به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۶
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ ساعت ۱۲:۱۹
کد مطلب : ۱۰۶۶۴۹
معاون اجرایی نمایشگاه كتاب تهران:

حركت‌ سریع‌تر مترو به سمت‌ نمایشگاه

گروه فرهنگی: معاون اجرایی نمایشگاه كتاب از كاهش زمان توقف قطارها در ایستگاه‌های منتهی به شهرآفتاب از 12 به 6 دقیقه خبر داد و گفت: برای تسریع در جابجایی بازدید كنندگان تمهیدات متعددی اندیشیده شده است.
حركت‌ سریع‌تر مترو به سمت‌ نمایشگاه
امیر مسعود شهرام‌نیا درباره وضعیت ترافیكی نمایشگاه افزود: با توجه به استقبال بسیار گسترده‌ علاقه‌مندان نمایشگاه كتاب تهران، برای تسهیل در جابجایی و سرعت بخشیدن، تمهیدات زیادی اندیشیده شده است. وی ادامه داد: كاهش زمان توقف قطار‌ها، همچنین هماهنگی با پلیس راه برای تسهیل در حركت از اقدام‌های انجام شده است. شهرام نیا، با اشاره به استقبال گسترده در نخستین روز برگزاری نمایشگاه كتاب تهران اضافه كرد: با انتقال نمایشگاه كتاب به شهر آفتاب، نخستین روز بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی كتاب تهران در مقایسه با سال گذشته، با افزایش چشمگیر بازدیدكنندگان مواجه بود.

قائم مقام و معاون اجرایی بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی كتاب تهران خاطر نشان كرد: مجموعه تسهیلات نمایشگاهی شهر آفتاب رضایت عموم مردم را به خود جلب كرده و این مسئله می تواند یكی از دلایل استقبال مردم از نمایشگاه كتاب تهران باشد. وی مهمترین ترافیك نمایشگاه شهر آفتاب را ترافیك ورودی به پاركینگ‌ها دانست و گفت: در این زمینه هم درحال تلاش برای كاهش بار ترافیك در ساعات اولیه‌ صبح و ساعات پایانی نمایشگاه هستیم. این مقام مسئول همچنین درباره پرداخت عوارض هم در عوارضی تهران – قم یادآور شد: عوارضی از تهران به قم رایگان است اما از قم به تهران مبلغ تعیین شده دریافت می‌شود. بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی كتاب تهران از 15 تا 25 اردیبهشت ماه با شعار «فردا برای خواندن دیر است...» در شهرآفتاب برگزار می شود. مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب در اتوبان خلیج فارس، روبروی حرم مطهر قرار دارد.
مرجع : ایرنا