به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۱:۴۶
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ ساعت ۱۳:۱۱
کد مطلب : ۱۱۱۳۹۰
استیضاح وزیر کار در دستور کار فراکسیون امید نیست

موضوع استیضاح ربیعی شخصی است

گروه سیاسی: عضو فراکسیون امید در خصوص طرح استیضاح وزیر کار از سوی برخی اعضای منتسب به فراکسیون گفت: فراکسیون امید هیچ برنامه‌ای در خصوص استیضاح وزرای دولت ندارد.
موضوع استیضاح ربیعی شخصی است

قاسم میرزایی‌نکو در خصوص طرح استیضاح وزیر کار که از سوی برخی افراد در مجلس مطرح شده است، گفت: فراکسیون امید هیچ مصوبه و برنامه‌ای در ارتباط با استیضاح هیچ یک از وزرای دولت ندارد. نماینده مردم دماوند با بیان اینکه طرح استیضاح وزیر کار از سوی برخی نمایندگان، مبیّن دغدغه شخصی آنهاست، گفت: ممکن است برخی از این افراد منتسب به فراکسیون امید نیز باشند، ولی این بحث‌ها شخصی است.

او با بیان اینکه هیچ بحث رسمی در مورد استیضاح وزیر کار نشده است، اظهار داشت: هیچ مصوبه‌ای از سوی فراکسیون امید در این زمینه تصویب نشده است. میرزایی‌نکو با بیان اینکه برخی افراد، شخصا به دنبال چنین طرح‌هایی هستند افزود: فکر می‌کنیم‌‌ همان مسائلی که برای قوه مجریه مطرح است برای قوای دیگر و سازمان‌های نظارتی نیز مطرح است و توفیری نمی‌کند از این رو استیضاح وزرا مطرح نیست.

نماینده مردم دماوند تاکید کرد: فراکسیون امید چنین رویکردی نداشته و همه اعضای فراکسیون متفقند که نباید چنین کاری صورت بگیرد، چراکه الان شرایط حساسی است و دولت خودش درگیر مسائل مختلفی است. عضو فراکسیون امید گفت: الحمدالله دولت پیگیر مسائل بوده و از عذرخواهی به واسطه طرح حقوق‌های غیرمتعارف گرفته تا بقیه عملکردهای دولت در این خصوص به نظر می‌رسد دولت موفق عمل کرده است.

میرزایی‌نکو با بیان اینکه امروز در مجلس طرح استیضاح برخی وزرا توسط بعضی از نمایندگان لابی می‌شد، گفت: با این وجود فراکسیون امید هیچ‌گونه برنامه‌ای برای استیضاح وزرا ندارد. دیروز و روز قبل، جلسه هیات رئیسه فراکسیون تشکیل شد و در این جلسه نیز به اتفاق این مسئله رد شد و استیضاحی در دستور کار نیست. نماینده مردم دماوند یادآور شد: رسیدگی به مسئله حقوق‌های نامتعارف از اولویت‌های فراکسیون امید است اما قرار است روش‌های دیگری برای پیگیری این مسئله در پیش گرفته شود.

مرجع : ایلنا