به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۰۵
 
۶۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ ساعت ۰۸:۳۷
کد مطلب : ۱۰۷۸۸۲

ديدن كشتي زنان: قرار بود مرد باشند!


گروه ورزشي: پس از انتشار عکس حضور علی فتح‌الله زاده در حال تماشای کشتی زنان در آمریکا، خبرآنلاین نوشت: «اخیرا از علی فتح الله زاده مدیرعامل سابق استقلال عکسی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهد او و تعدادی از مسئولان ایرانی در آمریکا، مشغول تماشای مسابقه کشتی بانوان هستند. گویا این مسابقه، نمایشی بوده و در میدان تایمز نیویورک برگزار شده بود. فتح الله زاده به نزدیکانش گفته ماجرا از این قرار بوده که مسئولان برگزاری بازی های آنها را به سمت محل برگزاری مسابقه هدایت می کنند و ابتدا آنها تصور می‌کردند کشتی نمایشی بین آقایان است ولی در ادامه متوجه می‌شوند که دو کشتی گیر خانم روی تشک آمده اند. ظاهرا حتی یکی از دیپلمات های ایرانی هم که همراه آنها بود به این مسئله اعتراض کرد که مسئولان برگزاری بازی از آنها عذرخواهی کردند. گویا یک ایرانی تصویر علی فتح الله زاده را در همین لحظات شکار کرد که اتفاقا او لبخند به لب داشت و این عکس برای مدیرعامل سابق آبی ها کلی جنجال‌ساز شد».

يك كانال سياسي در تلگرام در نقد اين خبر نوشته بود: «... بخشي از بدنه مديريتي اين كشور كه حضور بانوان در ورزشگاه‌ها را هم حرام مي‌دانند. حاج فتل با لبخند رضايت، صحنه مُچ گيري از پا و احتمالا خاكِ حريف را نظاره مي‌كند، لب تا بناگوش باز است. احتمالا كامران نجف‌زاده، خبرنگار اعزامي صداوسيما در امريكا هم آن گوشه و كنارها حضور دارد. سال‌هاست مي‌دانيم دل و زبان مسئولان يكي نيست. براي همين حرف‌هاي‌شان نه تنها تاثيري ندارد بلكه اغلب مايه تمسخر جامعه است. مديراني كه با تناقض‌هاي‌شان، دروغ‌هاي‌شان و چشم‌هاي ذوق زده‌شان، كشوري را به بن بست رساندند. گشت نامحسوس براي براي اين مديران راه بيندازيد نه مردم...»

بی نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۳ ۰۸:۴۷
این اقایون که همش شعار مرگ برآمریکا رو سرمی دن تو امریکا چکار می کنن.یکی بیاد اینارو از امریکا جمع کنه.همه چیز فقط برا یه عده خاص خوبه بقیه باید تو کف بمونن. (336910)
مجد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۳ ۰۹:۰۴
استاد فتوشاپ هستند حاج فتل
الانه که بگه فتوشاپه! (336914)
عبدالله قاسمی -سمنان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۳ ۰۹:۲۷
گشت نامحسوس براي براي اين مديران راه بيندازيد نه مردم. (336920)
عمورسول
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۳ ۰۹:۳۱
اگر فتح اله زاده راست میگفت میتونست همون موقع که خانمها روی تشک برای کشتی میایند محل رو ترک کند نه اینکه بنشیند و نگاه کند و حالاهم توجیه کند (336922)
رسولی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۳ ۰۹:۳۲
برای از ما بهترون و امت برگزیده خدا و نمایندگان اسلام در عرصه گیتی همه چی حلاله .!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 (336923)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۳ ۰۹:۴۳
حاج فتل کلی هم استقبال کردن :D:D:D مردم عادی نبینن ولی ... (336926)
یک متشرع
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۳ ۰۹:۵۲
خدابه دادمابرسدکه همه اعمال بشکل تظاهروریاءجلوه مینمایدوترس ازخداوخشوع دربرابرپروردگارکمرنگ ودرعوض ازحاکمان واهل قدرت بیشترهراس داریم!اگریک روزبه ملت اعلام بکنندکاملاًآزادورهاهستین آنگاه مشخص میشودچقدراعتقادبه سفارشهای دینی داریم؟!برادران ارزشی وعظما:حضوردرکشتی زنان معضل نیست زیراهرکس اگربخواهدمستحجن ترین صحنه هادردسترس همه است معضل اینجاست که آحادجامعه ازتزس واداربشوندبه تظاهروریاء! (336928)
کارمند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۳ ۱۰:۱۳
حرام حرام است چه باری مردم چه برای خادمان مردم (336931)
جزايري
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۳ ۱۱:۳۲
نه، خدا را شکر هنوز تا کره شمالي ، قدمي فاصله داريم! (336943)
سیما
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۳ ۱۲:۳۶
وای اسلام بر باد رفت (336953)
شهروند تهرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۳ ۱۲:۳۹
یاد سخنرانی حجت الاسلام خاتمی در تلویزیون افتادم که بسیار پر شور .حرارت میگفتند زنها حق تماشا کردن کشتی و شنای مردان را ندارند حتی از تلویزیون . لطفا" از ایشان سوال نمائید نظرشان در مورد تماشای کشتی زنان توسط مردان آنهم بصورت زنده چه حکمی دارد؟ (336956)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۳ ۱۵:۴۲
کدام حرام بیرون از ایران تقریبا تمام کشورها ها فاقد حجاب مورد نظر ایران است. و فراوان صحنه های بسیار بدتر از این دیده می شود ایرانی نمی تواند چشمان خود را ببندد مبادا دچار حرام بشود. حرام در چشم و دل بیننده است. شخص مریض می تواند با دیدن زنان چادری نیز مرتکب حرام شود (336975)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۳ ۱۶:۰۱
آقا در فرهنگ آن کشور کشتی خانم ها ایراد ندارد و اگر میخواهیم زنان در ورزشگاه حضور داشته باشند نباید به این موضوعات دامن بزنیم. این جنجالها و آبرو بری خوب نیست. (336976)
کاملیا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۳ ۲۲:۴۲
آبرو بردن که خوب نیست اما نگاه کردن به کشتی زن ها هم حرامه چون هرچند مسلمان نیستند ولی ریبه داره پس حرامه مسلمه و حرام نباید صورت بگیره و نباید این مسایل الهی را حزبی و گروهی و سیاسی کنیم (337044)