به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۳۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ ساعت ۱۴:۲۹
کد مطلب : ۱۰۸۳۳۶
کواکبیان: 50 نفر از لیست امید به لاریجانی رای دادند

با لیست ما نماینده شدند؛ زنبیل را جای دیگری بردند

گروه سیاسی: منتخب اصلاح‌طلب مردم تهران با تاکید بر اینکه 50 نفر از اعضای لیست امید به لاریجانی رأی دادند، گفت که آنها گرچه میثاق نامه امید را امضا کرده بودند و عکس یادگاری با ما گرفتند اما زنبیل را جای دیگری بردند.
با لیست ما نماینده شدند؛ زنبیل را جای دیگری بردند
مصطفی کواکبیان، در ارزیابی خود از ترکیب هیئت رئیسه موقت مجلس دهم، گفت: در حال حاضر این ترکیب خوب است اما می‌شد خیلی بهتر از اینها باشد. اگر اصولگرایان پیشنهادی که به آنها دادیم می‌پذیرفتند، بلاشک ترکیب قوی‌تر و مطلوب‌تری را شاهد بودیم. وی افزود: البته واقعیت (انتخابات هیئت رئیسه) چیز دیگری بود. بعضاً اشخاصی با ما «عکس یادگاری گرفتند و زنبیل خودشان را جای دیگر بردند».گرفتاری ما این است که این اشخاص از لیست امید میثاق‌نامه را امضا کردند اما به لاریجانی رای دادند. کواکبیان با تاکید بر اینکه واقعاً برای دوستان خودم متاسفم که مسیر را چنین پیش‌ بردند، خاطرنشان کرد: اگر آن عده پای کار فراکسیون می‌ایستادند، قطعاً نتیجه برعکس می‌شد. مطمئنم 50 نفر از لیست امید به‌ آقای لاریجانی رای دادند.

لیست امید فقط 3 کرسی کسب کرد!

در رقابت‌های انتخاباتی هیات رئیسه موقت مجلس دهم، فراکسیون اصولگرایان با نتیجه 9 بر 3، از فراکسیون امید پیشی گرفت!
در رقابت بر سر کرسي رياست مجلس، علي لاريجاني نامزد فراکسيون ولايت با 173 راي از محمدرضا عارف نامزد فراکسيون اميد با 103 راي پيشي گرفت. از ميان 279 نماينده حاضر در اين راي گيري‌ها، مسعود پزشکيان با 154 راي نايب رئيس اول و محمد دهقان با 136 راي نايب رئيس دوم شد. علي مطهري با 132 راي و حاجي بابايي با 122 راي از حضور در هيات رئيسه موقت بازماندند. به اين ترتيب کرسي‌هاي نايب رئيسي ميان دو فراکسيون به طور مساوي تقسيم شد.

بهروز نعمتي، محمد آشوري، و محمدقسيم عثماني، به ترتيب با 175 ، 168 و 136 راي ناظر هيات رئيسه موقت مجلس دهم شدند. از آنجا که محمد آشوری و بهروز نعمتی نامزدهاي معرفي شده از سوي فراکسيون ولايت و عثماني نامزد فراکسيون اميد براي جايگاه ناظرين هيات رئيسه موقت بودند، مي توان گفت که در اين انتخابات نيز فراکسيون ولايت، دو بر يک، از فراکسيون اميد پيشي گرفت.

همچنين آنگونه که نتيجه آرا در صحن علني قرائت شد، از ميان 279 راي ماخوذه، غلامرضا کاتب با 161 راي، اميرحسين قاضي زاده با 146 راي، اکبر رنجبرزاده با 138 راي، عبدالکريم حسين زاده با 137 راي، ناصر موسوي لارگاني با 131 راي و مهدي اميرآبادي با 130 راي دبيران هيات رئيسه موقت شدند. از ميان آنها تنها حسين‌زاده از نامزدهاي مورد حمايت فراکسيون اميد بود که نشان مي‌دهد 6 کرسي دبيري، 5 بر يک به نفع فراکسيون ولايت تقسيم شد. در نتيجه از ميان 12 کرسي هيات رئيسه موقت، 9 کرسي به نامزدهاي مورد حمايت فراکسيون ولايت و 3 کرسي به نامزدهاي مورد حمايت فراکسيون اميد رسيد.

