به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۰:۲۵
 
۶۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۵/۱۶ ساعت ۱۳:۱۷
کد مطلب : ۱۱۳۱۴۷

فحاشی مجری بددهن در برنامه فرهنگی!

فحاشی مجری بددهن در برنامه فرهنگی!
گروه فرهنگي: خبرگزاري برنا نوشت: مجري برنامه سينمايي هفت سيما، شب گذشته در اقدامی عجیب و هنگام پاسخگویی به ادعایی که برخی رسانه ها در مورد درآمد او داشتند، منتقدانش را به کثافت کاری متهم کرد!!

بهروز افخمی، کارگردان و نماینده مجلس ششم، در اقدامی عجیب و هنگام پاسخگویی به ادعایی که در مورد فیش حقوقی و درآمد او در برخی نشریات منتشر شده بود، منتقدانش را به کثافت‌کاری و اصلاح‌طلبان را به دروغگویی متهم کرد. این کارگردان که این روزها برنامه هفت را روی آنتن دارد، هنگام پخش زنده در حالی به دولت و اصلاح طلبان حمله کرد که حداقل هویت سیاسی اش را از قرار گرفتن زیر بیرق اصلاح طلبی به دست آورده است ولی به نظر می رسد منافع ایجاب می کند که این روزها با توهین به اصلاح طلبان و تیکه پرانی به دولت جایگاهی را که در صدا و سیما پیدا کرده حفظ کند.

اینکه وی منتقد یا مخالف دولت یا اصلاح طلبان باشد حق طبیعی و فردی اوست، حتی اینکه او به هویت سیاسی اش هم پشت کند باز حق طبیعی اوست ولی به نظر می رسد صدا و سیما باید در این بلبشوی فرهنگی، در یک برنامه فرهنگی از این بی فرهنگی و فحاشی جلوگیری کند تا هر کسی به بهانه دفاع از خودش، در آنتن زنده از کلماتی همچون کثافت کاری و ... استفاده نکند.

سايت کافه سینما هم نوشت:  هفته گذشته فیش‌هایی درباره برنامه‌ هفت منتشر شد، و رقم بالای این فیش‌ها، حتی در خبرهای دفاعی برای او و برنامه‌اش هم وجود داشت، در شرایطی که رقم مقابل تهیه کننده، مات و شطرنجی شده بود. (این لینک). اما افخمی همچنان با استفاده از تریبون دولتی و رسانه متعلق به عموم مردم به فحاشی‌ ادامه داد، و روی آنتن تلویزیون، از عباراتی مثل کثافت کاری و ابلهان استفاده کرد!، او که زمانی نماینده مجلس اصلاح‌طلبان بود، حالا در طرف مقابل ایستاده، و به قبلی‌ها تکه می‌اندازد! او کارش را همکاری داماد یکی از مسئولان وقت صدا و سیما، پورمحمدی، در این برنامه آغاز کرده است. کافه سینما همیشه نوشته که تا زمانی که بخواهیم با پول نفت، به جای فرد، نوکر تربیت کنیم، نفعش نه به مردم، که به همین نوکران می‌رسد، که برای منافع، از این گروه به آن گروه می‌روند و امنیت ملی کشور را تهدید می‌کنند. بهروز افخمی شاید پس فردا دوباره منافعش در مجلس یا آنتن تلویزیون ملی تامین نشود، و بخواهد بار دیگر با خانواده‌اش به کانادا سفر کند، و دود این بازی‌ها، متاسفانه به چشم ما مردم ایران خواهد رفت.

حتی اگر به منافع مردم و امنیت ملی هم بی‌توجه باشیم، کافه سینما، تعجب می‌کند از اصولگرایانی که عاقبت اصلاح‌طلبانی را که با پول نفت از افخمی حمایت کردند، دیده‌اند، و به نظرشان نمی‌رسد که یک روز شاید بار دیگر بادها از سمتی دیگر بوزند، و همین اتفاق برای خودشان بیفتد. آن‌ها که اجازه می‌دهند که این مجری تلویزیون، با استفاده از پول مردم، نه تنها با گروه سیاسی مقابل‌اش که زمانی جزوشان بوده، تسویه حساب کند، بلکه با پول اقتصاد مرکزی، به رسانه‌های مستقلی که با پول ناشی از استقبال مردم سر پا هستند، در یک فضای انحصاری توهین کند.

... حتی اگر به منافع مردم و امنیت ملی هم بی‌توجه باشیم، کافه سینما، تعجب می‌کند از اصولگرایانی که عاقبت اصلاح‌طلبانی را که با پول نفت از افخمی حمایت کردند، دیده‌اند، و به نظرشان نمی‌رسد که یک روز شاید بار دیگر بادها از سمتی دیگر بوزند، و همین اتفاق برای خودشان بیفتد. آن‌ها که اجازه می‌دهند که این مجری تلویزیون، با استفاده از پول مردم، نه تنها با گروه سیاسی مقابل‌اش که زمانی جزوشان بوده، تسویه حساب کند، بلکه با پول اقتصاد مرکزی، به رسانه‌های مستقلی که با پول ناشی از استقبال مردم سر پا هستند، در یک فضای انحصاری توهین کند.

امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۵/۱۶ ۱۳:۳۲
اون هنرمندانی که دعوت این از خودراضی و موج سوار را می پذیرند و در برنامه شرکت میکنند هم به خودشون توهین میکنن هم به بیننده ها. (341823)
رضا .ف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۵/۱۶ ۱۳:۵۱
عجب بد زمانه ای شده هیچ کس سر جای خودش نیست توهین و اهانت جزئی از برنامه سیاسیون شده نه بزرگی نه کوچکی نه وجدان و نه جوانمردی پست ومقام ،مال وثروت به هر روشی حلال وحرام دیگر قبحی ندارد .مردم با امید پای صندوقهای رای میایند هر کس از جایش بلند میشود به او توهین میکند در واقع به ملت توهین میکند .آقای کارگردان ،افای امام جمعه شما کار فرهنگی میکنید و میتوانید بر جامعه اثر مثبت بگذارید ولی ..خدایا کشور ما را از دروغ و دورویی حفظ کن . (341824)
مانا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۵/۱۶ ۱۴:۰۶
مملکت قحط الرجال شده ؟ (341825)
رضا-اسفراين
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۵/۱۶ ۱۴:۱۱
سلام.مطمئن باشيد بعضی دیگر هم " اصلاح طلب نما " و به مانند افخمي هستند. (341826)
وحید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۵/۱۶ ۱۴:۲۸
والا دیگه از این همه خبر و حرفهای بی معنی و بی فرهنگی و سردرگمی همه تو این مملکت خسته شدیم . مگه چقدر زنده ایم. هر روز یه دعوا و جنجال (341829)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۵/۱۶ ۱۴:۵۷
ایشان در زمان انتخابات محلس ششم که متاسفانه اشتباه اصلاح طلبان درآن زمان بدگویی و انتقاد شدید از آیت الله هاشمی و نقد بی رحمانه دولت سازندگی بود چند مقاله تند علیه آقای هاشمی در روزنامه عصر آزادگان آن دوره نوشت و وارد مجلس ششم شد و الان با همان روش علیه اصلاح طلبان دارد بدگویی می کند.
ایشان مجری است ؟
آقایان جیرانی و گبرلو منصف تر بودند منتهی آقای افخمی غرور یک دوره نماینده مجلس بودن دارد و همین باعث میشود انتقاد پذیر نباشد و خود را اصلاح نکند. (341830)
ساکتی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۵/۱۶ ۱۵:۲۶
هنری شبیه سیاست . سیاستی شبیه اقتصاد. اقتصادی شبیه فرهنگ و فرهنگی شبیه شعارهای تکراری و ملال آور. (341832)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۵/۱۶ ۱۵:۳۵
آخه کی افخمی رو کرده مجری برای برنامه های فرهنگی و هنری باید آدم درست حسابی بیارن... البته ازرسانه به اصظلاح ملی نباید بیشر ازاین انتظار ذاشت...افخمی هرکلمه ایی رو که لایق خودشه به دیگران نسبت میده و به زبون میاره (341835)
اميد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۵/۱۶ ۱۶:۳۰
از اين ادم ..... بيش از اين نمي توان انتظار داشت (341839)
اصغر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۵/۱۶ ۱۷:۳۱
دمش گرم صحباتاشو شنیدم خیلی خوب جواب داد (341841)
آرمان
Romania
۱۳۹۵/۰۵/۱۶ ۱۷:۴۶
من از زمانی که آقای گبرلو را از این برنامه بدون علت جدا کردند، دیگر این برنامه را نگاه نمی کنم، و چقدر از این بابت خوشحالم. (341842)
30
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۵/۱۶ ۱۸:۰۰
برای روشن شدن اذهان عمومی باید مصادیق کثافتکاری رو معنی کرد و به مردم نشون داد چون بعضی از کلمه ها به نادرست بین مردم رواج پیدا کرده البته برای کارگردانی با این همه سابقه نمی توان گفت که از روی نادانی به معنی کلمه این لفظ رو به زبان اورده و از همه مهمتر اون هم در تلویزیون و شبکه رسمی کشور (341847)
فريد
۱۳۹۵/۰۵/۱۶ ۱۹:۳۸
موندم اونايي که منفی دادن يعني فحاشي و توهين رو قبول دارن ، يعني جواب نقد را با توهين بايد داد !!!
عجب روزگاريست ... (341848)
saeed
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۵/۱۶ ۲۰:۱۱
تقصیر شماست که میشینید صداسیمای ایرانو میبینید ما که از سال 88 به بعد هیچ برنامه ای از رسانه میلی ندیدیم بزاری انقد فحش بدن تا فحش دانشان پاره شود این جماعت (341849)