به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۲۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ ساعت ۱۹:۰۵
کد مطلب : ۱۰۷۲۳۹

باید از منتشرکننده عکس‌ها تشکر شود!

باید از منتشرکننده عکس‌ها تشکر شود!
گروه سیاسی: محمد حسن قدیری ابیانه از فعالان رسانه‌ای تندروی اصولگرا، به موازات دیگر رسانه‌های این طیف، از منتشر کننده عکس‌های خصوصی خانم مینو خالقی دفاع تمام قد کرده است که چکیده توجیهات وی را در ادامه می‌خوانید:
* به دستور وزیر کشور نیروی انتظامی فرد منتشر کننده عکس های مینو خالقی را دستگیر کرده است. به نظر بنده دستور وزیر کشور و نیز دستگیری فرد مذکور خلاف است.
* مگر عکس های منتشر شده عکس های خصوصی بوده است. این عکس ها مربوط به کشف حجاب خانم خالقی در خارج و در محافل عمومی بوده و در محیطی انجام شده که دیگران می توانسته اند عکس بگیرند.
* باید از منتشر کننده عکس ها تشکر شود که در دفاع از شورای محترم نگهبان و روشن شدن افکار عمومی جرم خانم خالقی نسبت به انتشار این عکس ها اقدام نموده است.
* بدینوسیله حمایت خویش را از فرد مذکور اعلام نموده و خواستار آزادی فوری وی و بازگشایی گروه وی در شبکه اجتماعی می باشم.
* اگر خلافی صورت گرفته باشد توسط رئیس محترم جمهور است که وی را به مراسم دیدار خود با نمایندگان دعوت کرده است.
* خلاف از سوی وزیر کشور صورت گرفته است که این عکس ها را خصوصی عنوان نموده و دستور دستگیری منتشر کننده آن را داده است.
* تخلف از سوی اصلاح طلبانی صورت گرفته که تلاش کردند راه را برای ورود چنین فرد غیرپایبندی به دین به مجلس را باز کنند.
* تخلف از سوی کسانی صورت گرفته که به بهانه دفاع از شرف یک زن که شرف خود را زیر پا گذاشته است به تبلیغ و تضعیف شورای محترم نگهبان پرداختند.
* و البته باید تشکر کرد از شورای محترم نگهبان و شورای حل اختلاف قوای سه گانه، بدون توجه به جوسازی های رسانه ای، قاطعانه بر نظر صحیح و اسلامی خویش ایستادند.

بنده ي خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۲۴ ۱۹:۳۶
هرچه فكر كردم كه چه جوابي به ايشان بدهم ديدم كسي كه خود را به خواب زده ،نمي توان بيداركرد.بگذار در همان خواب شيرين!افكارمتعاليش!!!بماند. (336205)
منصور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۲۵ ۰۱:۱۳
دقیقا همینطوره . اینها کسانی هستند که ناجوانمردانه پاسخ های دروغین می دهند و همه جوره کارهای خلاف عنف و شرع خودشون رو توجیه می کنند (336234)
آشنا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۲۴ ۲۰:۲۱
جناب آقای متفکر
تنها یک پرسش.... اگر این رفتار درست است آیا در مورد دوستان شما هم قابل اجراست؟
آنوقت هزاران حدیث و آیه نمی آورید که حفظ آبروی مسلمان فلان و فلان؟ (336208)
قدیری ابیانه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۲۴ ۲۱:۱۷
عکس خصوصی نبوده. عکس در خارج و در معرض عمومی بوده و اینطور که گفته شده حتی خودش در فیسبوکش گذاشته بود.
