کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مورینیو: از اشتباه بازیکنانم خوشحال شدم

ايسنا , 10 مرداد 1395 ساعت 10:17

گروه ورزشي: سرمربی منچستریونایتد پس از برد پرگل مقابل گالاتاسرای در دیداری دوستانه تاکید کرد از اینکه شاگردانش اشتباه کردند خوشحال شده است.


منچستریونایتد در ادامه فصل آمادگی تابستانی این بار در دیداری دوستانه به مصاف بشیکتاش رفت و موفق شد با نتیجه 5 بر دو به پیروزی برسد.

ژوزه مورینیو بعد از بازی در گفت و گویی که با سایت رسمی باشگاه منچستر یونایتد داشت، در مورد نخستین برد با این تیم گفت: در دیدارهای دوستانه نتیجه مهم نیست بلکه تنها این مهم است که بازیکنان در کنار هم به میدان بروند و با افکار مربی آشنا شوند. بعضی از بازیکنان، 30 دقیقه بازی کردند و بعضی دیگر هم 60 تا 65 دقیقه. بازیکنان به بازی کردن نیاز دارند و باید خود را ثابت کنند. در دیدار برابر بوروسیا دورتموند تن به شکست دادیم اما خوشبختانه امروز جبران کردیم. بعضی از بازیکنان تنها دو روز است که تمرین می کنند. با این حال ترجیح دادیم 30 تا 45 دقیقه به آنها بازی دهیم چراکه احساس کردیم آنها به بازی کردن نیاز دارند.

سرمربی شیاطین سرخ ادامه داد: زمان زیادی برای کار کردن وجود ندارد همچنان‌که وقت زیادی برای تغییر نداریم. همه چیز گام به گام پیش می رود. نمی توان با عجله تمام تفکرات را به بازیکنان انتقال داد. در پایان هفته یک بازی برابر لسترسیتی خواهیم داشت. تا آغاز فصل جدید، تنها دو هفته دیگر زمان داریم. به همین خاطر می توان بگویم زمان زیادی نداریم. تنها راه حل این است که در تمرینات بسیار جدی باشیم و به خوبی تمرین کنیم. درست است بازیکنان منچستریونایتد در این دیدار اشتباهاتی داشتند اما از این اشتباهات خوشحال شدم چراکه برای بر طرف کردن چنین اشتباه هاتی دیدارهای دوستانه را انجام می دهیم.

این مربی پرتغالی ادامه داد: خوشحالم که توانستیم پیروز بازی شویم. فضای خوبی بر تیم حاکم شده است و همه چیز به خوبی پیش می رود. در دیدارهای دوستانه برای من نتیجه مهم نیست بلکه مهم بازی دادن به بازیکنان است. خوشبختانه بعضی از بازیکنان از اعتماد به نفس خوبی برخوردار هستند و این خبر خوبی برای من است.

مورینیو  در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا زلاتان ایبراهیموویچ و مارکوس راشفورد خوب ظاهر شدند نیز پاسخ داد: همه بازیکنان خوب ظاهر شدند و وظیفه خود را در زمین انجام دادند. به بازیکنان گفتم به نتیجه فکر نکنند و تنها سعی کنند از بازی کردن لذت ببرند. هم راشفورد و هم زلاتان انتظارات را بر آورده کردند و نشان دادند می تواند در خط حمله تیم بزرگی همچون منچستریونایتد بازی کنند.

سرمربی سابق چلسی در پایان سخنان خود اضافه کرد: بازیکنی که برای منچستریونایتد بازی می کند باید بداند که تیم، مهم تر از هر چیزی است. باشگاه منچستریونایتد مهم تر از همه ما است و هر کسی باید این موضوع را به خوبی درک کند. مهم نیست که یک بازیکن زیاد بازی کند یا کم، بلکه مهم این است که هر وقت به او نیاز است، از جانش برای تیم مایه بگذارد.


کد مطلب: 112634

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/112634/مورینیو-اشتباه-بازیکنانم-خوشحال-شدم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir