کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

روایت قصه علی البدل در ناکجاآباد

آخرین وضعیت سریال سیروس مقدم

مهر , 12 تير 1395 ساعت 13:43

گروه فرهنگی: مجموعه تلویزیونی «علی البدل» به کارگردانی سیروس مقدم همچنان در روستای ورکانه، روستای اشتران، لوکیشن خانه خان ها، حمام، کوچه باغ ها و منازل قدیمی روستا تصویربرداری می شود.


الهام غفوری تهیه کننده با اعلام این خبر گفت: سیما خضرآبادی و علی استادی به این مجموعه اضافه شدند و این روزها در خانه خان ها و محوطه روستا، گروه مشغول به کار هستند و پیش بینی می شود پس از چند روز کار مجدداً با تغییر لوکیشن به روستای ورکانه و روستای شورین بازگردیم. غفوری افزود: تدوین توسط خشایار موحدیان و سعید سیاح همزمان با تصویربرداری آغاز شده و سیدمحمودرضا موسوی نژاد کار صداگذاری پروژه را انجام می دهد. تا امروز حدود چهل درصد کار پیشرفته داشته است و تمام بازیگران اصلی جلوی دوربین رفته اند و سیما خضرآبادی نیز با نقشی متفاوت از اواخر قسمت دوم به قصه اضافه می شود و البته بر اساس فیلمنامه ممکن است بازیگران دیگری به ما بپیوندند.

سریال «علی البدل» در حوالی شهر همدان تولید می شود و روایت قصه در ناکجاآبادی اتفاق می افتد. در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: من «علی البدل» هستم. فرعی، رزرو و جانشین عضو اصلی، حرف نزنم می گویند لالی حرف بزنم می گویند حق رای نداری. خلاصه هم هستم، هم نیستم. بازیگران این سریال عبارتند از مهدی هاشمی، مهدی فخیم زاده، احمد مهرانفر، حسین محب اهری، هادی کاظمی، هومن حاج عبدالهی، محمود جعفری، عزت الله رمضانی فر، بهرام افشاری، فروغ قجابگلی، هدیه آزاده، مهسا باقری، فرشته گلچین، آرزو نبوت، میثم چگینی و محسن تنابنده.

دیگر عوامل هم عبارتند از طراح و سرپرست فیلمنامه: محسن تنابنده، نویسنده: خشایار الوند، مشاور فیلمنامه: حسن وارسته، مشاور کارگردان و بازیگردان: محسن تنابنده، مدیرتولید: محمود اتحادی، مدیر تصویربرداری: فرشاد گل سفیدی، طراح صحنه و لباس: اصغر نژادایمانی، طراح گریم: مجید اسکندری، مدیر صدابرداری: امیر پرتوزاده، عکاس: محمد فوقانی، مشاور رسانه ای: مجتبی احمدی، مدیر تدارکات: آرش صالحی، مدیر برنامه ریزی: فهیمه کمالی، منشی صحنه: آسیه معصومی.


کد مطلب: 110685

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/110685/آخرین-وضعیت-سریال-سیروس-مقدم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir