به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۲:۳۶
 
۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ ساعت ۱۶:۳۵
کد مطلب : ۱۰۹۲۶۵
معرفی گزینه‌های استانداری خوزستان

گزینه‌دانشجویان برای‌استانداری‌خوزستان

گروه سیاسی: سخنگوی وزارت کشور گفت: دو نفر را برای استانداری خوزستان به جلسه امروز هیات دولت پیشنهاد دادیم.
گزینه‌دانشجویان برای‌استانداری‌خوزستان
حسينعلي اميري سخنگوي وزارت كشور در حاشيه مراسم ختم مادر اخوان فلاح‌زاده در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالي در خصوص انتخاب استاندار خوزستان گفت: ما دو نفر را براي استانداري خوزستان به جلسه امروز هيات دولت معرفی کردیم. وي افزود: اين افراد از استانداران فعلي نيستند و چهره هايي جديد هستند. بايد ببينيم امروز دولت در جلسه خود به اين پيشنهادات راي خواهد داد يا خير.

در همین حال، تشکل های دانشجویی اصلاح طلب خوزستان طی نامه ای که به رئیس جمهور نوشتند خواستار انتصاب دکتر غلامرضا شریعتی به عنوان استاندار خوزستان شدند. در این نامه آمده است:
رياست محترم جمهوري جناب آقاي دكتر روحاني
با سلام و تقديم احترام،
مردم زخم‌ديده خوزستان، در تمام سال‌هاي پس از انقلاب شکوهمند اسلامي، گام‌هاي استواري در راستاي اعتلاي اسلام و انقلاب برداشته‌اند، و در سه سال گذشته نيز با شرکت پرشور در دو انتخابات 23 خرداد 92 و 7 اسفند 94 پيام آشکار خود را در حمايت از دولت تدبير و اميد ابراز داشته‌اند. خوزستان در جنگ تحميلي ويرانه‌اي تحويل گرفت، بهره‌اش از طلاي سياه چيزي جز دود و آلودگي نبود، کارون عزيزش مدت‌هاست، با طرح‌هاي غيرکارشناسي، مريض‌احوال پيش مي‌رود، و هوايي که به ريۀ مردمانش فرو مي‌رود آکنده از ريزگردها است؛ و با تمام اين زخم‌ها، محروميت‌ها و مشقت‌ها سرافرازانه و جانانه دِين خود را جهت حفظ تماميت ارضي، آزادي و آباداني کشور پرداخته است.

آقاي رئيس جمهور! حال که بعد از مصائب دولت عدالت‌پيشه و بعد از ركود سياسي و عمراني و نذول و انزواي طيف‌ها و سلايق سياسي، فصلي نوين در خرداد 92، با خواست و ارادۀ ملت، براي پويايي انديشه و توسعۀ کشور باز شده است؛ خواهشمند است که با نظر به همت و ارادۀ بلند مردم اين سرزمين " لا يُغَيِّرُ ما بِقَومٍ حَتّى يُغَيِّروا ما بِأَنفُسِهِم" را به عنوان سرلوحۀ سياست‌گذاري و تصميم‌گيري به کار گيريد.

درخواست قاطع اكثريت احزاب، اشخاص، و فعالين سياسي، فرهنگي، مدنيِ اين استان، و حتي دلسوزان خارج از اين استان، از محضر حضرتعالي، به عنوان منتخب ملت ايران، اين است که از بين شايستگانِ پست استانداری خوزستان، آقاي دکتر شريعتي، مديري با سابقۀ درخشانِ اجرايي و سياسي، مردي آشنا با شرايط ويژه و گذاره‌هاي فرهنگي و عقيدتي اين استان، سياست‌مداري دردآشنا و مورد اعتمادِ اين مردم شريف، و مورد تأييد احزاب و شخصيت‌هاي دلسوز اين استان، را جهت گزينه استانداري برگزينيد.

مسلماً دست‌های خسته‌ی مردم این دیار نیازمند دست یاری منتخب‌شان است تا بتوانند، با همت بالای مدیری توانمند، التیامی بر زخم‌های کهنه‌شان نهند و نقشی روشن از آینده‌‌ی خود ترسیم کنند. این همه جز از مسیر تدبیر و امید دولت شما ممکن نخواهد بود. مسیری که چندی است مردم این سرزمین امید بر آن بسته‌اند و خوشبین هستند که مدیریت استان‌شان به دست مردی لایق از جنس خودشان سپرده شود.

انجمن اسلامي دانشجويان پيرو خط امام دانشگاه علوم پزشكي جندي شاپور اهواز
انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه علوم و فنون دريايي خرمشهر
تشکل مستقل دانشجویی انصارالزهرا دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول
تشكل دانشجويي فرارو دزفول
تشکل اسلامی آزاداندیشی دانشگاه رامین خوزستان