به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۵۲
 
۱۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ ساعت ۱۵:۲۶
کد مطلب : ۱۰۷۹۰۸

«دکتر» هنوز نامه جمع می‌کند!/عکس

گروه سیاسی: جمع آوری نامه در سفر دیروز احمدی‌نژاد به زنجان نیز انجام شد و صندوقی در محل سخنرانی او قرار داده شد تا طرفدارانش از او درخواست کمک کنند!

گفتنی اینکه، محمود احمدی‌نژاد، عصر یکشنبه در زنجان پس از تاخیر چند ساعته در جمع ۸۰۰ تماشاگر که بخشی از آنها حامی او بودند، سخنرانی کرد. به گزارش انصاف‌نیوز، قرار بود سخنرانی احمدی‌نژاد ساعت ۵ بعدازظهر برگزار شود اما او پس از ساعت ۷ غروب سخنرانی خود را شروع کرد؛ با این حال جمعیت حتی حیاط داخلی مسجد را پر نکرده بود ولی رسانه های این جریان مدعی جمعیت «ده ها هزار نفری» شده اند.

احمدی‌نژاد که به خاطر تاخیرهایش به جای عذرخواهی با حاضران شوخی می کند، این بار هم در ابتدای سخنرانی خود گفت: «بگذاريد سوال كنم، همان سوال هميشگي را. از ساعت چند اينجا هستید شما؟ بعضی ها یک؟ بعضی ها دو؟ بعضی ها چهار؟ خُب حالا الان ساعت چنده؟ الان ۷:۲۰ دقيقه است! خسته اید؟! [چند نفر از حاضرین: نه] پس کی خسته است؟!» این در حالی است که در دعوت نامه ها و اطلاعیه ها و بنرهای نصب شده در شهر و خبرهای منتشر شده در رسانه ها، ساعت مراسم ۵ بعدازظهر اعلام شده بود.

در مراسم دیروز، نوشته‌های روی برخی بنر‌ها علیه آقای روحانی آنقدر توهین‌آمیز بود که ناچار شدند روی آنرا بپوشانند!

بخش رسانه های جریان احمدی نژاد در بازتاب این سخنرانی با دست کاری عکس ها، بخش های جلوی آن را طوری قیچی کرده اند که بخش های خلوت مشخص نشود و ادعای ده ها هزار نفری باور شود. یکی از اعضای این جریان که در دولت احمدی نژاد در یک بخش اقتصادی ثروتمند مسوولیت داشته، جمعیت ۸۰۰ نفره ی تماشاگران سخنرانی احمدی نژاد را «قیام به یاد ماندنی دوم خرداد زنجان در کنار رییس دولت مستضعفین» نامید. بابک زنجانی، نام یکی از بزرگترین متهمان فساد اقتصادی در پرونده ی فروش نفت های تحریم شده ی دوره ی احمدی نژاد است که احتمالا مردم زنجان بیش از دیگر ایرانیان نام او را در خاطر دارند. زنجانی به اعدام محکوم شده و از سه سال پیش در زندان به سر می برد. جمعیت شهر زنجان ۴۱۶ هزار نفر است. شهر زنجان مرکز استان زنجان است که در شمال غربی کشور قرار دارد.

عمو رسول
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۳ ۱۶:۱۸
تو کشورهای پیشرفته وقتی دوره ریاست جمهوری تموم میشه طرف به عنوان نماینده کشورش در حال سخنرانی در کشورها و مجامع جهانی است اونوقت این بابا بعد از اون همه خرابکاری دوباره هوس ریاست جمهوری داره بیخود نیست میگن جهان سوم..... (336979)
مردمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۳ ۲۰:۰۶
اگر به این بابا باشه ما را باید جزو جهان چهارم پنجم حساب کنن !! (337023)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۴ ۰۷:۴۹
رو که نیست ماشاءالله سنگ پای قزوینه!! (337077)
زنجانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۳ ۱۶:۱۹
مرد مومن بابک فامیلش زنجانی است نه خودش! (336980)
2خرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۳ ۱۶:۱۹
بنده خدا فکرمیکنه هنوزرئیس جمهور طفلی آخه الهی...خخخخ@ (336981)
تازه مسلمان نروژی مقیم ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۳ ۱۶:۴۹
سلام و صلوات و فیوضات ذات اقدس ربوبی بر محمود احمدی نژاد رب النوع مردانگی و شرافت (336984)
رادوین
Romania
۱۳۹۵/۰۳/۰۳ ۱۶:۵۱
شجاع باش آقای روحانی. (336988)
کاظم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۳ ۱۷:۴۶
از اقصی نقاط کشور و بخصوص تهران آدم جمع کرده اند ولی بازهم نصف مسجد را نتوانستند پر کنند. اکثر ماشینها پلاک تهران و تبریز بوده و لوکس هم می باشند.خوب شد معنی مستضعف را هم فهمیدیم! (336996)
خوش بین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۳ ۱۹:۰۳
بگذارید خوش باشند (337010)
م ع
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۳ ۱۹:۳۸
توهمی از جنس حاله نور (337018)
مردمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۳ ۱۹:۴۳
شاید اگر خودش بود جوابی جالب به این تیتر خوب شما میداد ...
بگذار آنقدر نامه جمع کند تا نامه دان هایش .....


شایدم جواب یکسانی به مخاطبان مظلوم و ساده اش بدهد مثل این جمله که : بابا اینقدر از من درخواست نکنید من دیگر رئیس جمهور نیستم ... چرا متوجه نیستیدکه آن .... را لولو برد !!!! (337020)
قلیدون
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۳ ۲۰:۱۶
آرزو بر متوهمین عیب نیست . (337028)
ناصر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۳ ۲۱:۱۲
خب شما یک فیلم میگرفتید که نشان دهد جمعیت کمی آمده بودند (337032)
آموزکار
Romania
۱۳۹۵/۰۳/۰۳ ۲۱:۲۶
تنها رئیس جمهوری که به فکر مردم بود . با تمام توان از شما حمایت می کنیم .جناب آقای احمدی نژاد آیا می دانی در دولت کلید و تدبیر کلید مسکن مهر مردم گم شده (337035)
شهرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۳ ۲۲:۴۴
خوب هنوز که هنوزه میزان خواهانش اوله تو کشور به خاطر همین خیلی ها از جمله شماها ازش میترسید و هر روز علیه اون مطلب میزنید والا اگر نمیترسیدید که محلش نمیذاشتید پس معلومه خیلی محبوبه و میتونه موقعیت همتون را به خطر بندازه (337046)
امیر
Romania
۱۳۹۵/۰۳/۰۴ ۰۰:۱۴
از سایت بهار انتظار نداریم که اینقدر خبر دروغ منتشر کند ! خواهشا این پیام را منتشر کنید و مردم میتونن به سایت دولت بهار مراجعه کنند هم عکس هست هم فیلم . جمعیت خداوکیلی چند هزار نفره بوده . نباید هیچ وقت از حق گذشت حتی اگر به ضررمان باشد . راست گویی بهترین سرمایه انسان هست ! (337055)
نهنگ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۴ ۰۰:۲۸
جدی اگه محمود رییس جمهور شد، بیاید نهنگ شیم دسته جمعی بمیریم (337056)
شسی
Romania
۱۳۹۵/۰۳/۰۴ ۰۷:۴۰
دکتر دنیا ایمیلی شده مگه خبر نداری دوره دوره دیپلماسی ایمیلیه (337074)