ارسلان
۱۳۹۵/۰۳/۰۹ ۱۴:۳۳
وقتی افرادی شبیه زیباکلام می گویند که همه افراد حداقلی را جذب لیست امید کنید، نتیجه اش هم همین می شود.
این تئوریسین ها!!! گویا نتیجه انتخاب شهردار را در شورای شهر تهران یادشان رفته بود.
آنچنان از کارشناسی ها و نظرات خود مست غرور خود بودند که اصلا تجربه شورای شهر تهران یادشان نبود. (337659)
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۹ ۱۶:۳۴
تنها فرصت باقی مانده گل دقیقه 90 ای

اجماع اصلاح طلبان خصوصا اقای عارف کاندیتاتوری جناب اقای علی مطهری برای ریاست مجلس

صدرصد جواب می دهد چون خود مستقلین مجلس روی علی مطهری اجماع داشتند (337701)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۱۰ ۰۶:۳۵
فایده ای نداره مهم ترین هدف ریاست نبود تصویب قوانینه بااین فراکسیون بعیده بشه کاری کرد ازبی فکری رودست خوردیم تقصیرخودمان بودبه معتدها اعتمادکردیم (337780)
سید احسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۱۰ ۱۷:۰۰
یعنی واقعا حال این آدمی که اینجوری حرف میزنه خوبه؟ دیاسپام دوز بالا مصرف نکرده؟
واقعا با همین تحلیل ها میخواید برای خودتون شخصیت فکری و سیاسی قائل باشید؟

آقایونی که از حول حلیم به دیگ می افتید حداقل مثل لیدرهاتون از حول حلیم به دیگ بیفتید.

همه این بازیها برای انتخاب هیأت رئیسه برای مقابله بعدا با احمدی نژادیه که سال 96 عین آب خوردن تَکرار می کنم عین آب خورد رأی میاره.
شما جوش هیأت رئیسه نزنید اینجوری چیدند که مثلا بعداً به کمک لاریجانی با تجربه برای احمدی نژاد رأی عدم کفایت سیاسی بسازند. (337891)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۹ ۱۸:۰۶
باید گفت خسته نباشی،جناب آقای دکتر محمد باقر.ن.ب (337735)
عدالت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۱۰ ۱۶:۴۵
نتیجه رد صلاحیت 99 درصد اصلاح طلبان شاخص توسط نظارت استصوابی شورای نگهبان همین می شود......قرار گرفتن 50 اصلاح طلب نما نفوذی اصولگرایان در لیست امید و خیانت به رای واعتماد مردم.....که مثل بقیه اصولگریان به هیج اخلاق و اصول و عهدی پایبند نیستند و فقط دنبال منافع خود و قدرت هستند... (337877)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۹ ۱۴:۴۰
آقاجان از ابتدا پیدا بود در لیست امید اصولگرایان معتدل حضور دارند.
در 100 حوزه به اذعان خود اصولگرایان اصلا اصلاح طلبی تایید نشده بود.
هدف مردم درانتخابات 7اسفند فقط اخراج نمایندگان تندرو از مجلس بود.
عدد 50 درسته (337665)
2خرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۹ ۱۴:۴۶
بعضی ازاصولگراها شرف سیاسی ندارند (337668)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۹ ۱۸:۱۷
خودیتی (337736)
نصری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۹ ۱۸:۲۲
خیلی بهتون فشار امده زور الکی زدی بقیه ش بماند (337738)
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۹ ۱۴:۵۳
به نظر من با انصراف عارف از رقابت که کار هوشمندانه هست و اضافه شدن نمایندگان تبریز و اهر هیات رئیسه امکان تغییر دو و سه نفر هست به خصوص نایب رئیس دوم که مطهری به احتمال 90% جایگزین دهقان (عضو پایداری ) خواهد شد (337670)
امین
۱۳۹۵/۰۳/۰۹ ۱۴:۵۸
خیانت دولت دروغ گویان اعتدال نما به اصلاحات................ (337671)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۹ ۱۵:۰۰
هم دکتر لاریجانی وهم دکتر عارف پشتیبان برجام هستند و همین کافی است.
