به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ ساعت ۱۵:۵۵
کد مطلب : ۱۰۸۳۴۴

بلک بری پریو آپدیت شد

گروه فناوری: بلک بری همچنان امیدوار است بتواند به روزهای اوج خود بازگردد. چندی پیش این کمپانی بالاخره گوشی‌ اندرویدی خود را نیز روانه بازار کرد. گرچه تعداد بروزرسانی‌هایی که بلک‌بری برای محصول اندرویدی‌اش منتشر کرده زیاد نیست اما حالا یک آپدیت بسیار خوب را برای دارندگان BlackBerry Priv عرضه کرده است.
بلک بری پریو آپدیت شد
بروزرسانی‌های سیستم‌عامل تلفن‌هوشمند بلک‌بری Priv دیر به دیر منتشر می‌شوند، اما انعطاف‌پذیر بودن پلی‌استور به شرکت‌ها امکان می‌دهد بدون نیاز به بروزرسانی کل سیستم‌عامل، فقط اپلیکیشن‌ها را آپدیت کنند.
بدین طریق افزودن امکانات و رفع مشکلات در اپلیکیشن‌ها براحتی امکان‌پذیر شده است. به تازگی بلک‌بری هم چند بروزرسانی برای اپلیکیشن‌های دستگاه اندرویدی خود عرضه کرده و امکاناتی را به این اپلیکیشن‌ها اضافه کرده که بسیار جذاب هستند.
 
اپلیکیشن دوربین بروزرسانی شده و نیز تنظیمات حالت دستی به آن اضافه شده است. این موضوع برای افرادی که با گوشی‌هوشمند خود عکاسی می‌کنند یک خبر مهم محسوب می‌شود. تا زمانی‌که نتوانید بر عکس‌هایی که می‌گیرید کنترل داشته باشید، توقع عکس‌هایی خیره‌کننده را نیز نباید داشته باشید. با این بروزرسانی شما می‌توانید سرعت شاتر، ISO، و شدت نور سفید را تنظیم کنید.

همچنین چند میانبر به صفحه‌کلید اضافه شده که از جمله آن‌ها می‌توان به استفاده از دکمه فاصله برای ثبت عکس اشاره کرد. علاوه بر این با سوایپ بر روی کیبورد، حالا می‌توانید تنظیمات را ست کنید و با فشردن کلید A به حالت خودکار برگردید.  با این آپدیت صفحه‌کلید نیز چند میانبر جدید دارد که بسیاری از آن‌ها توسط کاربران پی‌سی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. هم اکنون میانبرهای Cut, copy, past, undo, redo, italic, underline و bold اضافه شده‌اند.

علاوه بر این، پشتیبانی از دو زبان Korean Hangul و ویتنامی در هر دو کیبورد فیزیکی و مجازی نیز با این بروزرسانی در صفحه‌کلید اعمال شده‌اند.  برای دریافت این بروزرسانی‌ها می‌توانید از هم اکنون از طریق فروشگاه پلی‌استور اقدام کنید. البته به صورت پیش‌فرض بلک‌بری این آپدیت‌ها را به صورت خودکار انجام خواهد داد.
مرجع : زومیت