به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۹:۳۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۵/۲۲ ساعت ۱۵:۰۵
کد مطلب : ۱۱۳۶۴۳

تکذیب سپر انسانی‌ ارشاد برای یک‌کنسرت

گروه فرهنگی: برخلاف اخبار منتشر شده در برخی از رسانه‌ها، هیچ یک از وزرای ارشاد و کشور در کنسرت شب گذشته کاوه آفاق،‌ حضور نداشتند.
به گزارش فارس،‌ روز گذشته در حالی کنسرت کاوه آفاق در محوطه باز برج میلاد روی صحنه رفت که برخی از رسانه‌ها خبر از حضور علی جنتی وزیر ارشاد و رحمانی فضلی وزیر کشور در این کنسرت دادند و مدعی شدند که حضور این دو وزیر مانع از لغو کنسرت این خواننده توسط نیروی انتظامی شده است. اما روابط عمومی کنسرت کاوه آفاق ضمن رد حضور وزیران ارشاد و کشور در محل برگزاری کنسرت،‌ شایعات مربوط به لغو کنسرت این خواننده توسط نیروی انتظامی را نیز تکذیب کرد.

از مسولان دولتی علی مرادخانی معاون امور هنری وزارت کشور به همراه جلال مشفق و فرزین پیروزپی دو تن از مشاورانش در کنسرت کاوه آفاق حضور پیدا کرد. شب گذشته کاوه آفاق در حالی اولین اجرای رسمی‌اش را روی صحنه برد که پیش از این تلاش‌های او برای برگزاری کنسرت بی‌نتیجه مانده بود. بنابراین گزارش هنوز تکلیف شیوه‌نامه برگزاری کنسرت که قرار بوده مورد توافق نیروی انتظامی و وزارت ارشاد قرار بگیرد مشخص نیست و علی‌رغم اعلام چندباره وزارت ارشاد درباره تدوین این شیوه‌نامه، هنوز به صورت رسمی هیچ توافقی بین نیروی‌های انتظامی و وزارت ارشاد صورت نگرفته است.

قبلا خبرآنلاین نوشته بود: کاوه آفاق، خواننده موسیقی راک و پاپ با حضور مدیران وزارت ارشاد در محل کنسرت و با پیگیری های شخص وزیر ارشاد و وزیر کشور توانستند کار خود را در برج میلاد اجرا کنند. شامگاه پنجشنبه  نخستین تجربه اجرای زنده کاوه آفاق، خواننده موسیقی راک و پاپ نزدیک بود برای او گران تمام شود که با حضور مدیران وزارت ارشاد در محل کنسرت و با پیگیری های شخص وزیر ارشاد و وزیر کشور این خواننده و گروهش عاقبت توانستند کار خود را در برج میلاد اجرا کنند.همین پیگیری ها باعث شد آفاق در کنسرت اش چند بار از علی جنتی وزیر ارشاد، رحمانی فضلی وزیر کشور، حسن ساجدی نیا رییس پلیس تهران بزرگ و رییس پلیس اماکن تشکر کند. البته برخی سایت های خبری نیز خبرهایی درباره حضور وزیر ارشاد و وزیر کشور در کنسرت آفاق را مخابره کردند که صحت نداشت و از مسئولان وزارت ارشاد تنها علی مرادخانی مدیر دفتر امور موسیقی وزارت ارشاد در کنسرت او حضور داشت و وزرا بدون حضور در کنسرت پیگیری های لازم را انجام دادند.
 
علاوه بر این حضور برخی چهره های هنری نیز در این کنسرت با استقبال مردم مواجه شد، از جمله حاضران در این کنسرت با تشویق های مکرر حضور جعفر پناهی، کارگردان ایرانی را پاس داشتند.کاوه آفاق در نخستین کنسرتش در حالی  روی صحنه رفت که گیتاریست های برقی و درامر او محوریت کارش را برعهده داشتند و او توانست تعداد زیادی از آهنگ های شناخته شده اش را همچون «اتاق آبی» و «شال» را بخواند. اما نکته ای که اولین کنسرت آفاق را تحت شعاع خود قرار می داد، تذکرات و حاشیه های قبل از کنسرت به او بود. به طوریکه به نظر می رسید نوربالا در سالن، صدای کمتر تنظیم شده و اوج نگرفتن به اندازه کافی درامر از تبعات تذکرات پیش و حین کنسرت او بود.
 
استقبال مردم از کنسرت اول این خواننده بسیار خوب بود و او در حین اجرای کنسرت تعامل خوبی با حاضران داشت و حتی این تعامل برخی اوقات بیش از اندازه هم می شد و او صحبت های زیادی با حاضران لابلای اجرایش داشت. «اتاق آبی» عنوان آهنگی بود که بیش از دیگر کارها به مذاق مخاطبان او خوش آمد و به نظر می رسید اگر کاوه آفاق در کنسرت اولش تحت تاثیر تذکرات پیاپی و استرس لغو کنسرت نبود، می توانست بیش از پیش جای پایش را در سبک پاپ- راک محکم تر کند. با این حال او شبی خوبی را برای طرفدارانش رقم زد و تجربه خوبی را پس از سالها فعالیت در اولین کنسرت اش کسب کرد. 
مرجع : خبرآنلاین