به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ ساعت ۱۵:۳۵
کد مطلب : ۱۰۹۱۶۳

آبی جایگزین خاکستری در آیفون 7 است؟

گروه فناوری: سرانجام خبری از رنگ های غیر طلایی و فلزی برای آیفون ۷ به گوش رسید!
آبی جایگزین خاکستری در آیفون 7 است؟
به نقل از خبرگزاری ژاپنی Macotakara که در ارتباط مستقیم با تامین کننده قطعات چینی هستند قطعا در نسل جدید آیفون یعنی iPhone 7 شاهد رونمایی از آیفونی های با رنگ های متنوع مثل آبی خواهیم بود و احتمالا خبری از رنگ خاکستری نخواهد بود.
در آخرین محصول اپل شاهد استفاده از ۴ رنگ نه چندان متنوع بودیم، iPhone 6S در چهار رنگ تولید شده که دو رنگ آن مایل به خاکستری هستند (رنگ های نقره ای و خاکستری) دو رنگ دیگر هم رزگلد و Gold هستند که کاربر را به انتخاب تنها دو گزینه محدود می کنند.

همچنین اپل در حال حاضر آیپاد هایش را در رنگ های متنوعی مثل آبی که در تصویر بالا قابل مشاهده است تولید می کند که با استقبال خوبی روبرو بوده و به گفته منابع نام رنگ آبی آیفون Deep Blue خواهد بود. 
به عقیده بسیاری از منتقدان اپل در یک سیکل کسل کننده طراحی گیر افتاده که شاهد تولید محصولاتی با تغییر ظاهری کم و در حتی مشابه هم بوده است، اکنون با این خبر زمزمه هایی از تولید محصولاتی با ظاهری متنوع به گوش می رسد که مسلما همین تغییر کم هم مشتریان بیشتری را به سوی اپل جلب کند!
 
باید تا پاییز امسال صبر کنیم تا آیفون جدید را که همراه با دو لنز دوربین رونمایی خواهد شد را ببینیم، منابع از شباهت زیاد آیفون ۷ با iPhone 6S/6S Plus و حذف سوکت هدفون در این نسخه خبر می دهند.
مرجع : نت نوشت