کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

احمدی نژاد پس از اهواز در اصفهان هم هشدار داد:

برخي نشسته‌اند براي انتخابات نقشه كشيده‌اند!

4 ارديبهشت 1392 ساعت 14:32

گروه سياسي: در حاليكه اظهارات تند و مبهم محمود احمدی‌نژاد در اهواز، با انتقادات اصولگرايان و همراهان سابقش مواجه شد، اما او امروز بدون توجه به اين واكنش‌ها گفت: برخی برای انتخابات نقشه کشیده‌اند در حالی که به آنها می‌گویم شما نقشه بکشید؛ کار این ملت هم، نقش بر آب کردن نقشه‌های شماست.


محمود احمدی نژاد در چهارمین دور سفرهای استانی به استان اصفهان درجمع مردم این استان افزود: یقین دارم با حضور نزدیک به ۵۰ میلیونی ملت ایران در انتخابات و انتخاب رییس جمهوری با ۳۰ تا ۴۰ میلیون رای، جمهوری اسلامی ایران می‌تواند قدرت خود را به دنیا نشان دهد و مشکلات را به نفع ملت ایران تغییر دهد.وي اضافه کرد: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» نامگذاری شده‌است که برای تحقق این امر نیازمند حضور هوشمندانه و شجاعانه همه ملت هستیم تا بتوانند تبلیغات را شکسته و صحنه را به نفع ملت عوض کنند.

رییس قوه مجریه با بیان این که با حضور همه ملت تمام بدخواهی‌های بیگانگان ریشه کن خواهد شد، تاکید کرد: البته برای خلق حماسه و حضور همه ملت در عرصه سیاسی و اقتصادی باید به آنها اعتماد کرد. احمدی نژاد با بیان اینکه امام راحل می فرمودند یک رای بیشتر ندارم و رهبر معظم انقلاب نیز بر این موضوع تاکید دارند، اظهار داشت: این تاکید برای بنده و امثال بنده که قدرتی دارند و تریبون و رسانه در اختیار ندارد، خیلی پیام دارد.وی با بیان این که رهبری فرمودند در انتخابات باید همه سلایق حضور داشته باشند، افزود: هیچ کس نباید جای ملت تصمیم گیرد و آنچه ملت تصمیم بگیرد بهترین است و همه باید تابع تصمیم ملت باشند.

احمدی نژاد با بیان این که عده کمی اقتصاد را در دست گرفته‌اند، خاطر نشان کرد: عده اندکی خود را اصل اسلام و انقلاب می‌دانند و حتی رهبری را در انحصار خود می‌دانند در حالی که رهبری متعلق به همه ملت ایران و محبوب ۷۵میلیون ایرانی است. رییس جمهوری گفت: به ما می‌گویند چرا سه، چهار ماه آخر دولت همچنان به سفر استانی می‌روید و من به آنها می‌گویم مگر روز اول این دولت با روز آخر آن تفاوتی دارد؟ شما که نشسته‌اید، اجازه دهید ما برای مردم کاری کنیم و مشکل جوانان و آب استان اصفهان را حل کنیم. رییس دولت دهم با بیان این که دور چهارم سفرهای استانی بنا به دلیلی به تاخیر افتاد که در زمان مناسب دلایل آن را بیان خواهم کرد، اظهار داشت: با بررسی‌های انجام شده متوجه شدیم که دور چهارم سفرهای استانی به ۲۰ استان هنوز باقی مانده‌است که اگر هفته‌ای دو سفر استانی انجام دهیم، می‌توانیم آن را به پایان برسانیم.

وی خطاب به مردم اصفهان گفت: ما نوکر شما هستیم و هر کاری از دستمان برآید برای ملت انجام خواهیم داد و تا ثانیه آخر و نفسی که داریم از خدمتگزاری و رفع مشکلات مردم کوتاه نخواهیم آمد. رییس قوه مجریه با تبیین رسالت تاریخی ملت ایران اظهار داشت: مسوولیت تاریخی ملت ایران ساختن ایران و برافراشته شدن پرچم توحید و عدالت و زمینه سازی برای استقرار عدالت در جهان به منظور برپایی حکومت جهانی مولایمان، حضرت مهدی (عج) است.وی با بیان این که برای ساختن کشور نیازمند اجرای عدالت هستیم، گفت: برای برقراری عدالت و اجرای آن نیازمند حضور دائمی و همگانی ملت در عرصه‌ها هستیم.

رییس جمهور تصریح کرد: وقتی نتوانند کسی را که در اجرای عدالت پافشاری می کند از عقیده خود منصرف کنند خود او را متهم می‌کنند. برخی تصور می‌کنند وقتی انقلاب کردیم و حکومت جمهوری اسلامی و نظام ولایی مستقر شد، اینجا آخر خط است اما من می‌گویم این طور نیست.
احمدی‌نژاد همچنین با بیان این‌که برپایی عدالت سخت است و نیازمند ایستادگی است، ادامه داد: زیاده‌خواهان می‌گویند که رها کن، کسی که ۵۰۰ میلیارد تومان برده و سراغ او می‌رویم، می‌گویند به او دست نزن چون اقتصاد خراب می‌شود، وقتی می‌خواهیم پنج میلیون یا ۱۵ میلیون به جوانان وام بدهیم صدای همه‌شان بلند‌می‌شود.تمایل به زیاده‌خواهی یک تمایل بسیار قوی و جدی است، لذا باید مراقب بود. برپایی عدالت نیازمند هوشمندی دائمی و همگانی است. نباید تصور شود که مقام معظم رهبری و رییس‌جمهور هستند و خودشان عدالت را انجام می‌دهند. باید همه برای برپایی عدالت تلاش کنیم و این گردنه‌ای است که باید از آن عبور کرد.

احمدی‌نژاد اظهار کرد: کار سخت است و نیاز به ایستادگی دارد. صحنه کشور را می‌بینید، دوزار پول می‌گذاریم در جیب ملت، همه بلندگوها فعال می‌شود که این مساله عامل خرابی‌های اقتصاد است و جالب این‌که توطئه‌های دشمنان را هم کنار می‌گذارند و کار دشمن را هم توجیه می‌کنند. در مناطق محروم که کار می‌کنیم، می‌گویند پول خرج کرد و اقتصاد خراب شد، در حالی که کمک به محرومان و مناطق محروم از جلوه‌های عدالت است. می‌گویند مسکن مهر اقتصاد را خراب کرده است. اگر مسکن مهر نبود مردم چطور باید خانه‌دار می‌شدند. گفتني است كه محمود احمدی‌نژاد و اسفندیار رحیم‌مشایی پس از خروج از جایگاه ضمن گفت‌وگو با جمعی از مردم در مقابل یکی از صحن‌های نقش جهان با یکدیگر عکس یادگاری گرفتند و احمدی‌نژاد بالا بردن پرچم ایران، آن را به اسفندیار رحیم‌مشایی داد.


کد مطلب: 10761

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/10761/برخي-نشسته-اند-براي-انتخابات-نقشه-كشيده-اند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir