به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۴۸
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۲/۰۸ ساعت ۱۳:۲۵
کد مطلب : ۱۰۸۸۶
آیا رئیس‌جمهوری به من میاد؟

اولين حواشي سفر امروز احمدي‌نژاد به تبريز

گروه سياسي: محمود احمدی‌نژاد در جریان سخنرانی خود در تبریز شعار "آذربایجان وار اولسون جوانلاری ساغ اولسون" را جایگزین شعار "آذربایجان اویاخدی انقلابا دایاخدی" کرد.
به گزارش شبکه اطلاع رساني دانا، سفر رئیس جمهور امروز به تبریز در حالی برگزار شده که مجددا این سفر با حاشیه هایی همراه است که از جمله آن جایگزینی شعار "آذربایجان وار اولسون جوانلاری ساغ اولسون" به جای شعار "آذربایجان اویاخدی انقلابا دایاخدی" از سوی رئیس‌جمهور بود.

رئیس جمهور که هم اکنون در حال سخنرانی است، گفت: آذربایجان پایتخت غیرت وشرف و سر بلندی و ۱۴۰۰ سال پرچمدار و نگهبان اسلام ناب محمدی بوده و از عوامل و مولفه های اقتدار ایران زمین است. احمدی نژاد ادامه داد: مردم آذربایجان منبع لایزال انرژی، امید و حرکت برای مردم ایران است و با صمیمیت و سخت کوشی ، در دامان خود دانشمندان و عالمانی فاضل پرورش داده اند.

وی خاطر نشان کرد: آذربایجان فخر ایران است و ایران به آن افتخار می کند و من نمیتوانم در قالب کلمات عشق و علاقه خود را به آذربایجان و مردم آن نشان دهم.

رئیس جمهور در ادامه با کلماتی ترکی به وصف علاقه خود به مردم آذربایجان پرداخت و گفت : "سیز منیم قلبمیدی یریز وار و آذربایجان ایستمینر اولوب لر"

در همين حال سايت‌هاي اصولگرايان نوشتند: در حالی رئیس جمهور در هشتمین روز از اردیبهشت ماه وارد تبریز شده که استقبال سردی از وی شده است.
در حالی که قرار بوده سخنرانی محمود احمدی نژاد ساعت ۱۰ امروز آغاز شود به دلیل استقبال کم مردم تا ساعت ۱۱:۳۰ هنوز ظرفیت ورزشگاه باغشمال تکمیل نشده و سخنرانی احمدی نژاد به تعویق افتاده است. اسفندیار رحیم مشایی نیز در سطح شهر تبریز در بین حامیان خود حاضر شده و به سئوال های آنها پاسخ می دهد؛ وی در پاسخ به یکی از حاضران که از وی پرسید "آیا رئیس جمهور می شوید" گفت "آیا رئیس جمهوری به من میاد"؟
دیگر حاشیه های سفر رئیس جمهوری به تبریز به این شرح است:

رئیس جمهور را در این سفر ۱۹ عضو کابینه همراهی می کنند.
علی رغم همراهی میرتاج الدینی معاون رئیس جمهور در اجرای قانون اساسی و نماینده سابق مردم تبریز آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی به نظر می رسد با غیبت معاون اول رئیس جمهور در این سفر، نقش مشایی پررنگ تر باشد.
احمدی نژاد به هنگام ورود به تبریز پیگیری مصوبات سفر های قبلی را از اهم اهداف سفر خود به آذربایجان شرقی عنوان کرد و وعده پیگیری معوقات را داد.
امام جمعه تبریز به استقبال احمدی نژاد نرفت. در سفر اصفهان نیز ، امام جمعه این شهر به استقبال نرفته بود.
 رحیم مشایی در حالی در کنار رئیس جمهور از هواپیما پیاده شد که در روزهای اخیر و بعد از انتشار خبر سفر استانی هیئت دولت به آذربایجان شرقی مجمع دانشجویان حزب الله و جامعه زینب در بیانیه هایی مجزا خواستار شرکت نکردن وی در این سفر شده بودند.

۱۳۹۲/۰۲/۰۸ ۱۳:۳۹
معنیش چی میشه؟ (41896)
اردبیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۲/۰۸ ۱۳:۵۶
کاش ایشون به عوض لشکرکشی های پرسروصدا و فریبنده و درمقابل کم بازده و بی ثمر استانی و بجای وعده های بیشمار تحقق نیافته در پاستور میشستن و مدیریت!!!(اگر می توانستند)می کردن
نه اینکه به هر جا می رن با لباسای محلی و بازی با کلمات و زبان های محلی به جای ((در غلتان )) با ((آبنبات)) مردم را مشغول می کنند. (41902)
علی
۱۳۹۲/۰۲/۰۸ ۱۴:۲۳
مقام معظم رهبری فرمودند فتنه یعنی ارائه اطلاعات غلط به مردم، شعار آقای دکتر احمدی نژاد شعار حاشیه ای نبود، و ربطی مسائل جامعه نداره. لطفاً رعایت کنید.
و در ضمن منشر کنید (41910)
۱۳۹۲/۰۲/۰۸ ۱۴:۴۰
فتنه یعنی ارائه اطلاعات غلط به مردم!!!

مردم به خوبی می دانند چه کسانی تو این هف هش سال اطلاعات غلط دادن!

یک نمونه ازون اطلاعات غلط اینکه همون کسایی که میگفتند قطعنامه ها ارزشی ندارن الان با چرخش 180 درجه ای میگن علت همه مشکلات از تورم گرفته تا رکود و ... به خاطر تحریم هاست. (41918)
۱۳۹۲/۰۲/۰۸ ۱۴:۲۶
جوونی به سن و سال نیست کدوم جوونها رو میگی ؟جوان یعنی سرشار از انرژی و با نشاط و امیدوار به آینده شما کاری نکردی که امیدی تو دل جوونهامون مونده باشه امید ما فقط به خاتمیه اگه نیاد دیگه این روزنه امیدی هم که باقی مونده اون هم از دست میدیم (41911)
ناشناس
۱۳۹۲/۰۲/۰۸ ۱۴:۳۸
درود برمردم قهرمان وشهید پرور تبریزواحسنت به این استقبال بابد شخص خاطی متوجه خطایش بشود هرچند فعلا سفر های استانی معرفی خلیفه جدید است تاحل مشگلات مردم بیچاره (41916)
بهشتی
۱۳۹۲/۰۲/۰۸ ۱۴:۴۷
درودبرمظلوم عصر احمدی نژادومشایی .عزیزان آخرتتان راخراب نکنید (41922)
دانش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۲/۰۸ ۱۵:۳۰
به نظر من كسي كه حاضره حرف خودش را زير پا بگذارد مرد نيست ... تا ديروز منجي ، حالا شده خائن./.
اي انسان شرافت را پاس بدار حتي به قيمت جانت . (41935)
مهدی
۱۳۹۲/۰۲/۰۸ ۱۶:۴۵
درود بر مردم فقیر و احمدی نژاد
حداقال 50 در صد زیر خط فقره نه؟ (41960)
بسیجی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۲/۰۸ ۲۳:۲۲
اقامهدی این امارو از بی بی سی گرفتید یا بقالی سر کوچتون بابا مشکل هست اما حضرت اقا می گه این قدر وضع رو سیاه نمایی نشون ندید (42058)
۱۳۹۲/۰۲/۰۸ ۱۷:۱۳
مدارس و اداره ها را تعطيل مي كردند تا ان وقت مشخص مي شد مردم به استقبال مي روند يا نه (41972)
اصلاح طلب گناوه ای
۱۳۹۲/۰۲/۰۸ ۲۰:۵۶
احمدی نژاد تا دیروز برای این آقایانی که هیچ رغبتی برای استقبال نشان نمیدهند مقدس بود حالا از جایگاه تقدس خارج شده . دیروز هاله ای از نور ایشان را باور داشتند حالا براش خط و نشون می کشند. دیروز براشون معجزه قرن بود و امروز مهره ای سوخته. دیروز بوی شهیدرجایی می داد ولی امروز جزو حلقه انحرافی است. دیروز براش کفن پوش بودند و امروز همنام بنی صدرش می خوانند. دیروز دولتش را پاکترین دولت بعد از انقلاب می خواندند و امروز منحرفترین و سوء استفاده کنندترین از اموال بیت المال. دیروز احمدی نژاد رو جزو یاران امام زمان میدونستند امروز دوست جنگیر سیاسی . چه میشه شما هم یک رنگ باشید . پرچم نباشید. ملاک وفاداری شما چیست؟چرا وقتی دلسوزان و یاوران واقعی نظام و رهبری در سال های 84و88واقعیات آقای احمدی نژاد رو به شماها گوشزد می کردند و آینده ایشان رو مثل روز پیش بینی میکردند واکنش تند نشون میدادیدو اونها رو منافق و خائن و مزدوران استکبار می نامیدید. رو در و دیوار خونه هاشون شعارهای رنگ وا رنگ مینوشتید. سخنرانیاشون را متشنج می کردید . ای ول ...... (42018)
حسین
Latvia
۱۳۹۲/۰۲/۰۸ ۲۳:۲۳
امیدوارم هیج وقت دیگه شاهد وقایعی مثل یکشنبه سیاه در مجلس نباشیم و احمدی نژاد عاقلانه دولت را تحویل دهد. (42059)
حسین
France
۱۳۹۲/۰۲/۰۸ ۲۳:۵۹
تبلیغات چگونه مردی که تمام فکر وذکرش مردم است را خراب می کند مردی که بی شک ولایی است این همه خدمت به مردم کرده حالا موقع رفتنش اینگونه او را استقبال می کنند (42091)
....
۱۳۹۲/۰۲/۰۹ ۰۱:۰۷
فتنه یعنی ارائه اطلاعات غلط به مردم!!!

مردم به خوبی می دانند چه کسانی تو این هف هش سال اطلاعات غلط دادن!

یک نمونه ازون اطلاعات غلط اینکه همون کسایی که میگفتند قطعنامه ها ارزشی ندارن الان با چرخش 180 درجه ای میگن علت همه مشکلات از تورم گرفته تا رکود و ... به خاطر تحریم هاست

تبلیغات چگونه مردی که تمام فکر وذکرش مردم است را خراب می کند مردی که بی شک ولایی است این همه خدمت به مردم کرده حالا موقع رفتنش اینگونه او را استقبال می کنند (42114)
۱۳۹۲/۰۲/۰۹ ۰۷:۲۵
فتنه گر شماييد كه براي مصالح خودتون با احمدي نژاد راي داديد الان پشتشو خالي كرديد اين رسم انسانيت نيست درود بر احمدي نژاد مرد. . . (42130)