به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۲/۱۶ ساعت ۲۲:۳۱
کد مطلب : ۱۰۶۶۱۰

داوداغلو:وفاداری‌ام به اردوغان ابدی است

گروه بين‌الملل: نخست وزیر ترکیه در کنفرانسی خبری ضمن اعلام استعفای رسمی از پست خود، موضع خود را درباره اردوغان اعلام کرد.
داوداغلو:وفاداری‌ام به اردوغان ابدی است
«داود اغلو» در این کنفرانس گفت: دولت قدرتمند برآمده از حزب عدالت و توسعه، چهار سال آینده پابرجا باقی خواهد ماند و به کار خود ادامه خواهد داد. وی گفت: من در طول مدت نخست وزیری ام با دل و جان برای رسیدن به اهداف حزب عدالت و توسعه کار کردم و دولت نیز به کار مجدانه خود برای کشور ادامه خواهد داد. نخست وزیر ترکیه بر عدم وجود ریزش در حزب عدالت و توسعه تاکید کرد و در مورد مبارزه با تروریسم نیز گفت: عملیات علیه گروه های تروریستی و «پ ک ک» در استان های جنوبی این کشور ادامه خواهد یافت.

«داود اغلو» همچنین با اشاره به دستاوردهای اقتصادی ترکیه در دوران نخست وزیری خود گفت: هیچ گونه سرمایه گذاری ناتمام باقی نمانده و هیچ عقب گردی نیز در طول دوران نخست وزیری من اتفاق نیفتاده است. وی افزود: حزب عدالت و توسعه روز ۲۲ ماه جاری میلادی جلسه ای فوق العاده برای تعیین ریاست جدید حزب تشکیل خواهد داد. نخست وزیر ترکیه همچنین در مورد سخنان مقام ها و رسانه های این کشور در مورد تنش میان وی و اردوغان، تمامی این سخنان را شایعه دانست و گفت: وفاداری من به رئیس جمهور ابدی است.