به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ ساعت ۱۶:۲۹
کد مطلب : ۱۱۱۹۴۳
ورود به باشگاه میلیاردی ها بدون تبلیغات محیطی

فروش دختر از مرز یک میلیارد گذشت

گروه فرهنگی: فروش فیلم سینمایی «دختر» ساخته سید رضا میرکریمی با وجود محدودیت در تبلیغات از مرز یک میلیارد گذشت.
فروش دختر از مرز یک میلیارد گذشت
فیلم سینمایی «دختر» هشتمین اثر سید رضا میرکریمی است که از مدتی پیش در سینماهای تهران و شهرستانها اکران عمومی شده است. این فیلم با وجود اینکه فضای محدودی برای تبلیغات از ابتدای نمایش عمومی در اختیار داشته است، فروش آن به یک میلیارد رسیده است. همچنین همزمان با فروش یک میلیاردی تبلیغات شهری این فیلم نیز آغاز شده است. به تازگی پخش تیزرهای تلویزیونی «دختر» آغاز شده است.فیلم سینمایی «دختر»  در آخرین حضور بین المللی خود توانست جوایزی را از جشنواره مسکو از آن خود کند.

همچنین این فیلم در بخش رقابتی جشنواره وایادولید اسپانیا که از رویدادهای معتبر این کشور است، به نمایش در می آیید. جشنواره وایادولید اسپانیا از 22 تا 29 اکتبر برگزار می شود.در فیلم «دختر» فرهاد اصلانی، مریلا زارعی، ماهور الوند، شاهرخ فروتنیان، مسعود سخایی، نیوشا مدبر و... بازی می کنند.

در خلاصه داستان «دختر» آمده است: آقاي عزيزي که سرپرست بخش تعميرات و نگهداري پالايشگاه آبادان است براي مراسم خواستگاري دخترش آماده مي‌شود و ستاره دختر ديگرش در همان روز قصد سفر به تهران براي شرکت در جشن خداحافظي يکي از دوستان هم‌دانشگاهي‌اش را دارد. پدرش به دلايلي به اين سفر مشکوک است و اين آغاز ماجراست.