کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

عاقبت کارگردانی كه هر روز رنگ عوض مي‌كند

از ليست اصلاحات تا محبوب پايداري‌ها!

کن به فیلم‌های همجنس‌بازان امتیاز می‌دهد!

4 خرداد 1395 ساعت 11:35


گروه فرهنگي: کارگردانی که با لیست اصلاحات نماینده مجلس (مجلس ششم) شد؛ سپس رنگ عوض کرد و اصولگرا شد؛ بعدا عزیزدردانه سیمای ملی! و... در تازه‌ترين سكانس تحول‌طلبي‌‌اش! مورد توجه روزنامه‌ حاميان احمدي‌نژاد قرار گرفت حالا و در مذمت موفقيت فيلم اصغر فرهادي مدعي شده‌است كه: «کن به فیلم های هوادار همجنس بازان امتیاز می دهد»!!

این فرد (بهروز افخمی) که کارنامه فیلمسازیش به چند فیلم عمدتا ضعیف و كم مخاطب خلاصه می‌شود پس از مصاحبه جنجالی اخیر با روزنامه متعلق به بذرپاش و باند حاميان احمدي‌نژاد (وطن امروز)، امروز در مقام مقاله نویسی در يك روزنامه، با عقده‌گشایی و با ادبياتي بسيار محترمانه و فاخر!!، موفقیت سینماگران ایران را در جشنواره کن به زیر سوال برد، و خطاب به منتقدان سخنانش در مورد «کن» هم نوشت: «خفقان مرگ" بگیرید!»

مجری برنامه هفت شبكه 3 سيما بعد از جوایز کن اصغر فرهادی و شهاب حسینی طی نگارش یادداشتی در روزنامه هفت‌صبح نوشت: «حرف همان است که گفتم، کن به فیلم های هوادار همجنس بازان امتیاز می دهد!...کن جشنواره دگرباشان است . یعنی به دگرباشان یا همجنس بازان ( یا هرچه!) آوانس می دهد و فیلم های هواداران این جماعت را امتیاز می دهد...کن جشنواره جریان دگرباش فیلمسازی است... حالا بعضی‌ها می‌گویند به کیفیت هنری فیلم جایزه دادند اما این حرف‌ها مزخرف است.»

اين فرد، خطاب به منتقدان خود هم با لحني بي ادبانه و توهين‌آميز نوشت: «اشباح فضای مجازی که در دنیای واقعی تا کن که هیچ حتی تا سولقان خودمان هم نرفته اند و توی لپ تاپ‌ها به کفش‌های پاشنه بلند روی فرش قرمز با حسرت نگاه می کنند و خیال می‌بافند، بهتر است خفقان مرگ بگیرند...»

سايت کافه سینما هم نوشت: از روزی که آنتن رسانه ملی برای تسویه حساب‌های شخصی و حمله به دیگران، (پس از نشستن و غذا خوردن بهروز افخمی در برابر میز معاون سیما) در اختیار افخمی و فراستی، قرار گرفت، کافه سینما چنین عاقبتی را پیش‌بینی کرده بود. شب گذشته و پس از جایزه گرفتن اصغر فرهادی و شهاب حسینی، در رشته‌های بهترین فیلمنامه و بازیگر مرد برای "فروشنده"، واکنش‌های فراوانی فضای مجازی را دربرگرفت. نکته اما این جا بود که بخش جالب توجهی از این واکنش‌ها خطاب به افخمی و فراستی بود، که با توجه به واکنش‌ها و موضع‌گیری‌های شخصی گذشته‌شان، به بدمن‌های فضای مجازی تبدیل شده بودند. از نقل قول‌هایی طنزآمیز همراه با تصاویری از شهاب حسینی در فیلم‌های پیشین اصغر فرهادی، تا یادداشت‌هایی گاه خشمناک، که در آن‌ها از تحویل دادن آنتن رسانه ملی متعلق به عموم مردم، برای اظهار نظرهای عجیب و غریب و واکنش‌های شخصی از طرف این دو نفر، و توهین به دیگران، شکایت شده بود. افخمی متاسفانه امروز در یادداشت هفتگی‌اش در روزنامه هفت صبح، ضمن استفاده از ادبیات سخیف و توهین‌آمیز ماه‌های اخیر، و بی‌ادبی‌های معمول، بار دیگر از یکی از مواضع اخیرش دفاع کرد و کن را جشنواره همجنسبازان خواند! لازم به ذکر است که افخمی در سال‌های گذشته با فیلمی در جشنواره کن حضور داشت و روی فرش قرمز هم رفت و عکس هم گرفت، اما نتوانست موفقیتی به دست آورد.

كامنت‌هاي كاربران هم دربازه شخصيت افخمي قابل تامل است كه تعدادي از آنها را مي خوانيد:
...تفکر خطرناک افخمی، فراستی و دیگران فیلمسازان کوتاه که قصد ساخت فیلم بلند دارن رو منفعل و افسرده کرده با فرافکنی و تخریب الکی و بی اساس فستیوال های مهم معتبر که جاده پیشرفته واین خیانتی به اونا هست من هیچ وقت نمیبخشم خدایی هم هست و بزودی همه میمیریم زندگی خیلی کوتاهه
 
...به حرف افخمی گلشیفته سحر ترانه شهاب فرهادی بهزادی و قبل تر کیارستمی و... علی معلم که هفته پیش مهمونش بود ... همه دگرباش جنسی هستن فکر نباشه میشه میانسالی تلخ و افسرده افخمی انگار حرفش با فراستی اهمیت داره از سیما یه هفت میدیدیم اونم دیگه نمی‌بینیم راحت شدیم

...  این موجود بددهن است به جای خود، اما زردنامه ای بی ارزش تریبون به این نوشته های سخیف میدهد قابل تامل است.

...کوچک ها در طول تاریخ نقش دلقک را به عهده گرفته اند و بدا به حال سیما که سلیقه اش همسنگ آدمکهای بی ارزش شده..."مقوا"ی دن کیشوت هم نیستن، "در نیومدن"، "هیچی نیستن"، "شخصیت نشدن"، "مزخرفه"، با خودشون"..."

...ببینم این روزنامه که آقای افخمی توش می نویسه همونه که میگفتن مشایی پولشو می ده همون که سردبیرش عادت داره راهنمای چپ بزنه و راست بپیچه...راست میگن کند همجنس با همجنس پرواز


کد مطلب: 107969

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/107969/ليست-اصلاحات-محبوب-پايداري-ها

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir