به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ ساعت ۱۷:۰۹
کد مطلب : ۱۱۰۴۱۴

کارگردان آلمانی فیلم علمی-تخیلی می‌سازد

گروه فرهنگی: رونالد امریش کارگردان آلمانی، یک فیلم علمی-تخیلی برای یونیورسال می‌سازد.
کارگردان آلمانی فیلم علمی-تخیلی می‌سازد
رونالد امریش کارگردان نامدار آلمانی امتیاز فیلمنامه «مون فال» یا «سقوط ماه» به قلم خودش را به کمپانی یونیورسال فروخت و در عین حال کارگردانی این اثر را برای همین کمپانی پذیرفت.

امریش که همین هفته شاهد اکران جدیدترین فیلمش یعنی «روز استقلال: تجدید حیات» در سینماهای آمریکای شمالی و ۶۰ بازار بین‌المللی به صورت هم‌زمان بوده، فیلمنامه فیلم «مون فال» را با همکاری هارالد کلوسر و اسپنسر کوهن نوشته است. امریش و کلوسر با هم آهنگ «تجدید حیات» و چندین فیلم دیگر امریش را ساخته‌اند و در نوشتن فیلمنامه «۱۰ هزار پیش از میلاد» محصول ۲۰۱۲ همراهی کرده‌اند.

«مون فال» بر یک فضانورد و گروهش متمرکز است که به مامورتی فراخوانده می شوند که شامل مقابله با خروج ماه از مدارش است. احتمال برخورد ماه با زمین نیز وجود دارد...

پیش از این گفته شده بود که کمپانی سونی نیز به دنبال ساخت این فیلم است.

«روز استقلال: تجدید حیات» ادامه فیلم «روز استقلال» امریش در سال ۱۹۹۶ است که اکنون در ۴۰۰۰ سالن سینما در آمریکایی شمالی در حال اکران است و از پنجشنبه (۲۳ ژوئن) راهی سینماها شده است. فیلم اصلی با فروش ۵۰.۲ میلیون دلاری در اولین آخر هفته فروشش رکورد خوبی از خود به جای گذاشته بود و در نهایت فروشی بیش از ۳۰۶ میلیون دلار را در آمریکای شمالی ثبت کرده بود. آن فیلم در سطح بین‌المللی ۵۱۱ میلیون دلار فروش کرد. «روز استقلال» یکی از فیلم‌هایی بود که ویل اسمیت را به یک ستاره بدل کرد.

مرجع : مهر