به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۳/۰۸ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : ۱۰۸۲۱۷
حرکت قیچی را به مرور انجام می‌دهم

سلیمی: توقع طلای المپیک از من بجاست

گروه ورزشی: قهرمان المپیک لندن اظهار کرد: توقع کسب مدال طلای المپیک از من بالا اما بجاست.
سلیمی: توقع طلای المپیک از من بجاست

بهداد سلیمی  درباره آخرین وضعیت خود بیان کرد: باید بعد از گذشت 6 ماه از عمل جراحی، آمپول غضروف‌ساز را تزریق می کردم که برای نرم کردن زانویم است. این کار انجام گرفت و پزشک نیز از شرایط راضی بود.سلیمی در پاسخ به این پرسش که آیا هنوز نمی‌تواند حرکت قیچی را انجام دهد، به صحبت پرداخت و گفت: باید کم کم شروع کنم. حرکت قیچی باعث می شود به ناحیه آسیب دیده فشار بیاورم. حدودا هفت تا هشت روز بعد از تزریق، کم کم می توانم حرکت قیچی را انجام دهم.

 

قهرمان المپیک لندن در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه با توجه به شرایطی که دارد، صحبت درباره المپیک و کسب مدال زود نیست، نیز تصریح کرد: زود است اما تلاشم را به کار می‌گیرم و باید دید چه پیش می آید. البته با توجه به زمانی که تا المپیک باقی مانده، خوش‌بین هستم به المپیک برسم اما اینکه با چه وضعیتی این کار انجام می گیرد، مشخص نیست.سلیمی در مورد اینکه فکر نمی کند توقعات از او برای کسب مدال طلای المپیک بالا است هم گفت: توقعات بالا اما بجا است. مردم همیشه از من مدال‌آوری دیدند و باز هم این را می خواهند. بنابراین توقعات بی‌جا نیست اما با توجه به شرایطی که داشتم، کار سخت است.

 

وزنه بردار فوق سنگین ایران درباره اینکه توقع کسب مدال از او باعث ایجاد فشار روانی نمی شود، نیز تصریح کرد: نه به آن صورت. الان هدفی که دارم این است که تمام توانم را بگذارم تا به المپیک برسم و نتیجه بگیرم. اگر به هر دلیلی این اتفاق نیفتد، نمی توانم به خودم فشار بیش از حد بیاورم و سلامتی‌ام را به خطر بیندازم.سلیمی با اشاره به حضورش در جام فجر بیان کرد: قرار شده در جام فجر وزنه هایی بزنم که در تمرینات به آنها رسیدم. در واقع همان وزنه ها را تکرار ‌می‌کنم. نه وزنه کمتر از چیزی که در تمرینات داشتم را خواهم زد و نه اینکه بخواهم فشار بیش از حد وارد کرده و رکوردشکنی کنم.

 

قهرمان المپیک لندن در پاسخ به این پرسش که به دنبال رایزنی با مسئولان فدراسیون جهانی نیست تا پس از کنار گذاشتن وزنه برداری به دنبال کسب کرسی باشد هم گفت: برای کسب کرسی باید شرایط دست به دست هم بدهد. در حال حاضر خیلی چیزها کم دارم تا به فکر کسب کرسی باشم. باید به مرور زمان کمبودها را جبران کنم. توانایی فنی تا حدودی دارم اما مدرک تحصیلی را باید کامل کنم که پیگیرش هستم. در کنار آن تجربه مدیریتی لازم است که تلاش می کنم ابتدا مدیریت را از سطح پایین شروع کنم. نه اینکه یک شبه بخواهم به جاهای بالا برسم زیرا باعث می شود آنچه به دست آمده، زود نیز از دست برود.او در مورد اردوی اردبیل نیز گفت: اردوی خوبی بود. فشار زیادی روی بدنمان وارد شد. تنها اتفاق تلخ، مصدومیت نواب نصیر شلال بود. با وجود تزریقی که انجام داد نتوانست فشار تمرینات را زیاد کند. امیدوارم زودتر خوب شود و برگردد.

مرجع : ایسنا