به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۲۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۲/۱۷ ساعت ۱۵:۵۴
کد مطلب : ۱۱۲۵۹

با همسر دكتر محمدرضا عارف آشنا شويد

گروه سياسي: در اين دوره از انتخابات رياست جمهوري معاون اول دولت اصلاحات نيز كانديد شده است. محمد رضا عارف در برخي نشست‌ها و مكان‌هايي كه مي‌رود همسرش را نيز با خود مي‌برد.
با همسر دكتر محمدرضا عارف آشنا شويد
دکتر حمیده مروج همسر محمد رضا عارف  پزشک متخصص پوست است. وی پیش از این درباره چگونگی ازدواجش با عارف گفته بود: قبل از انقلاب دکتر عارف دبیر انجمن اسلامی ایران در آمریکا و از فعالان سیاسی بود. دکتر عارف نامه‌ای به انجمن‌های ایران می‌نویسد که در آن خواسته بود دختری را برای ازدواج با او معرفی کنند و ویژگی‌های همسرش از جمله این بود که همشهری او یعنی یزدی باشد. پس از این مکاتبه با انجمن‌های اسلامی دانشجویان، حمیده مروج که در آن زمان ۲۱ ساله بوده و تمام ویژگی‌های مورد نظر دکتر عارف را داشته به او معرفی می‌شود و با هم ازدواج می‌کنند. حاصل ازدواج محمدرضا عارف و حمیده مروج سه فرزند پسر است. مروج می‌گوید وقتی برای خرید به مغازه‌ای می‌رویم دکتر عارف داخل مغازه نمی‌آید و من خودم به تنهایی تمام خریدها را انجام می‌دهم، حتی کفش و لباس ایشان را هم خودم می‌گیرم، چون ایشان نمی‌خواهند با فروشندگان مواجهه شوند.
مرجع : مهر

سام
۱۳۹۲/۰۲/۱۷ ۱۶:۰۱
زنده با عارف (44874)
۱۳۹۲/۰۲/۱۷ ۱۶:۰۴
خانم دکتر عزیز همسرتون رو نگذارید کاندیدا و تنور گرم کن بشه چون رأی نیماره حالا ببین کی گفتم...فقط خاتمی (44878)
۱۳۹۲/۰۲/۱۷ ۱۶:۱۶
آره عارف انسان بسیار باسواد و فوق العاده ای است اما متاسفانه جامعه ما بیشتر از پوپولیستها استقبال میکنه مگر اینکه خاتمی که چهره ای کاریزماتیک هست بیاد (44883)
۱۳۹۲/۰۲/۱۷ ۱۶:۴۸
خدا بزرگه. شاید رای آورد
امیدوارم این عزیز با سواد و متین و معتدل رای بیاره (44895)
۱۳۹۲/۰۲/۱۷ ۱۷:۰۰
دکتر جان لطفا چند تا جمله عوام فریبانه هم یاد بگیر، نفت و بیت المال و لیست مفسدان اقتصادی و گردن کلفتها و ...
چند تا عکس هم با دمپائی و پیجامه بنداز دیگه حله (44901)
۱۳۹۲/۰۲/۱۷ ۱۸:۱۶
خيلي خانم با كلاسي هستد ايشون (44942)
راد
۱۳۹۲/۰۲/۱۷ ۱۹:۱۱
درسته که خاتمی چیز دیگه ایه ولی اگه عارف رییس جمهور بشه باسوادترین رییس جمهور ایران تا امروز خواهد بود. (44959)
۱۳۹۲/۰۲/۱۷ ۱۹:۳۱
اصلاح طلبان ثابت کرده اند که لیاقت اداره ی کشور رادارند. (44973)
۱۳۹۲/۰۲/۱۷ ۲۲:۰۴
همه دوستداران وطن و عاشقان خاتمی و هاشمی به دکتر عارف عزیز رای می دهند (45016)
۱۳۹۲/۰۲/۱۸ ۰۲:۰۴
آقای خاتمی عزیز، حداقل اگه نمی خواهید بیایید (که انشاالله بیایید) از آقای عارف یا یک شخص خاص حمایت کنید، چون این بنده خدا ها دیگه فرصتی برای تبلیغات ندارن.
بنده انتظارم از شما خیلی بیشتر بود (45132)
پاینده
۱۳۹۲/۰۲/۱۷ ۲۲:۴۷
استفادۀ تبلیغاتی از خانم دکتر، اشتباهی است که میرحسین هم مرتکب شد. به ایشان بگویید از این کار خودداری کنند. همسر ایشان می توانند در جلسات مستقل، مخصوصا جمع بانوان حاضر شوند ولی اینکه همه جا همراه دکتر باشند، خوب نیست (45025)
مهر ماه
۱۳۹۲/۰۲/۱۸ ۰۰:۳۰
هنوز تفکرات متحجرانه در کشور وجود داره!!! (45095)
mona
۱۳۹۲/۰۲/۱۸ ۰۲:۱۳
کاش رای بیاره آقای عارف عزییز خانم دکتر هم بشه معاونش چی میشه (45135)
سعید
۱۳۹۲/۰۲/۱۸ ۰۲:۴۷
دوستان به محکمی وبا دلیل به شما بگویم که اکثریت قاطع اصلاح طلبان شخصیتهای ممتاز وسالمی هستند. همین دکتر عارف شخصیت کم نظیریست.اصولگراها هرچه سعی کنند نمی توانند یک دزد را در میان مدیران اصلاح طلب مخصوصا چپهای اسلامی پیدا کنند .منظورم از چپهای اسلامی اطرافیان آقای خاتمی هست.بالاترین تخلف کشف شده آنها پولی بود که جزایری در علن به آقای کروبی داد وهیچ پرده پوشی هم نشد چون دزدی و ناپاکی نبود وشیخ در آن مناظره صادقانه گفت که گرفته است.جوانتر ها نمی دانند اما ما یادمان هست که این مدیران چگونه جنگ را اداره کردند.نمی خواهم به گذشته برگردم اما واقعا بافت اصلاح طلبان سالم است. (45144)