به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۲/۱۶ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب : ۱۰۶۶۰۷

دستگیری عضو شورای شهر زرند كرمان

گروه جامعه: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند استان كرمان از دستگیری یكی از اعضای شورای اسلامی شهر به اتهام اختلاس و مداخله در معاملات دولتی خبر داد.
دستگیری عضو شورای شهر زرند كرمان
به گزارش روابط عمومی دادگستری استان كرمان، سید مهدی قویدل افزود: براساس گزارش سازمان بازرسی كل كشور و استان كرمان و تحقیقات انجام شده، آقای 'ر.ه' عضو شورای شهر شهرستان زرند به اتهام اختلاس و مداخله در معاملات دولتی با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است. وی بیان كرد: یكی از پرسنل شهرداری زرند نیز در این رابطه به اتهام اختلاس، خیانت در امانت و مداخله در معاملات دولتی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان زرند احضار شده است. دادستان زرند افزود: پرونده در شعبه بازپرسی این دادسرا در حال رسیدگی و در مرحله تكمیل تحقیقات است.

وی همچنین گفت: درگیری دو تبعه چینی در كارخانه فولاد شهرستان زرند منجر به قتل كارگر 60 ساله چینی شد. قویدل اظهار كرد: شامگاه گذشته (سه شنبه) دو نفر از كارگران تبعه چین در محل كمپ اسكان اتباع چینی در شركت فولاد زرند بر اثر نزاع فردی و علل نامعلوم با یكدیگر درگیر می شوند. وی گفت: قاتل كه فردی 46 ساله و تبعه چین است با ضربات چاقو اقدام به قتل هموطن خود كرده است. دادستان زرند افزود: پرونده به طور ویژه در شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان زرند در حال رسیدگی است. وی تصریح كرد: اطلاعات تكمیلی درباره این پرونده ها متعاقبا از طریق روابط عمومی و ارتباطات دادگستری كل استان اطلاع رسانی خواهد شد.
مرجع : ایرنا