به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۱:۰۴
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۵/۱۹ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : ۱۱۳۴۰۱
ممکن است وضعیتتان به انفجار ختم شود

هشدار ناتو به پوکمون‌بازها!

گروه بین الملل: ناتو با انتشار هشداری از افرادی که "پوکمون گو" بازی می‌کنند خواست تا از محل انجام آزمایش‌های تسلیحاتی این ائتلاف فاصله بگیرند.
هشدار ناتو به پوکمون‌بازها!
پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) با انتشار توئیتی خطاب به افرادی که پوکمون گو بازی می‌کنند هشدار داد، در صورتی که به شکل غیرمجاز وارد مرکز آموزش نظامی سینکو در رومانی شوند "ممکن است وضعیتشان به انفجار ختم شود." در بیانیه ناتو در این باره آمده است: به همه بازیکنان پوکمون گو به منظور جلوگیری از وقوع شرایط ناخوشایند که ممکن است در پی تلاش آنها برای یافتن پوکمون ایجاد شود، اعلام می‌کنیم که امروز از ساعت 9:30 صبح آزمایش تسلیحاتی در مرکز آموزشی سینکو برگزار خواهد شد.

این توئیت به همراه تصویری از پیکاچو (از شخصیت‌های بازی پوکمون) که در کنار سربازان ایستاده منتشر شده است. هر ساله همزمان با آغاز مانور نظامی “saber gvardiau” تسلیحات قدرتمند متعدد نظامی در مرکز سینکو آزمایش می‌شوند. این مانور با حضور 2700 نیروی زمینی از 11 کشور از جمله آمریکا و کانادا برگزار می‌شود. پوکمون گو از زمان انتشار آن در ماه گذشته با بیش از 100 میلیون دانلود به یکی از محبوب‌ترین بازی های تلفن همراه تبدیل شده است.
مرجع : ایسنا