به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۴۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۵/۲۹ ساعت ۱۳:۴۲
کد مطلب : ۱۱۴۱۵۰
در پاسخ به جوسازي و ذوق‌زدگي احمدی‌نژادی‌ها؛

مقایسه مدال‌های ایران در پنج دوره اخیر المپیک

حتی اگر در المپیک 2016 که اولین المپیک در زمان دولت روحانی است، هیچ مدال دیگری هم بدست نیاید، «یعنی همین 2طلا و 3 برنز بماند» باز هم نتیجه ای بهتر از المپیک 2008 اولین المپیک در زمان دولت احمدی‌نژاد بدست آمده است.
مقایسه مدال‌های ایران در پنج دوره اخیر المپیک
گروه ورزشي: طرفداران احمدی‌نژاد در حالی حسن روحانی رییس‌جمهور و دولت ایشان را به بهانه نتایج المپیک 2016، مورد حملات غیرمنصفانه قرار می‌دهند که نگاهی به نتایج المپیک در پنج دوره اخیر، حتی اگر در المپیک 2016 که اولین المپیک در زمان دولت روحانی است، هیچ مدال دیگری هم بدست نیاید، «یعنی همین 2طلا و 3 برنز بماند» باز هم نتیجه ای بهتر از المپیک 2008 است «با 1طلا و 1برنز » که اولین المپیک در زمان دولت احمدی نژاد بود. براي اثبات اين ادعا فقط مي‌توان مدال هاي كسب شده و همچنين كاروان المپيك ايران را در 5 دوره اخير يك مرور كلي كرد تا ذوق‌زدگي احمدي‌نژادي‌ها (آن هم خوشحالي از ناكامي جوانان ورزشكار ايران‌!) نقش بر آب شود.

◀️ المپیک 2000 سیدنی «اولین دولت خاتمی»

رتبه کل : 27 / طلا : 3 ؛ نقره : 0 برنز : 1

◀️ المپیک 2004 آتن «دومین دولت خاتمی»

رتبه کل : ۲۹ / طلا : ۲ ؛ نقره : ۲ برنز : ۲

◀️ المپیک 2008 پکن «اولین دولت احمدی‌نژاد»

رتبه کل: ۴۴ / طلا ۱ ؛ نقره ۰ ؛ برنز 1

◀️ المپیک 2012 لندن «دومین دولت احمدی‌نژاد»

رتبه کل : 17 / طلا : 4 ؛ نقره : 5 ؛ برنز : 3

◀️ المپیک 2016 ریو «اولین دولت روحانی»

«تا این لحظه»: 2طلا ، 3 برنز

نتيجه اينكه، حتی اگر در المپیک 2016 که اولین المپیک در زمان دولت دکتر حسن روحانی است، هیچ مدال دیگری هم بدست نیاید، «یعنی همین 2طلا و 3 برنز بماند» باز هم نتیجه‌ای بهتر از المپیک 2008 است «با 1طلا و 1برنز » که اولین المپیک در زمان دولت احمدی‌نژاد بود!

در متن يكي از رسانه‌هاي حامي احمدي نژاد آمده است:

وزیر ورزش در توجیه سو تدبیر در ورزش قهرمانی دلیل ناکامی ها اعلام کرد: «حد ورزش ایران همین است؛ میانگین کسب مدال ورزش ایران در المپیک ۴ مدال است و نباید انتظاری بیش از این داشت؛ المپیک لندن یک استثنا بود و قبلا هم گفته بودم»
پس بگو آن مرد که حدّ ایران می‌شناخت رفت! (منظور احمدي نژاد!!)
در بخش ديگري از اين متن آمده است: آیا با مسئولانی که حدّ کشور بزرگ ایران را در همان حدّ سفارشی کدخدایشان می دانند می توان به افق های بلند انقلاب اسلامی و آرمان های امام خمینی رسید ؟! باز به ظریف بگویید در توئیتش بنویسد: آن مرد که در زمانش ایرانی عزیز و حدّش در حدّ یک ابرقدرت بود رفت و آبگوشت بزباش بار بگذار !

۱۳۹۵/۰۵/۲۹ ۱۳:۴۹
امسالل رکورد وزن ۸۵ وزنه برداری المپیک جابجا کردیم، رکورد جوانترین مدال آور هم کاهش یافت، از همه مهمتر مدال آوری دختر نجیب ایرانی بود، به این حرفها اهمیت ندید، از روی استیصال و ... زده میشه (342338)
کیمیا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۵/۲۹ ۱۴:۰۰
ولی با همه این وجود عملکرد گودرزی بسیار بد هست.
ایشان به جای وزیر ورزش باید بگیم وزیر فوتبال یا وزیر استقلال و پرسپولیس
وضعیت جودو به خاطر همشهری بازی وضعیت بوکس به دلیل سیاسی بازی و دومیدانی به دلیل عدم نظارت بسیار بد هست. (342339)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۵/۲۹ ۱۴:۳۶
دوره پيش بعد از رای آوردن روحانی بود که با روحيه فوق العاده ای که مردم گرفته بودن از بعد انتخابات هم مسابقات واليبال نتايج خوبی گرفتن هم تو المپيک..همه اتفاقات خوب بعد رای آوردن روحانی بود (342340)
ابوالقاسم
Romania
۱۳۹۵/۰۵/۲۹ ۱۴:۵۲
سلام،
اگر دولتِ هیچی نژاد هم سرِ کار باشد، این مدالها و چیزهای دیگر، کم و زیاد نصیب ما مردم میشود! و و هیچ ربطی به هیچ دولت و هیچ نهاد و هیچ مسئولی ندارد! شما ها، فقط کارتان شده، مصادره افتخارات ما مردم! بدون اینکه هیچ نقشِ مثبتی داشته باشید! (342342)
ناشناس
Netherlands
۱۳۹۵/۰۵/۲۹ ۱۵:۵۷
احمدی نژادتو همه افتخارات رکورد شکن بود
مردبود احمدی نژاد (342345)
محمد علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۵/۲۹ ۲۰:۳۹
دوستان جدا از جناح بازی باید همیشه حرف حق رو زد عملکرد وزیر تا اینجا بد بود با این حرفش عملکردشم بدتر شد.
امیدوارم وزیر محترم استعفا بده . (342359)
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۵/۲۹ ۲۱:۳۲
حالا کل کل رو بذارید بعد از پایان المپیک واقعیت این است که دولت های ما کمتر نقشی در نتایج دارند و این خود ورزشکاران هستند که با تلاش های فردی نتایجی به دست می آورند این را از روی سایر مسائل جامعه می توان فهمید اقتصاد ،فرهنگ و....
دوستان عزیز ما در جامعه ای زندگی می کنیم که درآن در خصوص اصل موضوع ورزش قهرمانی زنان بین ارباب قدرت اختلاف جدی است حال چگونه مدال آوردن آنها را می توان به نام این دولت و آن دولت سند زد ؟؟ (342361)
11
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۵/۲۹ ۲۳:۱۲
المپیک ایران مثل زمین دیم میمونه اگه باران باشه ثمر میده به نظرتون وقتش کی میشه که ابیش کنیم (342373)
مردمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۵/۳۰ ۰۰:۰۴
متاسفانه ورزش ما به دنبال سیاست و اقتصاد و آموزش و .... ما گرفتار پروژه ی خود ساخته ی دشمن فرضی هراسی شده است . بله و ما همواره در مقابل این دشمن فرضی محکوم به شکست واقعی و مجاز به لیچار بافی به آنان بابت شکست خودمان ...!
در ورزش هم دشمن فرضی ما داوران هستند ... ! اگر دقت کنید داوران حتی در مستبقات داخلی مهمترین عامل شسکت تیمهای باخته هستند !! نیستند ؟ یعنی فدراسیون ..مربی ... بازیکنان همه خوبند و داور دشمن اصلی است .. آخر تا کی ؟ تا کی باید گرفتار این دشمن سازی و دشمن هراسی باشیم .؟ (342374)
قصه شب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۵/۳۰ ۰۰:۴۱
ان مرد امد فتنه به پا کرد . درحد ریاست نبود چه برسد به ابرقدرتی .او را هیچ کجا راه نمیدادند .در مجالس بین المللی برای صندلی ها صحبت میکرد .700 میلیارد دلار نا قا بل را که با ان میشد ایرانی را صاحب کشوری صنعتی کرد حیف ونا بود کرد .او ایرانی را فقیر کرد ورفت . (342377)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۵/۳۰ ۰۲:۲۷
تازه فراموش نشه که در المپیک پکن اون یک مدال طلا رو هم هادی ساعی با نبوغ شگفت انگیزش به دست آورد (342379)
جوان ايراني
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۵/۳۰ ۰۷:۲۷
ابرقدرت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اين ديگه كجا بود (342382)
امیر م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۵/۳۰ ۰۷:۳۶
دولت ها با عملکردشان نقد می شوند نه کسب مدال در المپیک. (342383)
از طرف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۵/۳۰ ۰۷:۴۷
با این نکته هم توجه کنیم که اگه آن مرد الان بود باید زیر پرچم یه کشور دیگه بازی می کردیم (342384)