به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۱۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ ساعت ۱۱:۳۳
کد مطلب : ۱۱۲۵۰۰
فرمانده نیروی زمینی ارتش:

عباسی عذرخواهی نکند، دادگاهی می‌شود

گروه سیاسی: فرمانده نیروی زمینی ارتش در واکنش به اظهارات چندی پیش حسن عباسی اظهار کرد: او باید هر چه سریع‌تر از ارتش جمهوری اسلامی و مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی عذرخواهی کند و در غیر این صورت باید در مراجع قضایی پاسخگو باشد.
عباسی عذرخواهی نکند، دادگاهی می‌شود
امیر احمدرضا پوردستان در جریان دیدار با جانبازان قطع‌نخاعی دفاع مقدس در مشهد در این زمینه خاطرنشان کرد: مدیریت حقوقی نیروی زمینی دادخواستی علیه حسن عباسی تهیه کرده و به زودی وی توسط دادگاه احضار خواهد شد تا پاسخگوی اظهارات خود باشد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش اظهار کرد: گفته‌های ایشان سخنان نسنجیده‌ای است که بدون شناخت و آگاهی از شرح وظایف سازمان‌ها و نیروها بیان شده است. او اظهار کرد: مجموعه نیروی زمینی در خصوص پاسداری از مرزها، نیروهای انسانی را با چینش منظمی در لایه‌های مختلف در سرحدها مستقر کرده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: برای ایجاد امنیت بیشتر، سامانه‌های به روز تصویری و نیز پهپادها به کار گرفته شده‌اند که با این وسیله تهدیدها در عمق خاک مقابل شناسایی شده و متناسب با تهدید، ظرفیت‌های دفاعی لازم در داخل ایجاد می شود و این امر باعث شده است مرزهای جمهوری اسلامی از امن‌ترین مرزهای منطقه باشد.

پوردستان گفت: هدف از دیدار با جانبازان انتقال پیام مقاومت و ایستادگی این عزیزان به تمام سربازان نیروی زمینی و ارتش جمهوری اسلامی و به خصوص نسل سوم و چهارم انقلاب است. وی خاطرنشان کرد: پیام جانبازان این است که همچنان گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند تا از اسلام و قرآن در هر نقطه جغرافیایی که مصلحت و اذن رهبری باشد، دفاع کرده و درس ایثار و فداکاری بدهند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: ارتباط مناسبی با بنیاد شهید در خصوص تسهیلات، حقوق و مزایای جانبازان صورت گرفت و همچنین برنامه های مختلفی از جمله سفرهای زیارتی و تفریحی برای این عزیزان در نظر گرفته شده است. حسن عباسی در اظهاراتی درباره ارتش گفته است اگر کشور را آب ببرد ارتش اصلا صدایش در نمی آید و هیچ موضعی اتخاذ نمی کند.
مرجع : ایلنا