به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۴:۰۹
 
۱۲۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ ساعت ۱۳:۵۲
کد مطلب : ۱۰۷۵۷۶
خنده‌دار است بگویم «سیدمحمدخاتمی» رسانه‌ها از ترسشان بنویسند «رئیس دولت اصلاحات»

خاتمی ممنوع التصویر است، نتانیاهو نه!

گروه سیاسی: نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در نطق میان‌دستور امروز خود با اشاره به موضوع ممنوع‌التصویری آقای خاتمی و تاکید بر رعایت «تقوای سیاسی» اعلام کرد: من که نماینده مردم هستم نمی‌دانم این حکم از کجا صادر شده و قانونی هست یا نه. روزی می‌گویند مصوبهٔ شورای امنیت ملی است و روز دیگر از دستور دادستانی سخن می‌گویند.
خاتمی ممنوع التصویر است، نتانیاهو  نه!
سیدحسین دهدشتی در نطق میان‌دستور امروز خود در صحن علنی مجلس، پیشاپیش فرارسیدن ایام در پیشاپیش میلاد منجی عالم بشریت، حضرت مهدی موعود (عج) را به همکاران و مردم تبریک گفت و با اشاره به اتمام رقابت‌های لیگ برتر و لیگ دسته یک فوتبال اعلام کرد: عود شیرمردان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به لیگ بر‌تر و قهرمانی استقلال خوزستان را به مردم خوزستان تبریک می‌گویم و تاسف از بی‌تدبیری وزیر کشور در برکناری استاندار محبوب و موفق خوزستان.

لزوم توجه به «تقوای سیاسی»
او همچنین با اشاره برگزاری انتخابات مجلس دهم، به برگزیدگان تبریک گفت و با تاکید بر لزوم توجه به «تقوای سیاسی» خاطرنشان کرد: چرا تقوای سیاسی در بین سیاستمداران ما رعایت نمی‌شود؟ مقام معظم رهبری فرموده‌اند: «سیاست به معناى پشتِ هم اندازى و فریب و دروغ گفتن به افکار عمومى، مطلوب اسلام نیست. تقواى سیاسى، یعنى انسان در میدان سیاست، صادقانه عمل کند.» آیا ما این چنین بوده‌ایم؟

برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده بزرگان را تخریب می‌کنند
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: این اخلاقی است که عده‌ای به خاطر انتخابات ریاست جمهوری سال آینده دستاوردهای دولت جمهوری اسلامی را زیر سوال ببرند؟ رییس جمهور قانونی کشور را که منتخب اکثریت مردم و مورد تایید مقام معظم رهبری است، دشمن رهبری، و به دنبال پروژهٔ حذف رهبری از نظام سیاسی جمهوری اسلامی معرفی کنند، رعایت تقواست؟ به اسم حمایت از ولایت فقیه، اما با هدف جوسازی برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده، شدید‌ترین تخریب‌ها و تهمت‌ها را در جلسات و شبکه‌های مجازی علیه بزرگان نظام انجام می‌دهند.

دهدشتی تصریح کرد: شهید مظلوم دکتر بهشتی که خدایش رحمت کند در مقابل شعار «شاه زنازاده است، خمینی آزاده است» برآشفت و گفت: «رضاخان ازدواج کرده، این شعار حرام است. از پلکان حرام نمی‌شود به بام سعادت حلال رسید.» او گفت: متاسفانه عده‌ای همهٔ ارزش‌ها حتی نظام را هم فدای پیروزی در انتخابات می‌کنند. به قدری فضا را مسموم کرده‌اند که ما انتقاد منطقی و سازنده هم از دولت نمی‌توانیم انجام دهیم. چرا که یا ابزاری برای فشار به دولت و بهره برداری جناحی می‌شود یا در هیاهوی تخریب‌های ناجوانمردانه‌شان گم می‌شود.

