به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۹
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ ساعت ۱۵:۴۲
کد مطلب : ۱۱۱۷۴۴

کونته: چلسی به خانه‌تکانی نیاز دارد

گروه ورزشی: سرمربی چلسی با وجود شکست برابر راپیدوین از عملکرد شاگردانش عصبانی نیست اما تاکید کرد چلسی به خانه تکانی و تغییرات اساسی نیاز دارد.
چلسی در نخستین حضور آنتونیو کونته روی نیمکت این تیم با نتیجه دو بر صفر برابر راپیدوین اتریش تن به شکست داد.


آنتونیو کونته که به تازگی هدایت آبی‌های لندن را بدست گرفته است، بعد از این شکست تاکید کرد: درست است در این بازی تن به شکست دادیم اما خشمگین و ناراحت نیستم چراکه تنها سه روز است تمرینات را شروع کردیم. به تازگی با بازیکنان چلسی آشنا شدم. همه بازیکنان این تیم در این دیدار تلاش خود را به کار گرفتند و این برای من مهم‌تر از هر چیزی است. با این حال باید اعتراف کنم برای پیروز شدن نیاز به تلاش بیشتری داریم. اگر می خواهیم در رقابت های مختلف شانسی برای کسب عنوان قهرمانی داشته باشیم، باید بیشتر تلاش کنیم.


او ادامه داد: بدون شک برای رقم زدن فصل رویایی با چلسی باید دست به خانه‌تکانی بزنیم. چلسی فصل قبل نتایج خوبی به دست نیاورد و طبیعی است که این تیم به تغییرات اساسی نیاز دارد. در این دیدار به وضوح دیدم که بعضی از بازیکنان به ناگاه به بازی دفاعی روی آوردند و تیم عقب کشید. این سبک بازی را به هیچ وجه دوست ندارم. باید تفکر بازیکنان را تغییر داد.


سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا درباره بازیکنانی که در اختیار دارد نیز گفت: از بازیکنانی که در اختیار دارم راضی هستم. چلسی بازیکنان خوبی در اختیار دارد. می توانم با این تیم موفق شوم. قبول دارم هواداران چلسی بعد از قرار گرفتن در جایگاه دهم در فصلی که گذشت، شرایط روحی خوبی ندارند اما باید بتوانیم از دل این لحظات سخت، تغییراتی خوب و مثبتی را به وجود آوریم به شرط آنکه بازیکنان مناسبی برای این تغییرات داشته باشیم.


کونته در ادامه سخنان خود به ستایش از انگولو کانته، خرید جدید تیمش پرداخت و  افزود: کانته یکی از هدف های اصلی من در فصل جابجایی تابستانی بود. به همین خاطر می‌توانم بگویم بسیار خوشحال هستم چراکه توانستم بازیکن مورد علاقه‌ام را جذب کنم. کانته بازیکنی با توانایی های فنی بسیار بالاست و اطمینان دارم که خرید خوبی برای ما خواهد بود. او بازیکنی بسیار جنگنده و صبور است و من عاشق چنین بازیکنانی هستم. کانته و نمانیا ماتیچ می توانند زوج بسیار خوبی برای چلسی در میانه میدان باشند.


سرمربی چلسی درباره خوان کوادرادو نیز که به صورت قرضی در یوونتوس بازی می‌کند هم گفت: او بازیکن چلسی است و من منتظر بازگشت این بازیکن هستم.

مرجع : ایسنا