به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ ساعت ۰۷:۴۹
کد مطلب : ۱۰۷۸۷۸
بیست و هشتمین قهرمانی؛

بارسلونا قهرمان کوپا دل ری شد

گروه ورزشي: بارسلونا با برتری 2 بر صفر برابر سویا در وقت های اضافه برای بیست و هشتمین بار قهرمان جام حذفی اسپانیا شد.
بارسلونا قهرمان کوپا دل ری شد
به گزارش ایسنا، در فینال جام حذفی اسپانیا دو تیم بارسلونا و سویا برابر هم به میدان رفتند. این دیدار در ورزشگاه ویسنته کالدرون شهر مادرید برگزار شد. بارسلونا قهرمان لیگ اسپانیا با این ترکیب در اخرین دیدار فصل خود به میدان رفت. تراشتگن - آلوز - پیکه - ماسکرانو - آلبا - بوسکتس - راکیتیچ - اینیستا - مسی - سوارز – نیمار.

در طرف مقابل سویا نیز که قهرمان لیگ اروپا شده است و باید برابر برنده دیدار فینال لیگ قهرمانان در دیداری از سوپرجام اروپا قرار گیرد با این ترکیب به میدان آمد: ریکو - ماریانو - رامی - کاریکو - اسکودرو - ایبورا - کیرچوویاک - کوکه - بانگا - ویتولو – گامیرو.

بازی دو تیم سریع دنبال شد و در حالی که در دقیقه 35 در یکی از حمله ها بازیکنان سویا پیشی گرفته بودند، ماسکرانو مهاجم حریف را سرنگون کرد تا در دقیقه 35 از زمین مسابقه اخراج شود و کارت قرمز مستقیم داور را ببیند. در ادامه بازیکنان سویا نتوانستند از برتری عددی خود استفاده کنند. حتی مصدومیت سوارس و تعویض او نیز راه چاره نشد تا اینکه دقیقه 90 سویا نیز به دلیل دو اخطاره شدن اور بانگا یک بازیکن خود را از دست داد تا تعداد بازیکنان دو تیم برابر شود و بازی در پایان 90 دقیقه با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در دقیقه 107 وقت های اضافه پاس هوشمندانه مسی به جوردی آلبا رسید تا این بازیکن دروازه سویا را باز کند و تیمش را پیش بیندازد. در اواخر مسابقه بازیکنان سویا با داور مسابقه درگیر شدند و معتقد بودند داور بیش از حد به نفع بارسلونا سوت می زند که همین باعث شد داور یکی از بازیکنان سویا را با کارت قرمز جریمه کند و سویا 9 نفره شود و در ادامه نیمار توانست در آخرین ثانیه ها گل دوم را به ثمر برساند تا این دیدار با برتری 2 بر صفر بارسلونا به پایان برسد.