به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۸:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ ساعت ۱۰:۴۱
کد مطلب : ۱۱۱۷۰۹
پتانسیل در شهر اهواز برای رشته بسکتبال بالا است

حامد حدادی: باید رفت و استعدادها را یافت

گروه ورزشي: موسس مدرسه بسکتبال حدادی می‎گوید برای شناسایی استعدادها باید به جای‌جای شهر رفت و آن‎ها را پیدا کرد؛ با وجود این چنانچه کسانی دارای استعداد و قد بلند هستند، خود را به این مدرسه معرفی کنند.
حامد حدادی: باید رفت و استعدادها را یافت

حامد حدادی  اظهار کرد: این مدرسه از 20 روز پیش به‎صورت غیر رسمی کار خود را آغاز کرده بود و شاگردان نیز از چندی پیش کار خود را با مربی خارجی آغاز کرده بودند و تمرینات را پیگیری میکردند. وی ادامه داد: با وجود این، طی این مدت من در ایران نبودم و فرصت نمیشد بیایم و مدرسه را رسماً افتتاح کنم اما به یاری خدا در اولین فرصتی که ایجاد شد، به اهواز آمدم و مدرسه را با کمک دوستان و همکاران افتتاح کردیم.

ملیپوش بسکتبال کشورمان هدف از گشایش این مدرسه بسکتبال را کمک به پیشرفت بسکتبال‌دوستان ردههای سنی پایه در اهواز عنوان و خاطرنشان‌کرد: سعی کردم با آوردن مربی خارجی خوب، به جوانان این مدرسه و شهر رسیدگی کنم تا بدنهای‌شان از سن پایین قوی شود. وی افزود: مربی صرب مدرسه نیز بسیار سخت‌گیر است و خوشبختانه در این مدت کاری کرده است که بدنهای بچهها در حال رو آمدن است که خیلی جای خوشحالی دارد.

حدادی با بیان اینکه پتانسیل در شهر اهواز برای رشته بسکتبال بالا است، گفت: باید رفت و استعدادها را پیدا کرد؛ با وجود این خواهش دارم اگر کسانی هستند که در این رشته استعداد دارند و دارای قد بلند هستند، خود را به این مدرسه معرفی کنند و ما نیز به آنها در جهت پیشرفت هر چه بیشتر کمک خواهیم کرد، چرا که اگر این استعدادها شکوفا شوند و پیشرفت کنند، در آینده میتوانند کمکی، هم برای خانواده و هم ما باشند و برای کشور و استان نیز افتخارآفرین باشند.وی با اشاره به مربیانی که در این مدرسه فعالیت میکنند نیز تصریح کرد: خود من به دلیل درگیر بودن در اردوهای تیمملی وقت نمیکنم حضور مستمر در مدرسه داشته باشم ولی سعی میکنم هر هفته یا دو هفته یکبار دو روز بیایم و به صورت مستقیم تمرینات بچهها را زیر نظر بگیرم. البته مربی خارجی که آوردم بسیار کاربلد است و خود من نیز روی او نظارت کامل دارم.

سنتر تیمملی بسکتبال ایران اضافه کرد: مربیان ایرانی که در مدرسه حضور دارند نیز همگی ملیپوش و سابقه بازی در لیگ برتر را دارند؛ از جمله محسن کریمی که در زمان خود یکی از بهترین سنترها بود و در خوزستان، تیمملی و باشگاه صنام بازی می‌کرد، همچنین مجید قاسمی که کاپیتان تیم صنعت نفت آبادان بود، محمد احمدی که بازیکن لیگ برتری بود و برادرم احمد حدادی که یکی دو سال در لیگ برتر بازی کرد که اکنون همگی در کنار مربی صرب در این مدرسه فعالیت خواهند کرد.

او یادآور شد: مزیت دیگری که این مدرسه بسکتبال و حضور مربی صرب در راس کادر فنی آن دارد، این است که باعث میشود مربیان ایرانی در کنار وی کسب آموزش کنند تا در آینده بتوانیم در سطح مربیان نیز پیشرفت کنیم.

مرجع : ايسنا