به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۶
 
۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ ساعت ۲۲:۱۴
کد مطلب : ۱۱۲۴۸۵
همچنان محل بحث و جدل در شبكه‌هاي اجتماعي

چالش بر سر تعيين لباس كاروان ورزشي ايران!

گروه ورزشي: تعيين لباس كاروان ورزشي ايران در المپيك همچنان محل بحث و جدل در رسانه‌ها و شبكه‌هاي اجتماعي است.
چالش بر سر تعيين لباس كاروان ورزشي ايران!
پس از كنار گذاشتن طرح هاي نازيباي قبلي، كميته المپيك از كامران بختياري فعال حوزه طراحي و مد خواست طرح هاي جايگزين را تهيه و آماده كند. وي از دو روز پيش اقدام به اين كار كرد و با انتشار چند طرح جايگزين و در نهايت با انتخاب يكي از طرح ها اعلام نمود كه اين طرح قرار است لباس نهايي كاروان باشد. طرح نهایی یونیفرم را بر تن دو ورزشکار اعزامي پرو شد (روزبهانی، بوکسور و مهسا جاور،قايقران) اما ساعاتي از انتشار اين طرح‌ها نگذشته بود كه باز هم اعتراض‌ها شروع شد و بختیاری را ناچار كرد درخصوص تغییراتی که در لباس‌ها نسبت به طرح های اولیه داده شده است:


تمسخر طرح در شبكه هاي اجتماعي!
در مورد جايگزيني اين طرح با طرح هاي پيشنهاديه اوليه بنده لازم است توضيحاتي را عرض كنم ... به دليل وجود بعضي علائم از قبيل ستاره و نوشته هاي غير فارسي و شعر هايي كه ربط زيادي به المپيك نداشت و دليل استفاده من در اتود هم اين بود كه بنده اون پارچه را براي يكي از كالكشن هايم به نام ايران طراحي كرده بودم ولي به منظور عدم داشتن وقت كافي براي طراحي و توليد پارچه ، از همان در طرح هاي اوليه استفاده نمودم ... و همانطور كه مي‌دانيد براي طراحي پارچه و توليد ان زمان طولاني لازم است و ديگر قادر به حذف بعضي از علايم و توليد پارچه جديد نبوديم ... از طرفي در اين زمان من براي عموم طراحي مي‌كنم و عموم سادگي را در زيبايي ميبيند و در اكثر كامنت هاي شما كه نگاه كردم شما هم موافق به حذف علائم و طرحي ساده ترو اسپورت تر بوديد ... بنابر اين به من مهلتي يك روزه داده شد براي طراحي جديد بدون استفاده از پارچه هاي طرح دار ... بنده وقتي نقش و نگار را از روي پارچه ها برداشتم طرح هاي قبلي بسيار ساده شد و ديگر جلوه قبل را نداشت به همين دليل مجبور شدم با تغيير در طرح و بازي با سه رنگ قرمز و سفيدو سبز طرحي ديگر بزنم ... كه خدارو شكر مورد توافق قرار گرفت و هم اكنون زير دست توليد است كه اميدوارم به كمك خدا براي روز افتتاحيه بهترين طرح مربوط به كاروان ايران باشد كه قطعاً همينطور هم خواهد بود ... همه چي خوب است هيچ مشكلي نيست فقط اينكه بدليل نبود بازيكن ها سايزها تكميل نيست كه در اين مورد هم من پيشنهاد دادم كه تيم ما خياطي با كاروان به محل برگزاري ارسال نمايد تا اگر مشكلي بود همانجا رفع شود ... اين تمام توان من بود اميدوارم بتوانم براي وطنم كه هميشه جزو برزگترين آرزوهايم بود كاري مفيد انجام دهم ...

سرانجام اينكه بختياري باز هم ساعاتي بعد، طرح‌ها را اصلاح و گفت: هر کدام از این ۲ طرح در اینستاگرامش لایک بیشتری بخورد، طرح نهایی است!

معین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۵/۰۸ ۰۲:۴۴
بنده خدا هر طرح دیگه ای هم که میدادن, از توش یه چیزی در میاوردن; به نظر طرح های جذابیه و میتونه از بهترین لباسها رژه المپیک باشه (341582)
a
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۵/۰۸ ۱۳:۵۰
این سومی ساده تره قشنگ تره دومی مثل لباس گارسونها ست ! (341588)
محمد
Romania
۱۳۹۵/۰۵/۰۸ ۱۳:۵۳
اون مهندس و دکتری که این لباس ها رو تائید کرده به همه نشان داد خیلی بد سلیقه هستند و فقط خواستند جلوی هزینه جیب خودشان و بگیرند که احیانا ورشکشت نشن.افتضاح .افتضاح.افتضاح.افتضاح.افتضاح (341589)
منتظر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۵/۰۸ ۱۶:۱۴
برید المپیک و نام المپ را بلند کنید و زنده نگه دارید ای ساده لوحان بیخودی میگن ایرانی ها باهوشن (341592)