بدعهدی دوستان بماند به وقتش (337673)
بهزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۹ ۱۵:۱۲
من واقعا ناراحتم چرا بایدطوری عمل بشه که امروز رسانه های اصولگرا ما روتمسخر کنن برای مثال حمید رضا ترقی بگه که: امید طبل توخالی بود اصولگرایان دو_هیچ اصلاح طلبان رابردندیافارس گزارش بده که:امید حامیانش را ناامید کرد/انتقاد شدید به لیست امیدباچاشنی قورمه سبزی/تکرارمیکنم:قورمه سبزی.یا پرویز امینی بیاد بگه که :شکست سیاست تکرار میکنم امروز نهایی شد.البته این اتفاقات ظاهرا همه از نتایج سحراست باید بایستیم تا صبح دولتمان هم بدمد.البته باید چند نکته راهم اضافه کرد:1-وقتی ازبین 3000 اصلاح طلب(ادامهدارد (337677)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۹ ۱۵:۱۵
اسامی شان را اعلام کنید. (337678)
ممد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۱۰ ۰۶:۳۰
اگه اونا ...هستندخودشون اعلام می کنن نامردی اینه آبروی نظام روهمین آدما می برن اصولگراها غیرلاریجانی کسی رونداشتن (337779)
بهزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۹ ۱۵:۲۴
نشان دار تنها30نفر تاییدبشن(تنها1%_رک به حرف های حسین مرعشی_البته همان موقع گفت30نفرسهمیه ما نیست ولی اگر حکومت بخواهد به همان هم قانع هستیم)دیگرنمیشود انتظار داشت که دکتر عارف رییس شود.2-یک موردی رو که باید اضافه کنم این تناقض در لیست بستن اصلاحات است به نحوی که اقای لاریجانی در لیست امید قرارمیدهند(البته خودگفته که از هیچ کس چنین درخواستی نداشته وگفته که حضور من در لیست امید تاثیری بر پیروزی من نداشته!)وحالاباهمان فرد که خود انرا درلیست خود قرارداده اند بنای رقابت دارند.(ادامه دارد) (337680)
۱۳۹۵/۰۳/۰۹ ۱۵:۲۶
با این خیانت های آشکار از همین حالا باید فاتحه این مجلس رو خوند. (337682)
پیشرفت
United Kingdom
۱۳۹۵/۰۳/۰۹ ۱۵:۳۰
یکی از دلایلی که پیشرفت نمیکنیم همینه. همیشه یک عده ایی حزب باد داریم. (337685)
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۱۰ ۰۰:۴۳
اینا حزب باد نبودن بلکه چشمهای اصلاح طلبها واقعیت را ندیدند و الکی خودشان را دلخوش کردند! تازمانی که واقعیتهای جامعه را نبینیم و تهران را همه ایران بدانیم نتیجه ای بهتر از این نخواهید دید. (337769)
بهزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۹ ۱۵:۳۱
درپایان امیدوارم اصلاحات واصلاح طلبان گام های بعدی طوری برندارند که امروزرسانه های پرشمار اصولگرایان مارا به راحتی مورد تمسخرقراردهند (مثلا چهارسال بعد جناب حدادعادل رابه عنوان فری معتدل در مقایسه با رسایی در لیست خود قرار دهند!)ویک نکته هم اضافه کنم که امیدوارم اصلاحات بعدازتشکیل مجلس جدید قدم های جدی تری رو برای رفع حصر بردارندکه از1900روزعبورکرده.باتشکر. (337686)
حسابی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۹ ۱۶:۰۱
میدونید یکی ازدلایلی که اوباما با ایران توافق رو امضا کرد برای این بود که این توافق شاید بتونه زمینه ساز تغییرات واصلاحاتی در کشور بشه ولی تا الان شاهد چنین موضوعی نبودیم کما این که اسوشیتدپرس ضمن تاکید برشکست اصلاح طلبان نوشته بعید است مجلس جدیدبتواندتغییرچشمگیری درسیاست داخلی وخارجی ایران ایجادکند.به اصلاح طلبان ودولت متذکرمیشم که بهتر است هرچه زودتردرنوع سیاست ورزی خود تغییراتی ایجاد کنندوگرنه غرب هم ازاجرای بجام ناامید میشود واموربه دست ترامپ ها خواهدافتاد. (337694)
کوروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۹ ۱۶:۲۷
ببینیدبااین وضعیت رای اوری اقای روحانی به طور مطلق دردور اول انتخابات سال اینده در حاله از ابهام قرار میگیره(51%درانتخابات92 رای داشتند) واحتمال اینکه کارایشان به دور دوم کشیده شود خیلی زیاداست(با توجه به عدم رشد اقتصادی ورکود فعلی)ولی یک چیز رایادمان باشدحتی اگرایشان باحمایت بخش های میانه رو شده .میانه رو اصلاح طلبان دوباره رییس جمهوربشن قطعا خواسته ها ومطالبات متنوع تر ازایشان چه از جانب مردم وچه ازجانب اصلاحات برروی دور به شدت تندی قرارخواهدگرفت چون دران موقع دیگرقرارنیست ایشان سال1400ش ادامه (337698)
کوروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۹ ۱۶:۲۸
ادامه :کاندید شوند. (337699)
شب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۹ ۱۶:۳۵
پیروز واقعی انتخابات امروز هیئت رئیسه مجلس قطعا کسی جز دکتر عارف نیست زیرا ایشان خواست مردم را بر مصالح شخصی و حتی جناحی خویش ترجیح داد و پا در رقابتی گذاشت که نتیجه آن از قبل معلوم بود و تنها عشق به مردم و احترام به رای آنها می توانست چنین فداکاری عظیمی را رقم بزند.وایشان با این کارثابت کرد که مرد میدان است والحق نزدیکترین فرد به خاتمی است.درود بر عارف. (337703)
مهربان توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۹ ۱۶:۳۸
نفرین خدا بر عهدشکنان و دورویان سید اصلاحات چقدرمظلومی (337705)
پیروز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۹ ۱۶:۳۸
بهارچه اتفاقی افتاده که اینقدر تعداد likeها وdislikeهای سایت تعدادش پایین اومده من دو سه سال پیش که به این سایت سرمیزدم تعداد مثبت منفی ها تامرز400 تا500 یا600تا700تامیرسید میشه بگید چی شده؟شایدم مردم دیگه حوصلشون ازاین حرف هی تکراری وملال اورراجع به شکست اصلاح طلبان و دستگیری اصلاح طلبان و...سراومده.گرچ خودم که میام به سایتتون سرمیزنم چه ره اوردی داشته جز ناراحتی و ...بالاخره هوادار اصلاحاتم ودوست دارم خبر موفقیت این جریان رو بشنوم نه شکست اصلاح طلبان یا حصر وزندان چهره های شاخص این جریان . (337706)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۹ ۱۶:۵۰
اونوت میگیم بهروزافخمی رنگ عوض کرده باز صد رحمت به بهروزافخمی که لااقل پروسه ی رنگ عوض کردنش 12سالی طول کشید(بعدازاتمام مجلس ششم)این نماینده ها هنوز3تا4 ماه ازاتحادشون بااصلاحات نگذشته رنگ عوض کردن.(12سال کجا؟نهایتا4ماه کجا؟!!!!!!!)یک نکته ی دیگه این که اقای علی نظری نماینده ی محترم مجلس ششم گفته که اقای عارف نباید کاندید میشد.حرف من به عنوان یه هوادار این که مگربدشدکه همین ابتدای کاروزن واقعی لیست امید را بسنجیم وواقعیت اشکارشود. (337709)
پردیس
United States
۱۳۹۵/۰۳/۰۹ ۱۷:۰۲
خائنین به لیست امید باید افشا شوند، پالایش افراد دورو و نفوذی خود یک نوع پیشرفت برای پیروزی های آینده است، آنها از اولش هم با ما نبودند و از رای بی ارزش آنها کسی نباید ناراحت شود ، لاریجانی آدم بدی نیست و حتی گروه پایداری نیز صد شرف به کسانی دارند که به دروغ میثاق نامه امضا می کنند ولی برای چند امتیاز بی ارزش دنیوی به عهد خود وفادار نمی مانند، این گروه که نمک را می خورند و نمکدان را می شکنند همیشه در تاریخ بودند، امید همیشه وجود دارد (337716)
غلامحسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۹ ۱۷:۳۰
به نظر من آقای لاریجانی به پاس ملت که اون رای قابل توجه به آقای عارف داده بودند نه بایستی کاندیدمی شدند آقای عارف به این خاطر خود را کاندید نموده بود . (337722)
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۹ ۱۷:۱۰
لاریجانی با200000رای رییس شد(نفردوم قم از بین سه نفر)اونوقت اقای عارف با1600000رای شکست خورد(نفراول تهران از بین30نفر که بقیه هم متعلق به لیست امید بودند.) (337717)
سهراب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۹ ۱۷:۲۶
مطهری با آنکه با لاریجانی نسبت فامیلی دارد چون در لیست امید رأی آورد تا آخر ایستاد و از فراکسیون امید کاندید شد ولی بعضی دیگر به طرف مقابل رفتند وبا کمال پر روئی جزو نامزد آنها شدند درود بر شرف مطهری وننگ بر خیانت آنها (337720)
سهراب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۹ ۱۷:۲۸
پیروز واقعی انتخابات امروز هیئت رئیسه مجلس قطعا کسی جز دکتر عارف نیست زیرا ایشان خواست مردم را بر مصالح شخصی و حتی جناحی خویش ترجیح داد و پا در رقابتی گذاشت که نتیجه آن از قبل معلوم بود و تنها عشق به مردم و احترام به رای آنها می توانست چنین فداکاری عظیمی را رقم بزند.وایشان با این کارثابت کرد که مرد میدان است والحق نزدیکترین فرد به خاتمی است.درود بر عارف ودرود بر مطهری (337721)
سیدحسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۹ ۱۷:۵۸
چرا دکتر عارف رای نیاورد چه کسانی به اصلاحات پشت کردند؟؟ چه کسانی زحمات مردم پای صندوق را به هدر دادند؟چرا؟ (337731)
منصور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۹ ۱۸:۰۴
ما صبور هستیم و به وقتش این خیانت بزرگ رو جبران خواهیم کرد
همانطور که با خیلی ها در 7 اسفند و 10 اردیبهشت تسویه حساب کردین با خائنین هم به وقتش تسویه حساب خواهیم کرد

ما زنده به آنیم که آرام نگیریم
موجیم که آسودگی ما عدم ماست (337733)
رضا .ف
Romania
۱۳۹۵/۰۳/۰۹ ۱۸:۱۸
اصولگرایان برای مجلس برنامه داشتند از بعضی حوزه ها کاندیدشان بدون رقیب با رد صلاحیت ،بعضیشان چراغ خاموش و برخی نفوذی در لیست اصلاحات آنها از هر راهی بشود وارد میشوند مهم نیست که مشروع باشد یا خیر .وقتی حریف به هر ترفندی دست میزنند اصلاحاتیها هم باید ساده نباشند و این تجربه ای برای سری بعدی باشد بهر حال سیاست در ایران این شکلی است و قواعد مخصوص خودش را دارد قابل پیش بینی بود که اصولگرایان مجلس رو به سادگی تحویل نخواهند داد . (337737)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۹ ۱۸:۳۵
درود به آقای عارف عزیز. انتظار من این بود که با همین شرایط هم ایشان نامزد شوند که شدند. خوب شرایط طوری بود که اصلاح طلبان مجبور شدند لیست امید رو با افرادی مثل آقای جلالی پر کنند. با این حال مطمئنم که مجلس دهم بسیار بهتر از مجلس نهم خواهد بود و قطعا نقش آقای عارف در این اتفاق مبارک بسیار زیاد بوده (337740)
احمد
United Kingdom
۱۳۹۵/۰۳/۰۹ ۱۹:۱۹
