به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ ساعت ۱۷:۱۶
کد مطلب : ۱۰۹۹۲۴

اعتماد به جوان‌ها همیشه جواب می‌دهد

گروه ورزشی: دبیر فدراسیون بسکتبال با اشاره به عملکرد خوب تیم ملی بسکتبال در تورنمنت اطلس چین، گفت: همت، انگیزه و تلاش جوان‌ها همیشه جواب می‌دهد.
اعتماد به جوان‌ها همیشه جواب می‌دهد

علی توفیق  با تمجید از عملکرد تیم ملی بسکتبال در تورنمنت اطلس چین، اظهار کرد: ملی‌پوشان نمایش خیلی خوبی در این تورنمنت داشته و در نهایت مزد تلاش و زحماتشان را گرفتند.

دبیر فدراسیون در پاسخ به این سوال که پیش‌بینی می شد تیم جوان ایران چنین عملکردی داشته باشد، بیان کرد: پیش‌بینی برای آن کس که کارشناس واقعی نباشد ممکن است اما همه کارشناسان و کسانی که ورزش را به خوبی بشناسند می‌دانند توجه و اعتماد به جوان‌ها نتیجه دارد که این موضوع به خوبی در تیم ملی بسکتبال دیده شد. ملی‌پوشان با تلاش کادرفنی روند رو به رشدی داشته و خوب کار کردند. شرایط‌شان نیز مطلوب است.

او با اشاره به قدرت رهبری حامد حدادی بیان کرد: ابتدا این موضوع را فراموش نکنیم که در ترکیب ما بازیکنان باتجربه‌ای مثل حامد حدادی و اوشین ساهاکیان هم بودند که واقعا در عملکرد تیم ملی تاثیرگذار بودند. حامد یک بازیکن قدرتمند و فراتر از آسیا است که حضورش در تیم ملی باعث تقویت تیم شد و کمک زیادی به ملی‌پوشان کرد.

دبیر فدراسیون بسکتبال در ادامه برنامه‌های تیم ملی بسکتبال را تشریح کرد و گفت: ملی‌پوشان بسکتبال پس از بازگشت به کشور چند روز استراحت می‌کنند. سپس وارد اردو می‌شوند و بلافاصله راهی تورنمنت لتونی می‌شوند که با میزبان و نیوزیلند رقابت خواهند کرد. بعد از آن تیم ملی برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک به ایتالیا خواهد رفت.

مرجع : ایسنا