به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۱:۲۶
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ ساعت ۰۹:۳۵
کد مطلب : ۱۰۹۳۷۰

کلینتون: باید جلوی تبلیغات داعش را بگیریم

گروه بین المللی: هیلاری کلینتون اظهار کرد، آمریکا باید تلاش‌های خود را برای جلوگیری از فعالیت‌های تبلیغاتی گروه تروریستی داعش در فضای مجازی افزایش دهد.
کلینتون: باید جلوی تبلیغات داعش را بگیریم
به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه‌ی پیشین آمریکا که به دنبال کاندیداتوری از سوی حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری پیش روی این کشور است، اعلام کرد: واشنگتن باید تلاش‌ها برای مقابله با فعالیت‌های اینترنتی داعش را افزایش دهد و در این راستا لازم است از شرکت‌های مربوط به فناوری‌های اینترنتی کمک گرفته شود.

وی تصریح کرد: ما باید از تمامی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود برای مقابله با تبلیغات اینترنتی گروه‌های افراطی استفاده کنیم. کلینتون همچنین گفت، در صورتی که به عنوان رئیس‌جمهوری آمریکا انتخاب شود، اطمینان حاصل خواهد کرد که حملات گرگ‌های تنها نظیر آنچه به تازگی در اورلاندو اتفاق افتاد، باری دیگر تکرار نشود. وی در این باره تأکید کرد، جلوگیری از حملات این‌چنینی یکی از اولویت‌های اصلی دولت وی خواهد بود. کلینتون ادامه داد: مشخص است که لازم است با تهدیدهای این‌چنینی مقابله کنیم. شهروندان آمریکایی که تحت نظر اف.بی.آی هستند نباید اجازه خرید سلاح گرم داشته باشند.
مرجع : ایسنا