به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۹:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۵/۰۴ ساعت ۱۰:۲۱
کد مطلب : ۱۱۲۲۶۹
رونی 600 بار پیراهن شیاطین سرخ را بر تن کرده

رونی در مورد دوران بعد از فوتبالش گفت

گروه ورزشي: کاپیتان منچستریونایتد از زیباترین گل دوران ورزشی خود سخن به میان آورد و تاکید کرد که بعد از خداحافظی از دنیای فوتبال مربی خواهد شد.
رونی در مورد دوران بعد از فوتبالش گفت
وین رونی در سال 2002 اورتون را ترک کرد تا پیراهن منچستر یونایتد را بر تن کند. او از آن زمان تا کنون 600 بار پیراهن شیاطین سرخ را بر تن کرده است.رونی مرز 30 سال را پشت سرگذاشته است. منچستریونایتد در دیداری دوستانه به مصاف اورتون خواهد رفت که این دیدار آغاز دوازدهمین سال حضور رونی در شیاطین سرخ خواهد بود.

این بازیکن با تجربه در پاسخ به  این سوال که بعد از بازنشستگی به چه کاری مشغول خواهد شد، توضیح داد: دوست دارم مربی شوم. فوتبال تنها چیزی است که در آن تبحر دارم. نمی دانم اگر فوتبال نباشد چه کاری می توانم انجام دهم. من مرحله مقدماتی مربیگری را پشت سرگذاشته‌ام. امیدوارم که در آینده دیگر مراحل را هم پشت سرگذارم و مربی موفقی شوم.

ستاره شیاطین سرخ درباره مهم ترین و زیباترین گل دوران ورزشی خود، اظهار کرد: گلی که به منچسترسیتی زدم زیباترین گل من بود.  آن گل برای من طعم و مزه خاصی داشت. بازی با تساوی یک بر یک دنبال می شد و 10-15 دقیقه‌ای به پایان مانده بود. وقتی آن گل را به ثمر رساندم شادی وصف ناپذیر من را فرا گرفت. بعد از آن گل توانستیم قهرمانی خود در لیگ جزیره را نهایی کنیم. گل بسیار زیبا و باور نکردنی بود. با این حال باید بگویم گلی که در دیدار برابر بلکبرن در سال 2011 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندم مهم‌ترین گل دوران ورزشی‌ام بود. آن ضربه پنالتی در وقت‌های تلف شده به دست آمد. باید آرامش خود را حفظ می کردم. لحظه بسیار سختی بود، اما خوشبختانه پنالتی را تبدیل به گل کردم تا منچستریونایتد جام قهرمانی را بالای سر ببرد. آن لحظه برای من مهم ترین لحظه بود،‌ اما خوشختانه آرامش خود را حفظ کردم.

رونی در پایان سخنان خود به ستایش از زلاتان ابراهیموویچ پرداخت و تاکید کرد که بی صبرانه در انتظار بازی کردن در کنار این مهاجم بزرگ است.کاپیتان یونایتد گفت: زلاتان در 10 سال اخیر همواره جزو بهترین مهاجمان جهان بوده است. او آمادگی خود را حفظ کرده و در شرایط خوبی به سر می برد. زلاتان تفکر پیروزی دارد. او جام های زیادی را بالای سر برده و شخصیت خاصی دارد. بی صبرانه در انتظار همبازی شدن و تمرین کردن با این بازیکن بزرگ هستم.

مرجع : ايسنا