شما اگر دیدید یک خانم اصولگرا در خارج کشف حجاب کرده و یا حتی در داخل کشور و در ملاء عام حتما منتشر کنید. (336211)
خندان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۲۵ ۰۹:۴۷
آقای محترم یک ذره انصاف در قضاوت و دوری ازتعصبات جناحی بدنیستا.عکس ایشان درخارج ودرمحفل خصوصی زنانه بوده.وحالا ممکن است بر اساس قوانین آن کشور انتشار آن عکس های خصوصی،یا نصب آنها در تابلوی اعلانات دانشگاه اشکال نداشته باشد.شما بر چه اساسی کشف کردید که ایشان کشف حجاب کرده؟!آیا این عمل شما مصداق بارزسوءاستفاده ازیک غفلت وجو سازی بر علیه جریان رقیب و در نهایت ریختن آبروی یک انسان شریف و مومن نیست؟آیا انتشار آن عکسها با آموزه های دینی سازگار است؟برادر من بخاطر منافع جناحی عمل خلافتان را توجیه نکنید. (336251)
شب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۲۵ ۱۳:۲۷
جناب آقای قدیری ابیانه ی محترم بنده با احترام به ریش سفیدتان و مرام پاکتان به بیان یک نکته بسنده میکنم که اساس اسلامیت و انسانیت و عقلانیت بر حق،درستی و راستی است.نمی شود با مصادره به مطلوب اصل قضیه توجیهات ظاهرا مقبول در پیشگاه افکار عمومی عرضه کرد.اگر در اسلام بعضا مجوزهایی در این نوع مسایل داده شده در مواقعی است که یهودیان غرض ورزانه تیشه به ریشه اسلام می زدند.نه در مقابل مومنی که منتخب مردم بزرگوار یک شهر است (336269)
شب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۲۵ ۱۳:۳۴
و اینکه اگر از فنون مختلف تحریف در مقابل عنادورزان سایر ادیان استفاده کنید شاید به نفع اسلام تمام شود اما استفاده از این نوع روش ها در رقابت های سیاسی بین دو جریان موجود به نتیجه دلخواه شما منجر نمی شود بلکه باعث تضعیف گرایش های دینی بین اقشار مختلف میگردد. (336272)
بهناز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۲۴ ۲۱:۱۹
دوست عزیز از نظر اینا اختلاس مال مردم خوردن رشوه و ابروی مردم بردن هیچ ایراد نداره ولی خدا نکنه یک تار مو معلوم باشه اونوقت که قیامت بپا میشه (336212)
اایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۲۴ ۲۱:۲۱
ببخشید اشتباه منفی زدم (336213)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۲۴ ۲۱:۳۶
بر فرض هم که سالها پیش در یک محفل خصوصی در خارج روسری سر نکرده باشه. فقط وقتی در جهت امیال انحصارطلبانه‌تون باشه معیار حال افراد میشه؟ (336214)
....
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۲۴ ۲۱:۴۳
برادر تندرو این که بعد از تایید صلاحیت یک نامزد و بعد از برگزاری یک انتخابات پرشور و بعد از بیرون آمدن نام یک نامزد از صندوق رای آقایان نظارت استصوابی خود را که زمانش به پایان رسیده دوباره اعمال کنند و آرای او رو باطل کنند خلاف قانونه. بر فرض هم که خانم خالقی مرتکب خلافی شده باشه که بعد از انتخابات روشن شده باشه که البته شواهد حاکی از اینه که اینطور نیست، در این صورت قانون خود مجلس رو مامور بازنگری اعتبارنامه او کرده. (336216)
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۲۴ ۲۱:۴۵
اصولگرایان مگر مدعی نیستند که پیروز انتخابات شده اند و مجلس را تصاحب کرده اند؟ خب پس نگران چی هستند؟ اجازه بدهند خود مجلس طبق قانون اعتبارنامه خانم خالقی رو مورد بررسی قرار بده و ان را رد کنه! (336218)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۲۴ ۲۲:۴۸
مگه خانواده اولادی کمتر از خانواده خالقی هستن . دلیل مرگ اولادی تو رسانه ملی اعلام شد کسی اعتراض نکرد . حالا دلیل تایید نشدن خانم خالقی نباید گفته میشد (336220)
منصور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۲۵ ۰۱:۱۱
