به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۲۶
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ ساعت ۱۱:۴۸
کد مطلب : ۱۱۰۲۴۵
جنگ روانی علیه دولت با اهداف انتخاباتی انجام می‌شود

تیم رسانه‌ای دولت عملکرد خوبی ندارد

گروه سیاسی: عضو هیات‌رئیسه مجلس دهم با انتقاد از جنگ روانی علیه دولت در سه سال گذشته، یادآور شد که تیم رسانه‌ای دولت که باید برای خنثی‌سازی جنگ‌های روانی، بینا و پویا باشد، عملکرد خوبی ندارد
تیم رسانه‌ای دولت عملکرد خوبی ندارد
محمدعلی وکیلی با اشاره به بحث انتشار فیش‌های حقوقی مدیران و مسئولان دولتی، اظهار داشت: پرداخت حقوق‌های نجومی چه با مصوبه دولت قبل صورت گرفته باشد و چه با تصمیم دولت فعلی، اتفاقی نادرست است که نشان از عدم تعادل در پرداخت‌ها دارد. او گفت: بنابر این چنین پرداخت‌هایی به هیچ عنوان قابل قبول نیست و به‌خصوص هنگامی که این پرداخت‌ها در دولت فعلی انجام شود، نگران‌کننده‌تر خواهد بود. عضو هیات‌رئیسه مجلس دهم یادآور شد: اگرچه این فیش‌های حقوقی و پرداخت‌هایی که صورت گرفته، با ارقام نجومی اختلاس‌های چندهزار میلیاردی قابل مقایسه نیست، اما همین میزان از بی‌انضباطی مالی در دولت فعلی هم قابل‌پذیرش نیست.

جنگ روانی علیه دولت با اهداف انتخاباتی انجام می‌شود
نماینده مردم تهران در مجلس دهم اضافه کرد: باوجود انتقادی که در این خصوص به دولت وارد است و باید هرچه سریع‌تر با این اتفاق برخورد شود، اما جوسازی و غوغاسالاری‌هایی که در برخی رسانه‌ها علیه دولت انجام می‌شود، نادرست بوده و به روشنی با اهداف و اغراض انتخاباتی انجام می‌شود. او گفت: در واقع هنگامی که به نحوه برخورد با بحث فیش‌های حقوقی نگاه می‌کنیم، هیچ‌گونه صداقتی از سوی منتقدان نمی‌بینیم.

دولت روحانی از ابتدا درگیر جنگ روانی بوده است
وکیلی همچنین در پاسخ به سوال دیگری درباره تشکیل اتاق‌فکر علیه دولت با محوریت یکی از وزرای احمدی‌نژاد، یادآور شد: دولت روحانی از ابتدای فعالیتش تا به امروز گرفتار مهندسی‌ها و جنگ روانی اتاق‌های فکر بوده و این یک واقعیت کتمان‌ناپذیر است. او ادامه داد: در سه سال گذشته شاهد بودیم که برخی جریان‌ها هر روز به یک بهانه به تخریب عملکرد دولت پرداخته‌اند و اکنون نیز این اتاق‌فکرها روی بحث فیش‌های حقوقی تمرکز کرده است با این حال، بخشی از این مشکل نیز ناشی از عملکرد ضعیف دولت روحانی در بخش رسانه‌ای است.

کلید روحانی برای گشودن درب اتاق فکر خود زنگ‌زده است
مدیرمسئول روزنامه ابتکار یادآور شد: در واقع اتاق‌فکر و تیم رسانه‌ای دولت، آن‌چنان که انتظار می‌رود بینا و آگاه نیست. به بیان دیگر، تیم رسانه‌ای دولت که باید برای خنثی‌سازی جنگ‌های روانی، بینا و پویا باشد، عملکرد خوبی ندارد و درواقع درب اتاق‌فکر و رسانه‌ای دولت قفل است و آن‌چنان که پیدا است، کلید آقای روحانی قادر به باز کردن درب این اتاق نیست و کلید زنگ‌زده‌ای است.

اتاق ارتباطات رسانه‌ای دولت عملکرد خوبی ندارد
وکیلی در پایان ضمن انتقاد از اتاق‌های جنگ روانی علیه دولت، خاطرنشان کرد: آقای روحانی باید قفل اتاق ارتباطات رسانه‌ای خود را بگشاید و برای مقابله با این جنگ‌های روانی با تدبیر بهتری عمل کند.
مرجع : ایلنا