به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۲:۵۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ ساعت ۱۶:۴۶
کد مطلب : ۱۱۰۴۰۶

سال ۹۵ سال سختی برای من است

گروه ورزشی: مدافع ملی پوش استقلال خوزستان می‌گوید در سال ۹۵ باید تمرینات سختی را پشت سر بگذارد چرا که به همراه تیمش و تیم ملی در مسابقات مختلف شرکت خواهد کرد.
سال ۹۵ سال سختی برای من است

عزت‌الله پورقاز درباره شروع تمرینات استقلال خوزستان و حضور در این تیم، اظهار کرد: خدا را شکر تیم خوبی را تشکیل داده‌ایم و اخیرا هم اردویمان در کرج به پایان رسیده است. در حال حاضر در اهواز به سر می‌بریم و پس از چند روز استراحت امروز دور جدید تمرینات را آغاز می‌کنیم. روند خوبی را در پیش گرفتیم و امیدوارم پیش فصل را با موفقیت پشت سر بگذاریم. بازیکن ملی‌پوش استقلال خوزستان درباره حضور همزمان در لیگ برتر، جام حذفی، لیگ قهرمانان آسیا و همراهی تیم ملی در انتخابی جام جهانی، گفت: باید بیش از پیش تمرین کنم تا در همه این رقابت‌ها پرقدرت و با صلابت ظاهر شوم. امیدم به خداست و تمام زحمتم را می‌کشم تا با دعای خیر مردم خوزستان بار دیگر برای این تیم هم افتخارآفرینی کنیم.

او درباره همکاری با سیروس پورموسوی در استقلال خوزستان، افزود: پورموسوی فرد خوبی است و خیلی راحت با او کار می‌کنم. او شناخت خوبی نسبت به استقلال خوزستان دارد و توانسته جو خوبی را به وجود بیاورد. اخلاق پورموسوی مثال زدنی است و ان‌شاءالله با این کادرفنی و بازیکنان جوان و با انگیزه استقلال خوزستان یک بار دیگر موفق می‌شویم. پورقاز درباره بازی کردن کنار محمد طیبی به عنوان دو بازیکن ملی‌پوش در خط دفاعی استقلال خوزستان، خاطرنشان کرد: پیش از استقلال خوزستان با طیبی در تیم ملی هم‌بازی بودم. او بازیکن خوبی است و امیدوارم من و محمد بتوانیم خط دفاعی مستحکمی را برای استقلال تشکیل بدهیم.

بازیکن استقلال خوزستان درباره رد پیشنهاد استقلال تهران، گفت: من به مسئولان استقلال خوزستان قول داده بودم و نمی‌توانستم زیر حرفم بزنم و به همین دلیل به استقلال خوزستان آمدم. مربیان مختلفی از جمله علیرضا منصوریان که از من خواسته بودند به استقلال تهران بیایم. بعد از این اتفاق از من تشکر کرد که به قول و قرارم با استقلال خوزستان پایبند ماندم.

مرجع : ایسنا