اصلاح طلبان فعاليت چندانى ندارند ، بايد تلاش بيشترى بكنند حتمأ جواب ميگيرند (337745)
نادم حضوردرانتخابات
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۹ ۱۹:۳۵
آفای کواکبیان اولاًعامه مردم میدانستندعارف رئیس نمیشودچرااینکه بسیاری ازآقایان منتخب شجاعت سیاسی وتصمیم گیری نداشتندوبایک پیام ازاهرمهای قدرت ازهم میپاشندوتاشیوه انتخابات وانتخاب شوندگان اینطورباشدنمایندگان ارعساره ملت نخواهندبودپس بایدچاره ای اندیشید!ثانیاًمشکل کشوررقابت برسرهیئت رئیسه نیست .لطفاًقوای تان رابسیج نماییدجهت حل معضلات موجوداقتصادی واجرای عدالت درهمه بخشهاکه ناکاآمدی مدیران اقتصادی روحانی روزگاررابرمردم تنگ نمود.آیامشکلات اقتصادی ژاپن وکره جنوبی بایک نفرحل شد؟!یااقتصاددانان واندیشم (337748)
ع م امرایی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۹ ۲۱:۵۸
دور آینده قاعدتا اصلاح طلبان نباید از آقای روحانی حمایت کنند آقای روحانی با رای اصلاح طلبان رئیس جمهور شد اما به کام اصول گرایان عمل کرد (337756)
پارسا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۹ ۲۲:۱۰
نوشتم میثاق نامه از ابتدا مغشوش بوده و برخی منتخبان لیست امید قصوری نداشته اند و جاپ نکردید درحقیقت این نکته باز تاب برخی واقعیت ها و نیزگفته دکتر عارف است که احتمال کاندیداتوری دکتر لاریجانی برای ریاست را از قبل از انتخابات حدس می زده اند وحتی برخی کاربران مورد سوال قرار میدهند از این رو ورود شخصیت برجسته ای مانند دکتر لاریجانی در انتخابات میثاق نامه اعتبار واقعی خود را از دست میدهد (337757)
پارسا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۹ ۲۳:۵۹
ادامه..بدین معنی که اصل میثاق نامه منتفی و جنبه صوری داشته و برخی منتخبین در قبال بند مربوط به ریاست ان تعهدی نداشته اند (337765)
حامد
United Kingdom
۱۳۹۵/۰۳/۱۰ ۰۲:۰۴
انتظار نتیجه ای غیر از ریاست لاریجانی، انتظاری غیر منطقی بود. (337775)
من
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۱۰ ۰۷:۴۰
شما کاندیدا نداشتید. همه رد صلاحیت شده بودند. خودتان پولتیک زدید خواستید از کاندیداهای جریان رقیب حمایت کنید. حالا می گویید لیست ما لیست ما. (337783)
من
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۱۰ ۱۳:۳۱
خواستید حماسه سازی کنید منتها پشت سر کاندیدای رقیب وایسادید.خخخ (337840)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۱۰ ۰۷:۵۳
به سبب همکاری لاریجانی دربرجام وموضع تقریباًاعتدال ازاول خواستارعدم تقابل بوده ایم اماجای تاسف داردهنوزبه دیدگاه ملت واکثریت قاطع آن دراتخاذتصمیمات برای اداره کشوربهاداده نمیشودوتاسف بارتربه اصطلاح نخبگان دراغماض آرای مردم ازعامه جلوترندوگاهاًپیش مرگ ولختی پس مرگ!تابستربرای وروداندیشمندان مستقل وشجاع وعزتمندفراهم نشودهمین آش وهمین کاسه! (337784)
اصلاح طلب اصیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۱۰ ۰۸:۱۳
