به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ ساعت ۱۰:۱۶
کد مطلب : ۱۰۹۷۹۹
ملی‌پوش نفت آبادان عنوان کرد:

هواداران صبور باشند و به کادرفنی اعتماد کنند

گروه ورزشی: بازیکن تیم فوتبال نفت آبادان صبر و شکیبایی هواداران را خواستار شد و گفت: هواداران ناراحت دیر بسته شدن تیم نباشند و به کادرفنی اعتماد کنند.
هواداران صبور باشند و به کادرفنی اعتماد کنند

علی عبدالله‎زاده  درخصوص تمدید قراردادش با نفت آبادان، اظهارکرد: با توجه به این که تنها بازیکن لیگ یکی و خوزستانی تیم ملی امید بودم و در تیم ملی بین آن همه مهره در ترکیب ثابت تیم قرار داشتم، شرایطم در تیم ملی و نفت آبادان به صورتی بود که برای رفتن به هر تیمی مشکلی نداشتم و پیشنهادهایی هم داشتم ولی ترجیح دادم با نفت آبادان تمدید و برای آبادان بازی کنم.وی بیان کرد: باشگاه در حال حاضر با هفت بازیکن فصل گذشته تیم تمدید کرده و یک بازیکن هم از استقلال اهواز جذب کرده است. در حال حاضر هم با بازیکن خاصی قرارداد نبسته‌اند، چرا که بازیکنان مبلغ بالایی را پیشنهاد می دهند. با توجه به این که نفت آبادان به لیگ برتر آمده و به صورت خصوصی شده است، بودجه بالایی ندارد که بخواهد پیشنهاد بالای بازیکنان را قبول کند. همین هم کار را برای باشگاه سخت کرده است و باشگاه هم منتظر است که بازار نقل و انتقالات فروکش کند تا یکسری بازیکنانی را که می مانند، با آن بودجه و مبلغی که در اختیار دارد، جذب کند.

مدافع تیم فوتبال نفت آبادان با بیان این که با توجه به شناختی که از مدیرعامل باشگاه و سرمربی تیم داریم، در کارشان موفق هستند، عنوان کرد: من بسیار به آن ها اعتماد دارم و به نظرم یک تیم با نیروی جوان را وارد لیگ برتر می کنیم و امیدوارم که بتوانیم نتیجه بگیریم.وی خواستار صبر و شکیبایی هواداران شد و گفت: هواداران نفت آبادان در ایران تک هستند ولی با توجه به این که تیم هنوز بازیکنی جذب نکرده است، کمی ناراحت هستند اما مطمئن هستم که تیم را درک می کنند. از آن ها می خواهم کنار تیم و کمی صبور باشند و ناراحت دیر بسته شدن تیم هم نباشند و به کادرفنی اعتماد کنند و بگذارند کارشان را انجام دهند، چرا که همین کادرفنی، تیم را در آن شرایط خیلی بد که فکر نمی کردیم لیگ برتری شویم، لیگ برتری کرد.

مرجع : ایسنا