تخریب رییس جمهور و بزرگان نظام آب به آسیاب دشمن ریختن است
دهدشتی ادامه داد: اف بر آنان که به دنبال دلسرد کردن مردم و کاهش مشارکت مردم در انتخابات هستند تا به اهداف جناحی‌شان برسند. مردم را تا زمانی آگاه و بصیر می‌دانند که فقط مانند خودشان فکر کنند؟ آیا تخریب، و تهمت به رییس جمهور و رییس مجمع تشخیص مصلحت، تضعیف نظام و ریختن آب به آسیاب دشمن نیست؟

به عنوان نماینده مردم نمی‌دانم حکم ممنوع‌التصویری از کجا آمده است
او اعلام کرد: فردی که مورد اعتماد و وثوقِ و مردم است را زیر بار شدید‌ترین حملات صداوسیما و تریبون‌های رسمی و غیر رسمی ممنوع التصویر، ممنوع البیان کرده و اجازهٔ دفاع از خود هم به او ندهیم اخلاقی است. تقوای سیاسی چه شد؟ من که نماینده مردم هستم نمی‌دانم این حکم از کجا صادر شده و قانونی هست یا نه. روزی می‌گویند مصوبهٔ شورای امنیت ملی است و روز دیگر از دستور دادستانی سخن می‌گویند. عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مگر نه اینکه طبق اصل سی و هفتم قانون اساسی اصل‏، برائت‏ است‏ و هیچکس‏ از نظر قانون‏ مجرم‏ شناخته‏ نمی‌‏شود، مگر این‏ که‏ جرم‏ او در دادگاه‏ صالح‏ اثبات‏ گردد. قانون اساسی که نباید فقط زینت‌المجلس ما باشد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را در صداوسیما نمایش می‌دهند، تصویر رییس جمهور اسبق را نه!
او اضافه کرد: خنده دار نیست اگر من الان بگویم سید محمد خاتمی، فردا خبرنگار جرات نکند اسم ایشان را بیاورد و بنویسد دهدشتی گفت: رییس دولت اصلاحات!؟ خنده دار نیست صداوسیمای ما تصویر نخست وزیر رژیم صهیونیستی را نمایش می‌دهد، اما از نشان دادن تصویر رییس جمهور اسبق جمهوری اسلامی ابا دارد؟ این گونه است که صدا و سیما به جای وحدت که وصیت همیشگی حضرت امام بود، در اختلافات می‌دمد.

به آبروی فوتبالیست مرحوم توجه نشد
او همچنین با خطاب قرار دادن حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای، گفت: سخنگوی محترم قوهٔ قضاییه جناب آقای محسنی اژه‌ای. بدون اینکه قصد داشته باشم به قول شما جوسازی و غوغاسالاری علیه قوهٔ قضاییه کنم سخنی با شما دارم. حضرتعالی بر خلاف آموزه‌های دینی، ترحمی به آبروی خانوادهٔ فوتبالیست مرحوم نکردید، مقابل دوربین‌ها از علت مرگش سخن گفتید.

چرا نام حمله کنندگان و آمران حمله به آقای مطهری در شیراز، منتشر نمی‌شود
دهدشتی افزود: در‌‌ همان جا از صدور کیفرخواست علیه ۴۸ نفر از کسانی که در آتش زدن سفارت عربستان دخالت داشتند خبر دادید. آیا می‌توان امیدوار بود که حداقل پس از محکومیت این عده هم مردم را از علت اقدامشان، مشوقان، آمران و یا حداقل نام آن‌ها آگاه کنید؟ حمله به سفارت دانسته یا نادانسته موجب کمک به آل سعود، در راستای اهداف ایران هراسی‌اش و بخصوص برای کمرنگ کردن جنایت منا بود. او اضافه کرد: چرا نام حمله کنندگان و آمران حمله به آقای مطهری در شیراز، منتشر نمی‌شود؟ جلسات دادگاه زنجانی هر روز برگزار می‌شود اما جلسات دادگاه سعید مرتضوی که در همکاری با زنجانی تخلفات گسترده داشته و شبانه چک‌های میلیاردی رد و بدل می‌کردند چند ماه یک‌بار برگزار می‌شود.

