به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۵۳
 
۸۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ ساعت ۱۱:۴۸
کد مطلب : ۱۰۸۴۲۶

شما كه خودتان End غم، غصه و عزاييد!

شما كه خودتان End غم، غصه و عزاييد!
گروه فرهنگي: يكي از كاربران بهار در ايميل ارسالي خود براي سايت نوشت: يكي از انتقادات گروه‌هاي تندروي مذهبي در داخل كشور از كارگرداناني كه فيلم‌هايشان در جشنواره بين‌المللي به موفقيت دست مي‌يابند اين است كه آنها در فيلم‌هايشان، «شادي» را به مخاطبان خود منتقل نمي‌كنند. اصغر فرهادی اخيرا در واكنش به اين عده گفت: «انتظار من از سینما تبدیل اندوه به اندیشه است.» در اين زمينه، بايد  از جريانات مذهبي تندرو در داخل كشور يك سئوال  ساده مطرح كرد و آن اين است: شما كه اينقدر لالايي كردن، خوب بلديد چرا خودتان خوابتان نمي‌رود؟ شما كه حتي با كنسرت ساده مجاز داخلي و هر نوع موسيقي مخالفيد «حتي نمايش ادوات موسيقي را حرام و كنسرت موسيقي را مصداق فحشا مي‌دانيد»، واقعا چگونه رويتان مي‌شود از شادي مردم سخن بگوييد و از هنرمندان به خاطر فيلمهايشان ايراد بگيريد؛ شما خودتان End غم، غصه، عزا، گريه و زاري و ... هستيد، لطفا ادا و اطوارهاي بي‌خودي در نياوريد كه مدتهاست دستتان براي مردم ايران رو شده و حنايتان رنگي ندارد.

زضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۱۰ ۱۲:۵۳
دمت گرم. (337829)
محمد
Switzerland
۱۳۹۵/۰۳/۱۰ ۱۳:۵۷
با برنده شدن در جشنواره کن ، مردم ایران و ایرانی های خارج از کشور از این رویداد بسیار خوشحال شدند . شاید با ساخت یک فیلم طنز اینهمه مردم خوشحال نمی شدند . جدای از خوشحالی مردم، باعث غرور و افتخار مردم نیز شد (337843)
ساجد
Romania
۱۳۹۵/۰۳/۱۰ ۱۴:۲۴
بقرآن اینا راضی نیستند مردم ایران شاد یاشند.اگه رنگی بپوشی میگن جلفه.اگه بخندی میگن سبکه.اگه تفریح کنی میگن دنبال عیش و نوشه.اگه تروتمیزو شیک باشی باتوم میزنن تو سرت که چرا اینجوری پوشیدی.میگن دینو ایمان مردم حقظ بشه اما بدبختو توسری خور و گشنه باشن اشکال نداره...الهی شکرت (337845)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۱۰ ۱۸:۵۴
متاسفانه تنها شیوه ی نه گفتن به این دسته ی کج اندیش شاد بود هستش
پس شاد باشید (337917)