به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۳۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ ساعت ۱۴:۲۵
کد مطلب : ۱۰۷۷۰۸
دقایقی قبل رخ داد؛

اقدام به خودکشی یک‌زن در پل خیابان حافظ

گروه جامعه: دقایقی قبل زن جوانی که قصد پرتاب کردن خود از روی یکی از پل‌های عابر پیاده خیابان حافظ را داشت با تلاش همسرش و سایر رهگذران در این اقدام ناکام شد.
اقدام به خودکشی یک‌زن در پل خیابان حافظ
ظهر امروز زن جوانی به بهانه مشکلات اقتصادی، قصد خودکشی از طریق پرتاپ کردن خود از روی پل عابر پیاده خیابان حافظ را داشت که با تلاش همسرش و سایر رهگذران موفق به انجام این کار نشد و در ادامه از این کار خود منصرف شد. دقایقی پس از منصرف شدن زن جوان، شوهر او قصد همسرش از این اقدام را نداشتن پول کافی برای اجاره کردن خانه‌ای برای زندگی عنوان کرد.

مرد جوان که خود هم حال مناسبی نداشت گفت که با همسرش بدون رضایت خانواده‌هایشان ازدواج کرده و به همین دلیل آنها حاضر نیستند به این زوج جوان کمک مالی کنند. این مرد با بیان اینکه کارمند پیمانکاری یکی از بانک‌های خصوصی است، اضافه کرد: ما مدت طولانی را به دنبال اجاره کردن یک خانه بودیم اما به دلیل نداشتن پول لازم هنوز موفق به این کار نشده‌ایم. با این صحبت‌های مرد جوان یکی از رهگذرانی که پس از مشاهده صحنه اقدام به خودکشی زن جوان، به کمک آنها شتافته بود به این زوج قول داد تا به منظور اجاره خانه، تسهیلاتی را برای آنها فراهم کند.
مرجع : خبرگزاری آنا