برای تحقیق در مورد تخلفات مرتضوی تهدید شدیم
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: بنده به عنوان مسئول پرونده شستا برای آخرین بار از این تریبون، رسما اعلام می‌کنم: تخلفات عدیدهٔ سعید مرتضوی برای مجلس اثبات شده. مجلس برای این تحقیق و تفحص‌ها هزینه می‌کند، هزاران نفر- ساعت وقت صرف شده، کار‌شناسان ما از سوی کسانی که مشخص نشد متعلق به کدام نهاد بودند تعقیب می‌شدند. تهدید شدیم، در انتخابات به شدت تخریب شدیم، اما پا پس نکشیده و نمی‌کشیم. اما طبق قانون قوهٔ قضاییه ۳ ماه فرصت داشته به این پرونده رسیدگی کند. با این همه، این نحوهٔ رسیدگی در قوهٔ قضاییه منطبق با عدل و انصاف و اصل تسریع در رسیدگی به پرونده‌های کیفری است؟

چرا پرونده‌های آقای احمدی‌نژاد سالهاست در مرحله تحقیق و بررسی مانده است
دهدشتی خاطرنشان کرد: چرا پرونده‌های آقای احمدی‌نژاد سالهاست در مرحله تحقیق و بررسی مانده؟ چرا قوهٔ قضاییه جدیتی به خرج نمی‌دهد تا آقایان هوس صدارت دوباره و برپایی امپراتوری دروغ و فساد به سرشان نزند و وعده‌های آنچنانی ندهند؟ آیا وعدهٔ دروغ مصداق تخلف انتخاباتی نیست؟ باید کسانیکه به دلیل وعده‌های دروغ، هدر دادن بیت المال در افتتاحیه‌های نمایشی، تخلفات گسترده از قانون، به دادگاه کشاند تا عبرتی برای آیندگان باشد. او اعلام کرد: مجلس باید در بُعد نظارت هم پویا‌تر باشد. متاسفانه بعضی از ابزار‌های نظارتی مجلس مثل تحقیق و تفحص بسیار کم اثر شده. البته در موضوع زنجانی ورود مجلس بسیار به موقع، و موثرِ در تشکیل پروندهٔ قوه قضاییه بود، اما در پرونده آقای مرتضوی روند رسیدگی توسط دادگاه کند است.

پرونده تحقیق و تفحص از منطقه آزاد اروند بازی فرسایشی شده است
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی همچنین اظهار کرد: در پرونده تحقیق و تفحص از منطقه آزاد اروند متاسفانه علیرغم گذشت ۴ ماه از تکمیل و تحویل گزارش تحقیق و تفحص، بعضی از همکاران ما به ویژه در کمیسیون اقتصادی، بازی فرسایشی را به کار گرفته‌اند که گزارش آن در مجلس قرائت نشود. در صورتی که طبق قانون کمیسیون یک ماه فرصت دارد گزارش نهایی را جهت قرائت به صحن مجلس بفرستن. چه کسانی از قرائت این گزارش واهمه دارند؟؟

خاطره سکه‌های کثیف منطقه اروند به صداوسیما را فراموش نکرده‌ایم
او اضافه کرد: همکاران عزیز، مردم فهیم آبادان و خرمشهر هنوز خاطرهٔ «سکه‌های کثیف» اهدایی سازمان منطقه آزاد اروند به تهیه کننده صدا و سیما را فراموش نکرده‌اند!! دهدشتی در پایان نطق میان‌دستور امروز خود به واسطه کوتاهی‌ها و غفلت‌های احتمالی در حوزه وظایف نمایندگی، از مردم عزیز آبادان، خوزستان و ملت بزرگ ایران، و به ویژه مقام معظم رهبری عذرخواهی کرد و گفت: امیدوارم مجلس آینده بسیار جدی‌تر و بدون توجه به جناح بندی‌ها، در برخورد با مفاسد اقتصادی عمل کند.
مرجع : ایلنا

اميد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۲۸ ۱۴:۱۲
وقتي تقوا نباشد هر حلالي حرام وهر حرامي ، حلال مي شود وخيلي راحت با ابروي ادم ها بازي مي شود اين اقايان كه اين چنين با ابروي ادم ها بازي مي كنند چطور مي خواهند در پيشگاه قادر متعال پاسخگوباشند؟. افرين براين نماينده كه حقيقت را فداي مصلحت نمي كند (336569)
mehdi
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۲۸ ۱۵:۳۹
درود بر تمام انسان های شجاع و با لیاقت... (336578)
رضا.ف
Romania
۱۳۹۵/۰۲/۲۸ ۱۵:۴۸
بیاییم بجای آنکه مردم اخبار و دیگر مطالب رو از ماهواره ببینند صدا وسیمای خودمان صادقانه بیان کند منتقدین اجازه پیدا کنند نقد کنند وقتی در کشور مشگل است به دروغ تعریف و تمجید کنند باعث بی اعتمادی مردم میشود هیچکس محرم تر از مردم نیست و اعتماد ملت به نظام موجب استحکام دولت میشود . (336579)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۲۸ ۱۵:۵۵
خداوند انسانهای حق گو و حق طلب را حفظ کند درود بر شما که نماینده واقعی مردم هستید (336580)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۲۸ ۱۵:۵۸
ایشون یک انقلابی هستند که چاپلوسی نکرده و حقیقتها را بیان فرمودند احسنت بر شما (336581)
میرزایی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۲۸ ۱۶:۵۹
درود بر دهدشتی . آبروی خوزستان . با وجود همچین نماینده یی من به اهوازی بودن خودم افتخار می کنم (336592)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۲۸ ۱۸:۲۳
نطق خوبی بود اما مثل اینکه آقای دهدشتی قبل از اتمام مجلس خواب بوده که الان یادش افتاده این حرف ها رو بزنه (336597)
حاج میرزاجعفرخان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۲۹ ۰۲:۵۷
آفرین برتوفرزندوطن امیدوارم حرفهایت تکانی بدوستان دست اندرکارکشورمان بدهد تاجناب محمودخان بیش ازاین مردم نجیب کشورمان راسرکارگذاشته وفریب ندهد درودبرسربازجانبرکف وطن ده دشتی کاش شهرواستان من هم چون تونماینده ای داشت متاسفم برای خودموشهرم زنجان (336621)
سیدمحمدعلی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۲۸ ۱۸:۲۶
چی بگم ؟؟؟؟؟؟؟

هرچه بگندد نمکش میزنند وای به روزی که بگندد نمک (336598)
آب ریختم تولونه مورچه ها
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۲۸ ۱۹:۰۸
راستی جریان اون دکل نفتی چی شد؟!!
میگن پسروزیردوره اصلاحات..... (336600)
abbasali
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۲۸ ۱۹:۱۶
احسن بشما ای نماینده واقعی ملت درود بمردم آبادان گه چنین نماینده ای شجاع و آگاه و دلسوز دارند (336601)
حسین لیلیی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۲۸ ۲۰:۵۱
سلام.نمیدانم چرا نمیخواهند قبول کنند که مردم خسته شدهاند.انتخاب روحانی نفر اول خبرگان معنی دارد.درمرزحذف جنتی تز ورودبه مجلس معنی دارد.مردم بخاطررهبری سکوت کرده اندمنتظرامر رهبر هستند.درودبرنماینده شجاع ابادان (336604)
پورامینی همدان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۲۸ ۲۰:۵۲
وجه متمایز وقابل تحسین این نماینده واقعی اینست که مسئولیت گفته های خود را می پذیرد وبه گردن دیگران نمی اندازد واز دیگران خرج نمی کند (336605)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۲۸ ۲۱:۲۸
کسی که در بین ملت مقبولیت دارد را نمی شود تخریب کرد. (336608)
۱۳۹۵/۰۲/۲۸ ۲۳:۵۵
اصلاحات باید اصلاح شود
اتاق فکر اصلاحات بسیار به سکولاریسم و مفاهیم غربی نزدیک شده. مفاهیم مذهبی را از یاد نبرید. عدالت - امر به معروف و نهی از منکر اینا همه از دین هست که اصلاح می آورد نه مفاهیم غربی (336613)
ناشتاس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۲۹ ۰۱:۳۲
سیدمجمد خاتمی عشق ملت ایران است (336620)