به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ ساعت ۱۶:۴۸
کد مطلب : ۱۱۰۴۰۷
ویسی تیم خوبی را آماده کرده است

سرپرست سپاهان: می‌دانم وظیفه‌ام در تیم چیست

گروه ورزشی: سرپرست تیم فوتبال سپاهان می‌گوید ۲۵ سال است که چنین سمت‌هایی را بر عهده داشته و می‌داند چه کاری را باید انجام دهد.
سرپرست سپاهان: می‌دانم وظیفه‌ام در تیم چیست

مهدی اخوان  درباره پذیرش سمت سرپرستی تیم فوتبال سپاهان اظهار کرد: از یکی، دو ماه پیش این موضوع مطرح شد و در روزها و هفته‌های گذشته به صورت جدی صحبت کردیم و این سمت را قبول کردم. من از قدیم در باشگاه سپاهان بوده‌ام و این طور نیست که به تازگی چنین سمت‌هایی را بر عهده بگیرم. قبلا مدیر تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان هندبال بوده‌ام و مدتی سرمربی‌گری سپاهان را هم بر عهده داشتم. او اضافه کرد: ۲۵ سال است که این کار را انجام می‌دهم. داور فوتبال بوده‌ام و تخصص اصلی من داوری است. در سال ۵۹ مدرک مربی‌گری فوتبال را گرفتم اما در این حوزه هیچ نظری ندارم چرا که تخصص اصلی من نیست. به طور کلی می‌دانم وظیفه‌ام چیست و در حیطه وظایفم عمل می‌کنم.

سرپرست سپاهان درباره شرایط این تیم در اردوی شهرکرد گفت: من به تازگی به اردو اضافه شده‌ام اما فعلا همه چیز عالی است و باید بازیکنان را در زمین بررسی کرد. اخوان درباره جوان‌گرایی سپاهان با حضور عبدالله ویسی اظهار کرد: تیم بسیار جوان شده و همه انتخاب‌های ویسی هدف‌دار بوده است. اعتقاد دارم تیم بسیار خوبی در حال آماده شدن است. البته بازیکنان ما جوان بی‌تجربه نیستند و هر کدام تجربه بالایی دارند.

مرجع : ایسنا