به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۵/۲۰ ساعت ۱۱:۰۳
کد مطلب : ۱۱۳۵۰۵

بهترین موبایل‌های هوشمند بازار

گروه اقتصادي: بازار موبایل‌های هوشمند معمولا داغ و پررونق است و به همین دلیل مدل‌های جدید و متفاوتی به این بازار عرضه می‌شوند. با این اوصاف فرآیند انتخاب و خرید در بازار موبایل‌های هوشمند پیچیده و سخت می‌شود. در همین راستا مجله معتبر بیزینس اینسایدر به بررسی و معرفی بهترین موبایل‌های هوشمند حال حاضر در بازار پرداخته است.


iPhone 6S: این گوشی در کنار سخت‌افزار قدرتمند، به خاطر ساختار نرم‌افزاری خوب این امکان را به کاربرانش می‌دهد تا اولین کسانی باشند که می‌توانند بهترین اپلیکیشن‌ها را دانلود و نصب ‌کنند. در میان گوشی‌های هوشمند موجود در بازار تقریبا هیچ گوشی با چنین امکاناتی وجود ندارد. این گوشی با قیمت 650 دلار به بازار عرضه می‌شود.

iPhone 6S Plus: برادر بزرگ‌تر iPhone 6S که برای طرفداران فبلت روانه بازار شد. این محصول با قیمت 750 دلاری در واقع بهترین گوشی هوشمند با صفحه نمایش بزرگ است که امکاناتی بسیار مشابه iPhone 6S دارد. این فبلت با امکانات جدیدی مانند 3D Touch و پردازنده A9 توانست توجه بسیاری از علاقه‌مندان محصولات اپل را به خود جلب کند.

iPhone SE: جدیدترین محصول اپل برای طرفداران گوشی‌های نه‌چندان بزرگ و خوش‌دست که با صفحه‌نمایش 4 اینچی‌اش توانست به خوبی جای خود را در دل خریداران باز کند.

این گوشی در واقع بهترین موبایل هوشمند کوچکی است که در حال حاضر در بازار وجود دارد. عملکرد و امکانات این گوشی کاملا مانند iPhone 6S است، اما با قیمتی کمتر و برابر 400 دلار.

Nexus 6P: این گوشی نسخه کمی بزرگ‌تر از Nexus 5X است که توسط شرکت Huawei ساخته شده است؛ تولیدکننده چینی که حالا جایگاه خوبی در بازار جهانی پیدا کرده است. احتمالا می‌دانید که این گوشی از نسخه خالص اندروید گوگل بهره می‌برد و در حال حاضر با قیمت 500 دلار در بازار عرضه می‌شود.

Nexus 5X: یکی از جدیدترین پرچمداران گوگل که یکی از بهترین موبایل‌های هوشمند فعلی در بازار است. این گوشی رقیبی برای برادر بزرگ‌ترش است و می‌توانید رقیبی جدی برای آی‌فون اپل هم به حساب بیاید.

اگر آی‌فون را دوست ندارید، می‌توانید این گوشی را به عنوان بهترین موبایل هوشمند اندرویدی بازار بخرید. قیمت این گوشی در بازار 350 دلار است.

Samsung Galaxy S7 Edge: پرطرفدارترین موبایل هوشمند حال حاضر سامسونگ در بازار که با صفحه‌نمایش 5/ 5 اینچی از باتری بزرگ‌تری نسبت به مدل Galaxy S7 بهره می‌برد. این گوشی قیمتی برابر 648 دلار دارد.

Samsung Galaxy S7: یک گوشی با بهترین دوربینی که تا به حال روی یک موبایل هوشمند نصب شده است و حتی می‌تواند در کیفیت iPhone 6s Plus را هم کنار بزند. این گوشی که با قیمت 572 دلار عرضه می‌شود، امکانات و قابلیت‌های مختلف دیگری هم دارد که می‌تواند کاربرانش را راضی نگه دارد.

OnePlus 3: یکی از بهترین گوشی‌های اندرویدی بازار که برخلاف مدل‌های پیشینش نیازی به بازاریابی زیادی نداشته و به خوبی نظر خریداران را به خود جلب می‌کند. بدنه پشتی فلزی این گوشی احساس خوشایندی به کاربرانش می‌دهد و بهره‌گیری آن از یک نسخه نسبتا خالص از اندروید هم ساختار نرم‌افزاری خوبی را در اختیار آنها قرار می‌دهد. این گوشی با قیمت 400 دلار در بازار عرضه می‌شود.

Moto Z: یکی از باریک‌ترین موبایل‌های هوشمند بازار که احتمالا توجه خریداران با دقت را به خودش جلب می‌کند. این گوشی از یک نسخه خالص اندروید بهره می‌‌برد و به این ترتیب قابلیت‌های متفاوتی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. این گوشی قرار است در پاییز امسال و با قیمتی بین 625 تا 720 دلار به بازار عرضه شود.

HTC 10: یک گوشی کاربردی با قیمت 600 دلار که در کنار ظاهری مدرن، کیفیت ساخت بسیار خوبی هم دارد. نسخه خالص سیستم‌عامل اندروید این گوشی هم کاربرانش را از هنگ کردن‌های رایج این سیستم‌عامل محفوظ نگه می‌دارد.

LG G5: بهترین موبایل هوشمند شرکت LG در بازار که به خاطر بدنه فلزی و طراحی خاصش، طرفداران زیادی هم دارد. این گوشی 650 دلاری از دو لنز برای دوربینش بهره می‌برد تا کیفیت عکس‌هایش تا حد چشمگیری بالاتر از مدل‌های رقیب باشند.

Samsung Galaxy Note 5: یک محصول پرطرفدار در میان گوشی‌های بزرگ که با قیمت 510 دلاری‌اش توانسته فروش خوبی هم تا حالا داشته باشد. قلم استایلوس این گوشی هم امکانات جالبی را به کاربرانش می‌دهد.

Moto X Pure: هرچند این گوشی چندان جدید نیست، اما به خاطر امکانات بسیار خوبی که دارد همچنان در میان پرفروش‌های بازار قرار گرفته است و با قیمت 300 دلار نظر بسیاری از خریداران را هم به خودش جلب می‌کند.

iPhone 6: یک آی‌فون دیگر که هر چند نسبت به مدل‌های دیگرش اقبال چندانی نداشته است، اما همچنان در بین بهترین‌های بازار است. اگر می‌خواهید یک آی‌فون جدید داشته باشید و از طرف دیگر کمی هم صرفه‌جویی کنید، می‌توانید این گوشی 550 دلاری را بخرید.

iPhone 6 Plus: یک گزینه اقتصادی برای طرفداران فبلت‌های اپل که با امکاناتی مشابه iPhone 6s Plus، با قیمتی ارزان‌تر و برابر 650دلار در بازار به فروش می‌رسد.