به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۰:۳۸
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ ساعت ۱۶:۳۳
کد مطلب : ۱۰۷۲۲۶

شهادت فرمانده حزب الله در سوریه/عکس

یکی از فرماندهان ارشد حزب الله لبنان سه‌شنبه گذشته در انفجار مهیبی در اطراف دمشق سوریه، به شهادت رسید.
شهادت فرمانده حزب الله در سوریه/عکس
حزب الله لبنان شهادت یکی از فرماندهان خود را به نام «مصطفی بدرالدین» معروف به "ذوالفقار" تأیید کرد و شهادت وی را تبریک و تسلیت گفت. حزب الله لبنان امروز جمعه در بیانیه‌ای اعلام کرد، مصطفی بدر الدین از فرماندهان ارشد این گروه در پی یک انفجار در یکی از مراکز این گروه در نزدیکی فرودگاه بین المللی دمشق شهید شده است و حزب الله در خصوص اینکه این انفجار ناشی از حمله هوایی، موشکی یا بمب گذاری بوده است تحقیق و نتایج آن را به زودی اعلام خواهد کرد.
در بیانیه حزب الله در تایید خبر شهادت این فرمانده بلند پایه مقاومت آمده است: وی در بیشتر عملیات مقاومت اسلامی از سال ۱۹۸۲ تاکنون حضور داشته است. در بیانیه حزب الله لبنان که بامداد امروز (جمعه) منتشر شد، آمده است: شهید ذوالفقار چند ماه قبل گفته بود که از سوریه به لبنان باز نمی‌گردم مگر شهید و یا اینکه حامل پرچم پیروزی باشم.

در بیانیه حزب الله تاکید شده است: مقاومت با فرماندهان شهید خود که همواره زنده هستند و به آن‌ها افتخار و احساس عزت و سربلندی می‌کند، بزرگ می‌شود، شهیدانی که از خداوند متعال می‌خواهیم آنان را مشمول رحمت گسترده و نعمت‌های همیشگی خود سازد. بدر الدین که نام وی در فهرست تحریم‌های آمریکا نیز وجود دارد، برادر همسر شهید عماد مغنیه، فرمانده نظامی حزب الله بود.