصل بسیار بدی را پشت سرگذاشتیم. لحظات تلخی را دنبال کردیم. فصل قبل در چنین لحظات قهرمان و غرق در شادی بودیم، اما الان قهرمانی را به تیم دیگری هدیه دادیم. ما برای قهرمانی لسترسیتی با تاتنهام تساوی نکردیم. تنها برای خود بازی کردیم. نهایت تلاش خود را به کار می گیریم تا فصل آینده جام قهرمانی را بالای سر بریم.

 

تری در پایان سخنان خود به ستایش از رانیری پرداخت و گفت: رانیری نشان داد که چه مربی بزرگی است. او نام خود را برای همیشه در تاریخ باشگاه لسترسیتی و لیگ جزیره زنده نگه خواهد داشت. رانیری مربی بزرگی است و لسترسیتی بدون شک قهرمانی خود را مدیون این مربی است.

مرجع : ایسنا