به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۵/۲۳ ساعت ۱۵:۴۹
کد مطلب : ۱۱۳۷۵۹

وکیل مهدی هاشمی: موکلم بیمار است

گروه سیاسی: وکیل مهدی هاشمی در خصوص وضعیت فعلی وی در زندان،‌ گفت: مهدی بیمار است و پزشک متخصص هم نوشته که باید بیرون از زندان باشد ذاما خروج مهدی برای مرخصی استعلاجی منوط به تأیید پزشکی قانونی است.
محمود علیزاده طباطبایی  در پاسخ به این سؤال که آیا زمان مرخصی مهدی هاشمی به اتمام رسیده و متهم به زندان بازگشته است یا نه؟ گفت: مهدی سه هفته پیش به زندان بازگشت.وی افزود: موکل من هم مثل سایر متهمان از این مرخصی استفاده کرد و سه هفته پیش هم با پایان زمان مرخصی به زندان بازگشت.علیزاده در خصوص وضعیت فعلی مهدی هاشمی در زندان،‌ گفت: مهدی بیمار است و پزشک متخصص هم نوشته که باید بیرون از زندان باشد ذاما خروج مهدی برای مرخصی استعلاجی منوط به تأیید پزشکی قانونی است.

وکیل مهدی هاشمی در پاسخ به این سوال که آیا پرونده پزشکی مهدی به پزشکی قانونی ارجاع شده است یا خیر، گفت:‌اطلاعی ندارم اما قاعدتاً باید به پزشکی قانونی ارجاع شود و آنها در این زمینه نظر قطعی خود را اعلام کنند.حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای، سخنگوی قوه قضایه در یکصدمین نشست خبری خود با اصحاب رسانه در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در مورد مرخصی مهدی هاشمی، عدم بازگشت وی به زندان و احتمال اینکه مرخصی به دلیل بیماری مادرش بوده است، گفت: وی اخیراً از زندان مرخصی گرفته اما از همزمانی موضوع این مرخصی با جراحی مادرش و عدم بازگشت وی به زندان اطلاعی ندارم.

وی ادامه داد: البته در قانون در مواردی مثل فوت نزدیکان و یا بیماری و همچنین عروسی، تدابیری اندیشیده شده تا متهم بتواند از مرخصی بهره‌مند شود.
مرجع : فارس