حالا چون یه کار زشت انجام شده و علت مرگ اولادی اعلام شده پس این مجوزی میشه برای اینکه کارهای اشتباه و غلط انجام بشه و ادامه داشته باشه . آقا جان این کار خلاف قانون و انسانیت و اسلامیته . کسی که عکس ناموس دیگران رو منتشر میکنه قطعا دیر یا خود خودش از ناحیه ناموسش آسیب میبینه (336232)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۲۵ ۰۰:۱۲
کلا انتشار عکسهای خصوصی نوامیس جایزه داره انگار !!! نمیدونم تا چند سال پیش جرم بود !!!! (336223)
منصور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۲۵ ۰۱:۱۰
برای قدرت همه چیزشون رو به حراج گذاشتند . شرف و غیرتشون و ... را (336231)
علی
Russian Federation
۱۳۹۵/۰۲/۲۵ ۰۱:۱۳
از سال 88 که استاد اصولگرایان استاد احمدی نژاد هاله نور دار مجوز انتشار عکسهای خصوصی را در رسانه میلی صیداو سیمبا آزاد اعلام کرد (336233)
سینا صفوی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۲۵ ۰۰:۱۲
راستی مامان چاوز چطوره!؟ (336224)
منصور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۲۵ ۰۱:۰۹
هیییس ! فعلا صداشو در نیار . در مورد اون چون محمود با ما بود سر و صداشو نذاشتیم در بیاد . فعلا بحث این داغه (336230)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۲۵ ۰۰:۵۲
اتفاقا راست میگه... باید از کسانی هم که تمام اختلاسها دزدی ها که در8سال دولت پاک دست احمدی نژاد انجام شده و روزبه روز هم زاویه های جدیدی ازش داره منتشرمیشه باید ازکسانی هم که جزئیات این فسادها رومنتشر میکنن روباید تشکر کرد.....ای به اون در آره داداش@@@@ (336227)
اميد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۲۵ ۰۰:۵۳
گر مسلماني همين است كه ايشان دارند واي اگر از پس امروز بود فردايي (336228)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۲۵ ۰۱:۱۴
بحدا حق الناس جواب باید بدین (336235)
سهراب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۲۵ ۰۶:۲۷
1 - اصل 37 قانون اساسی : «اصل برائت است و هیچکس از نظر قانون مجرم شناخته نمی شود مگر اینکه جرم او در دادگاه صالح ثابت گردد.»
2 - اصل 39 قانون اساسی : «هتک حرمت وحیثیت کسی که به حکم قانون دستگیر ، بازداشت ، زندانی یا تبعید شده به هر صورت که باشد ممنوع وموجب مجازات است .» تازه این در مورد کسی است که دستگیر ، بازداشت یا زندانی شده در صورتیکه هیچکدام از موارد فوق در مورد خانم خالقی صدق نمی کند .به علاوه از شورای نگهبان هم میتوان انتقاد کرد همانطور که شما از رئیس جمهور ووزیر کشور انتقاد کرده اید . (336240)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۲۵ ۰۷:۳۳
به خدای احد و واحد قسم که بعضی از اینا اومدن تا آبروی اسلام را ببرند. مگر خودشان نقل نمی کنند که حضرت علی می فرمایند اگر در نیمه شب کسی را در حال گناه دیدی، افشا نکن شاید او سحرگاه در پیشگاه خدا توبه کرده است....
اینا خودشون به این روایات اعتقادی ندارن؟
این همه دروغ اون هشت سال اشکالی نداشت، این همه به باد دادن بیت المال گناه نبود، دو تا عکس گناه کبیره است؟؟؟؟ (336241)
سروش
Russian Federation
۱۳۹۵/۰۲/۲۵ ۰۷:۵۴
وقتی پای منافع در میون باشه دیگه حفظ حرمت مومن که در اسلام اینقدر به آن تاکید شده محلی از اعراب نداره (336243)
سحر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۲۵ ۰۸:۵۱
اون خانم هرکاری کرده به خودش مربوطه. کی تو دین اسلام گفتن که شما حق دارین ابروی مردم رو ببرید و عکسی که خیلی ها ندیده بودن به نمایش بزارید؟ خداوند ستارالعیوب و پوشاننده گناهانه، شماها بالاتر از خدا هستین که به خودتون اجازه میدین به همین راحتی با آبروی مردم بازی کنید؟ بخدا که روز قیامت باید پاسخگو باشید. وای بر ما! (336247)
آنتی ویروس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۲۵ ۰۸:۵۲
کسیکه کشف حجاب کرده قرار بود بشه نماینده مجلس شورای اسلامی !!! چرا ؟ در ضمن عکس هاشو خودش تو فیسبوک گذاشته و خصوصی به حساب نمیاد و به همین خاطر به دلیل دروغ گویی باید محاکمه بشه.
