به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۲/۲۷ ساعت ۱۲:۰۱
کد مطلب : ۱۰۷۴۷۲

ترامپ: صادق خان، بی ادب است!

گروه بین الملل: نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در پاسخ به سوالی درباره «احمقانه» خواندن مواضعش از سوی نخست‌وزیر انگلیس گفت که به حرف‌های دیوید کامرون اهمیتی نمی‌دهد.
ترامپ: صادق خان، بی ادب است!
دونالد ترامپ در واکنش به اظهارنظر اخیر نخست‌وزیر انگلیس درباره این نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت که اهمیتی به اظهارات دیوید کامرون نمی‌دهد. روز انتخابات شهرداری‌ها و شوراها در انگلیس، از دیوید کامرون درباره اظهارنظر قبلی او در خصوص موضع دونالد ترامپ نسبت به مسلمانان سوال شد. نخست‌وزیر انگلیس که پیشتر ایده ترامپ برای ممنوعیت ورود مسلمانان به آمریکا را «احمقانه» و «اشتباه» خوانده بود، تاکید کرد که تغییری در نظرش ایجاد نشده و قصدی برای عذرخواهی بابت این اظهارنظر ندارد.

حالا دونالد ترامپ در مصاحبه با «آی تی وی نیوز» در پاسخ به سوالی درباره اظهارنظر نخست‌وزیر انگلیس گفت که من به حرف‌های دیوید کامرون اهمیتی نمی‌دهم. نامزد پیشتاز جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا همچنین تاکید کرد که «به نظر می‌رسد که ما رابطه خیلی خوبی نخواهیم داشت».

از دونالد ترامپ درباره اظهارنظرهای اخیر «صادق خان» شهردار جدید پایتخت انگلیس و مخالفت او با مواضع نامزد جمهوریخواه انتخابات آمریکا هم سوال شد. شهردار لندن ضمن مخالفت شدید با مواضع ترامپ به ویژه اظهارنظرش برای ممنوعیت ورود مسلمانان به آمریکا گفت که چینن نظراتی آمریکا و همچنین کشورهایی مانند انگلیس را به خطر می‌افکند.

صادق خان همچنین اظهارنظر ترامپ که گفته بود شهردار لندن می‌تواند از شمول ممنوعیت ورود مسلمانان به آمریکا مستثنی شود، را رد کرد. حالا ترامپ با بیان آنکه اظهارات صادق خان را فراموش نخواهد کرد،‌افزود شهردار جدید لندن «خیلی بی ادب» است.
مرجع : فارس