آقای کواکبیان آنچه درآغازکارمجلس دهم اتفاق افتادیک امربدیهی بودکه آماتورهای سیاسی هم پیش بینی میکردنداماشماودوستانتان نشان داده ایدچندان شناختی ازبه اصطلاح نخبگان ودیدگاه مردم واولویتهانداریدونیزهنوزنمیدانیدبرای نگهداشت اعتمادمردم وتداوم اصلاحات چه رویکردی بایدداشته باشید؟کواکبیان عزیز:مشکل ریاستهانیست مشکل اصلی وجودضعفهای فراوان درمدیریت اقتصادی جناب روحانیست که برخی بیدردوغافل ازاقشارکم درآمدونیزعدالت اجتماعیست!اگرخوب عمل بشودوزیاده خواهان راکناربگذارندوعنان مدیریت اقتصادی ازتکنوکراتها متمول و (337788)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۱۰ ۰۸:۲۸
ما از انتخابات شورای شهر تهران باید درس میگرفتیم وبا توجه به خیانتی که اون خانم (....)کرد وباعث شهردار شدن قالیباف شد در این دوره مشخص بود امثال .... به ما خیانت میکنن ولی دنیا به آخر نرسیده دوره بعد باید برن کنار دست همرزمان گذشته اشون رسایی و کوچک زاده و... اینها رو هیچ وقت فراموش نمیکنیم (337793)
شاهین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۱۰ ۰۸:۳۳
متاسفانه سخن دکتر کواکبیان درست است ولی باید به ایشان متذکر شد که اشتباه را خودتان انجام دادید که سعی کردیدلیست فراگیر تشکیل دهید درحالیکه می دانستیدباآمدن چند اصول گرا نظر کلی اصول گرایان عوض نمی شود واشتباه دومتان عدم اجماع ووجود تفرقه و احیانا منفعت طلبی حزبی بین گروههای مختلفتان است.پزشکیان که یک فرد کاملا اصلاح طلب است154 رای آورده ولی سرلیست اصلاح طلبان103عدد؟؟؟؟ (337795)
ماهشهري
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۱۰ ۰۸:۳۳
جناب كواكبيان عزيز هميشه خدا اينگونه بوده است چرا كه برخي از منتخبين سر سفره غيرت خود بزرگ نشده اند و براي تاييد صلاحيتشان وام دار اصول گرايان بوده اند مثل نماينده شهر ما كه هر كجا پلويش چرب تر باشد آنجا ميرود و اصلا براي بردن آمده است خدا به اين مردم رحم كند اما به نظر من دولت ميتواند اين افراد را شناسايي و مثل خودشان برخورد كند (337796)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۱۰ ۱۰:۰۸
لیست رافشا کنید تا حوزه اتنخابیشان بدانند چه .....راوارد مجلس کردند. (337806)
امیر م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۱۰ ۱۱:۳۳
من کواکبیان رو نجف دیدم باهاش سلام و علیک کردم با چندتا خانوم و آقا بودند ،بهش گفتم آقای کواکبیان محافظ نداری؟خندید و گفت تهران ما رو تحویل نمی گیرند میخای اینجا ما رو تحویل بگیرن.به نظرم آدم خاکی و افتاده ای بود.من به شخصه خیلی ازش خوشم اومد اگه تهران بودم حتما بهش رای می دادم (337813)
ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۱۰ ۱۳:۳۴
لاریجانیم که از خودتنه . میخاید ما را سیا کنید . ای ناقلاها (337841)
11
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۱۰ ۱۴:۲۲
ما هی داد زدیم حزب باد زیاده کو گوش شنوا اما خب بدم نیست اقای لاریجانی رو باید جزء توابین دانست (337844)
م
Romania
۱۳۹۵/۰۳/۱۰ ۱۷:۰۴
لاریجانی هنگامی که رئیس صدا وسیما بود شما ها شب وروز به او حمله میکردیدتا اینکه توانستید برند شوید و او را اسیر کرده و در اردوگاه خود وارد کنید
دقیقا مثل هاشمی رفسنچانی او را هم کوبیدید تا اینکه موفق شدید او را نیز اسیر کرده و در اردوگاه خودوارد کنید
این نشان می دهد که حمله کرده خیلی موقع ها جواب می دهد پس امروز نیز به دیگران حمله کنید امید می رود آنها را نیز اسیر کرده و در اردوگاه خود وارد کنید وچه بسا از ا و هم تمجید کنید (337893)