آقایون پشت پرده ای که این دختر بچه رو علم کردن تا به شورای نگهبان فشار بیارن کلاهشونو بذارن بالاتر (336248)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۲۵ ۰۹:۰۸
جواب بعضی ها خاموشی است. (336249)
ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۲۵ ۱۲:۵۸
میترسم اتقدر خاموش بمانیم فکر کنند حق با انهاست (336266)
ایمان
Russian Federation
۱۳۹۵/۰۲/۲۵ ۰۹:۱۴
عکس خانم ایشان هم بزارین تو ی شبکه های خصوصی بعد بینیم ایشون بازم تشکر میکنه (336250)
شرینی فروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۲۵ ۰۹:۵۹
سکوت کردن بهترین جواب است به این بزرگوار نرود میخ اهنی در سنگ (336252)
منصور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۲۵ ۱۰:۳۴
انتشار عکسهای دیگرا = بی غیرتی (336253)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۲۵ ۱۰:۴۷
شما اصلاح طلب ها که گفتید عکس ها غیر واقعی اند پس چرا انقدر ناراحتید دوما عکسی که در مکان عمومی گرفته شده خصوصی به نظر نمی رسد سوما رای شورا نگهبان هر چه باشد محترم است ضمنا تند روی ما افتخار ماست هرکه در راه حق سریعتر حرکت کند زود تر به مقصد می رسد (336254)
....
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۲۵ ۱۲:۴۱
1- سری دوم عکس ها را که برادران اصولپران منتشر کرده بودند تا مطمئن شوند خانم خالقی حذف میشه قلابی بودند. 2- اگر سری اول عکس ها خصوصی نبودند از قبل همه انان را دیده بودند و از چشم شورای نگهبان هم پنهان نمیماندند. 3- رای شورای نگهبان فقط در صورتی محترمه که خلاف قانون نباشد که در این مورد هست چرا که نظارت استصوابی خود را که فقط تا قبل از انتخابات قابل اعمال است به بعد از انتخابات کشانده اند که اگر این رویه بخواد باب بشه خدا میدونه تا کجا پیش میره. (336262)
ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۲۵ ۱۳:۰۰
خوارج هم زمان حضرت علی عین شما تندتر حرکت کردند (336267)
کاظم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۲۵ ۱۴:۲۷
فعلا که با سرعت نور به اسفل سافلین دارید می روید. (336281)
کاظم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۲۵ ۱۴:۳۰
حالا هم میگیم جعلی هست.اون فرد هیچ شباهتی به خانم خالقی نداره. بعدشم حتی اگر واقعی باشه کجاش فضای عمومی بوده؟! داخل اتاق هم میشه فضای عمومی؟! درون عکس هم فرد نامحرمی دیده نمیشه. (336282)
مرد اخلاق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۲۵ ۱۴:۲۰
چیز جدیدی اتفاق نیفتاده . بعد از انقلاب 57 همین افراد بودن که با رنگ عوض کردن و عوض کردن عکس شاه تو خونشون . پوستین وارونه دین پوشیدن . از کسی که نه شرف داره و نه اخلاق و فقط منافع شخصی خودشو می بینه و بس . انتظار اخلاق نباید باشه - کسانی که جوان های مارو به بهانه اعتراض به انتخابات لخت کردن و نزدیک کارخونه سیمان رها کردن نباید انتظار داشت . خاطرات کهریزک و .... اینا همون لشگر معاویه هستن . که سلاح اصلیشون دین هست . حاج آقا ..... (336278)
راستین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۲۵ ۱۴:۲۷
علی جان شما حقی و بقیه ناحق -فقط بگو ببینم کجا کار میکنی- حقوق ماهیانه چقدر میگیری - فردا از زن و خواهر و مادرتم تو مکان عمومی عکس میندازیم پخش میکنیم تا دهنتو پر از لجن کنیم (336280)