به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۵/۲۵ ساعت ۱۷:۴۷
کد مطلب : ۱۱۳۹۳۷

اعتراف وکیل‌احمدی‌‌نژاد:یکبارهم دادگاه نرفته

گروه سیاسی: وکیل مدافع محمود احمدی‌نژاد در واکنش به اظهارات اخیر استاندار سمنان مبنی بر اینکه احمدی نژاد در ارتباط با پرونده خود چندبار در دادگاه حضور یافته گفت: این موضوع، دروغ محض است و صحت ندارد!
سید عادل حیدری در واکنش به گفته‌های محمدرضا خباز که گفته بود احمدی‌نژاد چندین‌بار در دادگاه حضور یافت اظهار کرد: این هم از جمله حرف‌های کذب محض است و معلوم نیست آقای خباز چگونه چنین دروغی را مطرح کرده است. وی با بیان اینکه احمدی‌نژاد یکبار هم به دادگاه نرفته افزود: به استاندار سمنان توصیه می‌کنم در ماه‌های پایانی دولت، پاسخگوی مشکلات مردم سمنان باشد و به جای نشراکاذیب و دروغ‌پردازی به مردم خدمت کنید و پاسخگوی تجمعات مقابل استانداری باشید زیرا خدمت به مردم واجب و دروغ‌پردازی حرام است!!

استاندار سمنان اخیراً طی مصاحبه‌ای در پاسخ به این سئوال که «مجلس هشتم پرونده‌های تخلف احمدی‌نژاد را به قوه‌ قضاییه ارجاع داد اما او در دادگاه حضور نیافت» گفته است: احمدی‌نژاد تنها در برخی از جلسات دادگاه حضور پیدا نکرد. اولین احضار او به دادگاه در مجتمع قضایی تهران صورت گرفت و از آنجایی که عده زیادی از مردم و خبرنگاران در آنجا حضور داشتند و نسبت به او ابراز احترام و احساسات کردند شرایط برای بازجویی از او فراهم نبود، بنابراین بازجو جلسه نخست دادگاه را بدون انجام بازجویی به جلسات آتی موکول کرد. در جلسات آتی دادگاه، احمدی نژاد از در خاصی به دور از چشم خبرنگاران و مردم وارد اتاقی خاص شد و درست در این زمان اولین بازجویی‌ و رسیدگی‌ها اتفاق افتاد.