به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۰:۵۲
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۵/۱۸ ساعت ۱۰:۴۱
کد مطلب : ۱۱۳۳۱۷

حریق گسترده دو سوله در شهریار

گروه جامعه: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از حریق گسترده در کارگاه و انبار تولید و نگهداری اسفنج خبر داد.
حریق گسترده دو سوله در شهریار
سیدجلال ملکی، اظهار کرد: در ساعت 19:10 روز گذشته ماموران آتش‌نشانی باغستان شهریار در تماس با آتش‌نشانی تهران از وقوع حریق در یکی از انبارهای حوزه استحفاظی خود خبر داده و درخواست نیروی کمکی کرده و بلافاصله با موافقت معاونت عملیات عوامل ایستگاه 59 به همراه تانکر آب به محل حادثه واقع در باغستان شهریار اعزام شدند.

وی با اشاره به حضور عوامل آتش‌نشانی در محل گفت: پس از حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد که حریق در دو سوله بزرگ که در مجاورت یکدیگر قرار داشتند رخ داده است. یک سوله کارگاه تولید ابر و اسفنج بوده و سوله مجاور نیز انبار نگهداری از مواد اولیه و مواد تولیدی بود که جمعا حدود 2000 متر مربع مساحت داشته و کاملا شعله‌ور شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه دود زیادی از این دو سوله برخواسته و شعله‌های آتش در حال سرایت به اماکن مجاور بود، گفت: آتش‌نشانان تهرانی با همراهی آتش‌نشانان باغستان عملیات اطفای حریق را ادامه داده و سرانجام مدتی بعد موفق به مهار و اطفای کامل حریق شدند.

ملکی با بیان اینکه این حادثه مورد مصدوم و فوتی نداشت، خاطرنشان کرد: اما خسارت مالی ناشی از این حادثه بالا بوده و شدت حریق به حدی بود که حتی سقف سوله‌ها نیز تخریب شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه آتش‌نشانان تهرانی در ساعت 21:25 به عملیات خود خاتمه دادند، خاطرنشان کرد: علت این حادثه، از سوی کارشناسان آتش‌نشانی باغستان بررسی و اعلام خواهد شد.
مرجع : ایسنا